Auteur |
Bericht |
willemsigaar
|
Re: Collectieve Porscheforum verzekering!!!!
Hallo mede verzekerden ik zit ook by Multisafe tot oktober als er collectiefs iets geregeld kan worden dan hou ik me eigen aanbevolen!!! Willemsigaar uit Rotterdam
|
22 mei 2009 19:09 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Hoi Jos, Natuurlijk, ik heb altijd interesse indien het een verbetering zou zijn Heb wel net (1 mei jl.) een nieuwe (oltimer)-verzekering via Reaal afgesloten Maar wellicht iets voor het volgende seizoen
_________________________________________ Less is more !
|
22 mei 2009 21:07 |
|
|
beaker
koekebakker
930uden
|
strak plan! Ben al weg bij Multisafe. Zit nu bij eigen agentschap van Turien en Co. Heb tot 1 januari de tijd voor een een eventueel alternatief.
_________________________________________ no guts, no glory
|
22 mei 2009 22:10 |
|
|
Lydia
|
Ik heb beide auto's tegen een scherp tarief verzekerd. Weinig eigen risico, no-claim beschermer etc. Maar ben zeker geïnteresseerd.
|
22 mei 2009 23:28 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
De aantallen lopen aardig op.
Wellicht ook wat input omtrent voorwaarden. Nu we toch het een en ander gaan bespreken willen we uiteraard proberen er iets moois van te maken.
In ieder geval aan iedereen alvast bedankt voor jullie stemmen en input.
Hoe meer hoe beter voor de onderhandelingen.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
22 mei 2009 23:31 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Ik schat zo in dat je naar drie types verzekeringen zal moeten gaan; 1/ Een "all risk" hobby verzekering, max. 10.000 per jaar 2/ Een verzekering voor mensen die een oude auto dagelijks gebruiken, zeg 20-25.000 per jaar, zonder beperkingen als nachtclausules en speciale alarmeisen 3/ Een verzekering voor mensen die een nieuwere auto dagelijks gebruiken, zeg 20-25.000 per jaar, met klasse 5 alarm
Dit is een beetje de algemene teneur die ik uit de verzekeringsdiscussies hier haal.
_________________________________________ Got coffee?
|
23 mei 2009 8:52 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Juist Marco. Daar zat ik ook aan te denken duidelijke vertaling. Gaan we meenemen in onze gesprekken.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
23 mei 2009 9:52 |
|
|
Cageman
911 S 2.4 TargaFriesland
|
Heb zeker belangstelling. Blijf graag op de hoogte.
|
23 mei 2009 9:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hallo Jos, Eigenlijk vraag ik mij af of ik hier in BELGIE meer of minder verzekering betaal dan jullie in NEDERLAND !! Ik betaal : voor gewone verzekering +- 400 € per jaar (zonder km beperking) voor kleine omnium ook zo een +- 400€ (auto op waarde laten schatten (25.000€)
gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
23 mei 2009 12:18 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Zit goed, maar heb altijd interesse in een goed aanbod.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
23 mei 2009 14:51 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
In België heerst sterk afwijkende wetgeving op aansprakelijkheidsgebied dus premie is geenzins vergelijkbaar met ons hollanders
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
23 mei 2009 15:07 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Een groot probleem van dit soort verzekeringen is dat je als groep heel duidelijk herkenbaar bent. Maw moet er meer uitgekeerd worden dan er aan premie is binnen gekomen zal de jaren daarop de premie moeten stijgen, immers een verzekeraar is geen filantropische instelling!
Heb dit in het verleden met een speciale Donkervoort verzekering 2 x aan de hand gehad en ben om die reden daarvoor overgegaan naar de universelere speciale auto polis van de KNAC. Kon de P. obv noclaimkorting bij Allianz prima verzekeren tegen aantrekkkelijke voorwaarden en goede premie.
Heb dan ook geen interesse.
_________________________________________ Make the most of now!
|
23 mei 2009 15:19 |
|
|
Weert 930
930Weert
|
Wel interesse , gestemd dus ook....
