Auteur |
Bericht |
erwin964c4
|
Re: En, nog lekker getoerd vandaag?
Vandaag een rondje noord-holland noord wan drama weer en de weg was ook nog eens spekglad door de regen in combinatie met een oogstseizoen ,dus klei en brij De auto zag eruit alsof die jaren niet gewassen was dus bij thuiskomst na een uur of 6 rijden werd die gewassen Jammer van dit weer bij thuiskomst was het gewoon droog en geen druppel gevallen Nu begrijp ik weer wrom ik niet meer in NH woon
|
19 okt 2014 19:38 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
De 964, grondig gepoetst, bandjes opgepompt etc....,.en geschorst....vorige week zondag
|
19 okt 2014 19:57 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Dat is inderdaad jippie. Sorry voor je. Geen PF'er in de buurt om mee te rijden ?
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
|
19 okt 2014 20:02 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Stomme iPhone. "Jippie" wat is dat nou.
Ik bedoelde " jippie"
Excuus, wijntje te veel misschien.
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
|
19 okt 2014 20:05 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Kan het zijn dat het PF een bepaald woord vervangt ?
jippie l i g ?
|
19 okt 2014 20:06 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Yep, er is sprake van sencurering.
Lag dus niet aan mij
|
19 okt 2014 20:08 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
En je had 4 berichten nodig om daar achter te komen? Idd een wijntje teveel
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
19 okt 2014 20:18 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Vanmiddag ook nog snel een rondje gereden in combi met een bezoekje aan het ouderlijk huis. Reed vanaf de A1 de A-27 op gezamenlijk met een 993 4S. Kreeg bij de afslag Bilthoven ineens een dikke Audi achter mij aan , maar die ging na een korte "achtervolging" rechtsaf Bilthoven in.
|
19 okt 2014 20:46 |
|
|
JvdMade
|
Zaterdag heerlijk door 't Gooi kunnen toeren inderdaad kapje open en genieten zeker binnen de plaatjes, op de snelweg ff dicht, kids vonden het achterin best fris, maar goed met ze vieren heerlijk genoten en een ijsje in Blaricum en genieten van alle andere P die voorbij toeren. Ook net een nieuw raampje in de kap en mijn dag kon niet meer stuk dacht ik. Veel flitser ontweken Alleen einde van de rit motor problemen, aan de linkerhelft van het blok (gevoel aan de onderkant) bij lage toeren en pingel (als of je een gereedsschaps kist leeg gooit) best ff zweten en balen, maar goed maandag als een speer P garage in Hilversum ff bellen wat te doen. De auto rijdt nog prima, voldoende power en druk ook olie en koelvloeistof op niveau, blok is gemodificeerd een kleine 12000 KM geleden. Dus ben benieuwd wat er uitkomt, zou dit soort dingen graag in een sleutel plek willen doen in Almere met wat sleutelaars maar kan nog er nog maar eentje vinden voor 150 euries per mnd. ga het overwegen ook voor stalling. Al met al een mooie dag en heerlijk kunnen genieten van de P. Of ik maandag nog geniet na prijsopgave van hoeveel K. me dit keer gaat kosten... wordt vervolgd.
|
19 okt 2014 21:40 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2014 21:52 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
hamlappen, jippie, zeurpiet, piemel, fietsbel, eikel, anus, pik, typhus.... Ja, er zit wel wat corrigerende software achter....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
19 okt 2014 21:56 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
J. I. P. P. I. E.
|
19 okt 2014 22:01 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Forum genept
|
19 okt 2014 22:02 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Sterkte. Hopen dat het meevalt.
|
19 okt 2014 22:26 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Waar staat 'fietsbel' voor dan? Wel lekker getoeterd vandaag...allemaal eikels op de weg..... Oh.....getoerd.... Gisteravond laat even eruit geweest, leek wel een zomeravond! Van teletekst: De temperatuur gaat fors naar beneden en ligt halverwege de week slechts rond 12 graden.Daarbij is het wisselvallig weer met soms veel wind. Was dit het dan voor het jaar? Of komen er nog een paar mooie dagen aan? Let's hope so!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 okt 2014 23:27 |
|
|
Pacoloco
|
Ik hoop ook op nog een paar mooie dagen om te Voor de zekerheid zondag de auto goed gewassen (en even drooggereden ) Gelijk even het onderstel ''getest'', werkt naar behoren Wel even opletten met (steile) drempels.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
20 okt 2014 8:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 okt 2014 9:39 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Hé Horn, je zit me lekker te dissen.... Kan ik wel waarderen hoor
|
20 okt 2014 11:54 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
hij wil zsm aan 10 berichten komen zodat hij z'n P te koop kan zetten
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
20 okt 2014 13:13 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Zeker lekker getoerd gisteren (én eergisteren!). Herfstrit van PC Maasland door NL/B/D. De 1e herfstrit met korte mouwen, zon en 23gr heerlijk
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
20 okt 2014 13:31 |
|
|