Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Auspuff

21 apr 2007 22:47

Weet iemand hier of er een "Cuprohr-variant" voor de uitlaat van de 968 leverbaar is? Ik zou ook graag een wat betere sound ónder de 3000 toeren per minuut krijgen (daarboven zit het wel goed met die 'rasp' uit de Reihen-4 3.0 :wink: )

thanks

21 apr 2007 22:52

EPS :idea: :wink:

22 apr 2007 16:53

Olaf schreef:EPS :idea: :wink:

Thanks! Zit een mooi (944 S2) eindstuk tussen...

22 apr 2007 17:13

Demper eronder uit halen? Misschien dat het een wat rauwer / voller geluid geeft onder de 3k?

22 apr 2007 17:19

Waar je mss ook even een lichtje bij kunt op steken is meneer Gratema. Deze was met met de anti kerst verveling met zijn speeltje aanwezig, een 944S met een S2 motor er in gelepeld.
Ik weet niet welke uitlaat hij er onder heeft liggen. Maar het gaf in ieder geval een geweldig geluid. Mss kan hij je verder helpen.

22 apr 2007 17:21

ErikE schreef:
Olaf schreef:EPS :idea: :wink:

Thanks! Zit een mooi (944 S2) eindstuk tussen...

Vorig jaar heb ik me ook eens georienteerd op een sportuitlaat voor de 968, maar er is niet veel te krijgen, ook in Duitsland niet.

Heb toen vervolgens inderdaad ook eens met EPS gebeld over een Auspuff voor de 968. Ze hebben me toen verteld dat het S2 eindstuk niet echt veel doet voor het geluid :?: :?: , maar dat ze ook een uitlaat op maat kunnen maken. Je gaat dan een dag met een monteur van EPS je eigen sound bepalen. Kost wel wat, zo rond de € 900 meen ik me te kunnen herinneren.

Overigens vond je vorig jaar het geluid in je 968 nog heel behoorlijk :roll: :twisted: :twisted: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=

Keep me posted!! 8) 8)

22 apr 2007 18:20

mocht je overwegen de middendemper eronderuit te schroeven zou ik je dat niet aanraden, ik heb het gedaan bij een 968 racer die ik aan het bouwen ben voor een klant en moet zeggen dat het geluid heerlijk richting een 11je gaat alleen ff te hard voor straatgebruik

22 apr 2007 21:26

Rudolf schreef:Overigens vond je vorig jaar het geluid in je 968 nog heel behoorlijk :roll: :twisted: :twisted: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=

Keep me posted!! 8) 8)

ErikE schreef:Vind anders dat er een heel bekoorlijk geluid uitkomt hoor, zeker op toeren. Of is er een verschil tussen 968 en 968 CS in uitlaatsysteem? (volgens mij niet...). Heb nog geen sport(eind)dempers voor 968 gezien.

:wink:
Plaats een reactie