Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Meilenwerk Dusseldorf

27 maart 2010 20:58

Vandaag bezoekje gebracht aan Meilenwerk Dusseldorf. Stonden uiteraard ook aardig wat Porsches, heb er een paar op beeld:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Meilenwerk Dusseldorf

27 maart 2010 21:17

ziet er lekker uit :thumleft:

30 maart 2010 0:10

Vandaag heb ik er geluncht. Ik moest om 13.00 uur in Keulen zijn. Dit is een leuke plek om eens op een Zondag een Meeting te organiseren.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

30 maart 2010 0:33

barolo schreef: Dit is een leuke plek om eens op een Zondag een Meeting te organiseren.

Zie Hielkema & Friends richting Dusseldorf, gemiddeld 3 tot 4 keer per jaar. :wink:

30 maart 2010 10:17

Wat een leuke tentoonstelling zeg. Misschien morgenavond maar eens langs rijden :drive: (ja, en dan stop ik en ga even kijken, ik ga heus niet alleen maar langs rijden)

30 maart 2010 11:22

Je kan er ook uitstekend en betaalbaar eten. Ik moet wel vaker naar Keulen en ga dit als vaste lunch locatie maar invoeren.
Die A57 is overigens geen weg om echt hard te rijden.
Afbeelding

30 maart 2010 13:39

Het eten in het restaurant binnen is inderdaad prima. Minder "culinair" maar daarom niet minder lekker is de Imbiss bij de hoofdingang. Voortreffelijke Currywürst mit pommes :mrgreen: Jammer alleen dat die nog niet open was.....

30 maart 2010 18:40

Goed concept Meilenwerk; Berlijn probeer ik altijd even te bezoeken als ik in de buurt ben.
Ook opslag van dure klassiekers in een stad als Berlijn is een uitkomst.
Paar plaatjes van Berlijn. Zoek de Porsj. :wink:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

30 maart 2010 19:33

frank1977 schreef:Het eten in het restaurant binnen is inderdaad prima. Minder "culinair" maar daarom niet minder lekker is de Imbiss bij de hoofdingang. Voortreffelijke Currywürst mit pommes :mrgreen: Jammer alleen dat die nog niet open was.....

Jij kunt niet declareren Frank :?: :mrgreen:

01 apr 2010 8:54

Gisteren na het werk even naar Dusseldorf gereden. Leuke route met een paar tunneltjes dus binnenkort maar eens met de P naar het werk :drive:

Mooie uitstalling met veel mooie auto's. Ga hier zeker nog eens naar toe met een collega die ook gek is van auto's. Ik heb er ongeveer 2 uur rondgelopen en in die tijd werd er een Ferrari F355-spider verkocht (ik mag het niet zeggen als Porscheliefhebber, maar ik vind het een mooie auto)

18 mei 2010 7:04

Weer eens geluncht bij Meilenwerk.
Afbeelding
Vraagprijs 180.000 euries....
Plaats een reactie