Re: Prijs Porsche 993 Turbo S
Ivo je heb een punt.
maar toch denk ik als dit forum omgedoopt word tot Dacia forum het toch een stuk minder druk word.
Het is een emotie, heb wat kennissen die helemaal lyrisch zijn van de originele mini, heb genoeg met zo'n ding gereden en in onderhoud gehad, als ik in de 2011 Cuore van mijn vrouw stap dan vraag ik me af waarom, die Daihatsu doet alles beter , sneller, comfortabeler, zuiniger, japanse betrouwbaarheid, ruimer, maar zo'n mini heeft iets, wat je zou kunnen definiëren als ziel & karakter waar je een click mee kan krijgen,, terwijl de Cuore een gebruiksvoorwerp is zodra het versleten of defect is haal ik wel een andere voor moeders de vrouw, al moet ik wel zeggen die Cuore is best een geinig bakkie ,, als ik korte ritjes naar de stad moet doen pak ik hem vaak.
als ik puur naar het verstand kijk zou ik beter naar een 996 kunnen richten, die kosten (amper) de helft van een 993,, en is in basis beslist niet slechter heb ik me laten vertellen.
minder km. meer luxe, wat meer vermogen, en je rijd echt niet voor aap, denk als ik het probleem van de huisvesting aan gepakt heb zou een 996 wel een aardig stuk dichterbij zijn.
maar goed