bedankt voor je reactie,
ik snap dat een 25 jaar oude 928 anders rijd dan een jonge tereinwagen alleen hoop ik dat het wat beter zal zijn dan een 928.al was het maar dat hij wat overzichtelijker is want dat is een 928 niet echt.
het bochtenwerk van een 928 is inderdaad erg goed,maar als ik de testverslagen van de cayenne lees schijnt dat ook geweldig te zijn.ik kom nu uit een jaguar xj8 stappen die is ook niet echt slecht in de bochten enzo maar verwacht wel dat een cayenne beter is.
verders ben ik benieuwd of er verschil is tussen 928 en de cayenne motor allebei een v8 tenslotte.
mijn budget is tussen 20000,- en 25000.- euro,word dus een cayenne van de begin serie.
overigens heb ik de 928 nog in mijn bezit,hij is enkele jaren geleden gestolen en gecrast terug gevonden in de berm van A13.dader is gelukkig gevonden,over zijn afkomst zal ik maar zwijgen!
ik was hier echt helemaal stuk van ,kan nog janken als ik hem zie
,stom he.
heb de wagen jaren lang vertroeteld en hij zag er dan ook geweldig uit.en dan gebeurd er zoiets.
ik heb de wagen in me garage gestald,en kon er niet toekomen om hem naar de sloop te brengen.nu 5 jaar later moet ik er maar aan geloven hem weg te doen.
motorisch is hij rijdend weggezet en heb hem zo nu en dan nog eens laten lopen,laaste keer was dat vorige maand dus voor onderdelen is hij nog wel geschikt.
wat is een normale prijs voor een 928 puur voor onderdelen?plaat werk is afgeschreven vol deuken en scheuren.