Mijns inziens verdient het altijd interesse wanneer een forum-lid zichzelf sterk maakt voor een collectief. Jos ; prima gedaan en succes de 3e juni.
Hoor wel hoe het afloopt.. Gr. Weert 930
_________________________________________ Een Porsche-loze bewonderaar van 911's
|
23 mei 2009 18:27 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Ik ben op dit moment bezig met overstappen naar een andere verzekering, zat ook bij Multisafe. Mijn verzekering loopt af eind juli,maar ik heb zeker interesse voor misschien volgend jaar. Het overstappen scheelt me nu Eur 100 per jaar
|
24 mei 2009 9:34 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... voor slechts 100 Euro per jaar zou ik niet over stappen
|
24 mei 2009 20:33 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Als je totale verzekering zo'n 600 euro per jaar kost ... Echter, ik ben er nog geen één tegen gekomen die voordeliger is dan mijn huidige P-verzekering bij Multisafe. Ook rekeninghoudend met de TP verhoging van 12,50 per maand. Om toch maar eens wat positiefs te melden over MS/Turien.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
24 mei 2009 20:56 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
In zo'n geval wel ... maar geloof niet dat je 'n 993 voor zo'n laag bedrag goed kunt verzekeren zonder allerlei rare uitsluitingen en voorwaarden
|
24 mei 2009 20:59 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Wat mij betreft geen "rare" voorwaarden. Alleen een klasse III alarm. Mag hem neerzetten waar ik wil en op basis van 10.000km per jaar. Ik zit wel iets boven de 600 euro (680 om precies te zijn). Maar heb het "bekende" rijtje verzekeraars(tussenpersonen) op dit PF er eens op na gelopen en die kwamen allen hoger uit. Oh ja, en op basis van taxatie waarde.
|
24 mei 2009 21:02 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Ook zeker interesse, zit nu elders maat al een beter voorstel van Multi Safe gekregen, scheelt al 300 met wat ik nu heb, maar houd mij ook maar op de hoogte,
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
24 mei 2009 21:44 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Interesse! Zeker met een (beperkte) circuitdekking!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
24 mei 2009 22:18 |
|
|
rvdbee
3.2 '89 carrera coupeden haag
|
Ik heb mijn brief over de 12,50 euro ook gekregen van multisafe en wil zeker overwegen onder dezelfde voorwaarden over te stappen! Ben benieuwd, doe je best! Ronald
|
24 mei 2009 22:23 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik ben al aan het orienteren om over te stappen omdat ik veel te veel betaal (dat merk ik aan de opgevraagde offertes...) Dus zeker geinteresseerd
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 mei 2009 22:31 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... hoe hoog is de taxatiewaarde en hoeveel No Claim korting heb je 10:000 Km per jaar is MI betrekkelijk weinig
|
24 mei 2009 22:34 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
@Olaf: Multisafe (Turien) werken niet met no-claim korting maar met tarieven afhankelijk van ouderdom van de auto. Net als veel van de aanbieders van zogenaamde "klassiekers" of "speciale" autoverzekeringen. Voor m'n 3e auto vind ik 10.000 km per jaar (voorlopig) genoeg. En taxatiewaarde is voldoende om wederom een hele nette 993 C2 aan te kunnen schaffen. Overigens is mijn auto bij Multisafe/Turien verzekerd in de categorie "ouder dan 15 jaar". Dat scheelt ook aardig.
|
24 mei 2009 22:48 |
|
|
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo SMontfoort
|
Altijd mooi las je minder premie betaald. Maar eerlijk gezegd vindt ik de huidige voorwaarden en premie welke ik aan Nedasco (via Diks) betaal erg goed. Ik betaal ongeveer €. 460,- per jaar 7500 km dagwaarde 18.000,- bouwjaar 1989, geen no-claim bonus en/of malus.
Reeds 1 keer schade gehad (was een accu van een boormachine in mijn eigen garage opgevallen) en alles werd keurig vergoed.
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
24 mei 2009 22:53 |
|
|