Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 14:49

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Uitdaging ?? 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jurgen schreef:
Goed lezen Eric...ik herken deze verhalen niet...wat betreft stoplichtsprintjes.... 8) :wink:

:shock: :roll: ..... Wie :?:

erikdrij schreef:
..... draai de snelweg op op weg naar Amsterdam (waar ik woon). Nogmaals, het is mijn eerste P en ik was rustig een beetje met die tiptronic aan het klooien (en wat andere knopjes) tot ik opeens naast me kijk en daar een of andere gast in een golf v5 mij probeert uit te dagen .....

;)

25 okt 2005 17:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
EriC4C schreef:
:shock: :roll: ..... Wie :?:

:wink: ...is het met een "K" dan?

Sorry hoor...wist niet dat je boos werd.. :lol:

25 okt 2005 17:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Olaf schreef:
Als ze echt opgefokt zijn .... even de koppeling laten schieten als het verkeerslicht nog op rood staat ... :idea:

Ik heb er al een paar gehad die daar in tuinde ... helemaal leuk als er een flitser voor rood licht aanwezig is :twisted:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:
eruggleuk

Erik gefeliciteerd (met wederom een nieuwe ervaring :wink: ).
Maar je kunt nog beter een "snelle" naast je hebben staan die een sprintje wil trekken dan hetgeen ik vanochtend meemaakte.
Sta ik op de meest rechterbaan voor rechtdoor te wachten op groen licht....komt er fortwo op de LINKERbaan voor rechtdoor staan. :?: :?: :?: Dat was niet echt een compliment hoor :(
Enfin wat ik ook meegemaakt heb was van de zomer in de file van Delft naar Rotterdam (komende van Wittebrug). Vier leuke meiden in een soort rose-achtige yaris die heeeeeeeeel de tijd naast mij bleven rijden. Die kon ik niet van mij afschudden. :mrgreen: Maarre nix tegen mijn meissie zeggen hoor :silent:
Groet, Edward

25 okt 2005 18:15
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hmmm, tja, het valt mij op, dat ik met de Porsche meer bumperklevers heb dan met mijn Leon... Ach, als ze heel irritant worden, geef ik ietsje gas bij, en zet hem dan netjes aan de kant voor een vrachtwagen...

Waar ik me dan aan stoor, is dat ze dan voorbij komen, voor je gaan rijden en het gas "loslaten", waardoor IK er weer voorbij moet... *dus*...

(cruise-control lijkt me in zo'n geval prachtig :cheesy: )

25 okt 2005 20:20
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
Hmmm, tja, het valt mij op, dat ik met de Porsche meer bumperklevers heb dan met mijn Leon...

Same story als je motor rijdt. Eigen ervaring: op een GSX1100 schijn je voor de rest van het verkeer altijd hard te moeten rijden, terwijl ik daar tijdens cruisen op een VN1500 Classic geen last van had. :roll:

25 okt 2005 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb er ook zo'n helijk aan, als andere mensen mij "misbruiken" als cruise control voor hun. En heerlijk achter je blijven plakken. Geen idee of dat ligt aan dat ik P rijd of dat andere autos dat ook hebben, maar is wel mega irritant. Het wordt dan HEEL verleidelijk om effe van 6 naar 4 te gaan, effe onderin trappen, en ze dan heel klein zien worden in je spiegel, maar ja, je weet nooit of het vrienden van K Spee zijn natuurlijk :roll: Maar als ik zeker weet dat dat niet zo is, dan doe ik het wel :wink:

En met De Turbo kan ik ze ook heel snel kwijtraken zonder dat ik extreem hard moet rijden, gewoon puur op acceleratie, erg cool !! :P

25 okt 2005 21:33
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Sinds ik "blauwe" platen heb, niet één uitdaging meer gehad :roll: ,daarvoor wel ,...............maar lekker laten gaan :) 8)

25 okt 2005 22:00
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:
Ik herken deze verhalen echt niet ; had 't in mijn Alfa-tijd wel...

Dat heeft echt een andere reden dat mensen naast je gaan staan bij het stoplicht als je Alfa rijdt...
Nl. het risico dat er onderdelen afvallen als je hard optrekt bij het stoplicht... :lol: :lol: :twisted: :wink:

25 okt 2005 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
:lol: :lol: Ik heb net mijn vriendin een paar reacties voorgelezen komt ze zelf nog met een leuke anekdote van een keertje dat we saampjes in de P zaten op de dorpsweg in Rotterdam (voor de kenners).
Enfin wederom voor het verkeerslicht komt er een auto naast ons staan met twee echt leuke meiden. Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc.(je kent het wel).
Ik had moeite om daar niet op in te gaan en ons houdend aan de 50km/hr hebben we zo'n 10 minuten naast elkaar gereden. Mijn vriendin zag daar de humor wel van in (=sportief)
Ze hadden trouwens geen petjes op....maar waren meesters in het "uitdagen".

25 okt 2005 22:31
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik ken het alleen uit mijn gsi tijd

toen racete ik altijd tegen porsches :twisted:

25 okt 2005 22:45
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
robbie965 schreef:
ik ken het alleen uit mijn gsi tijd
toen racete ik altijd tegen porsches :twisted:

Waarom geloof ik dit nou gelijk? :cheesy:

26 okt 2005 9:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
D-Dreamer schreef:
Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc.(je kent het wel).

Euh neen, is mij nog niet overkomen :)

26 okt 2005 9:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
S2 schreef:
D-Dreamer schreef:
Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc.(je kent het wel).

Euh neen, is mij nog niet overkomen :)

Andersom wel??? :lol: :lol:

26 okt 2005 9:56
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
D-Dreamer schreef:
..... een leuke anekdote van een keertje dat we saampjes in de P zaten op de dorpsweg in Rotterdam (voor de kenners).
Enfin wederom voor het verkeerslicht komt er een auto naast ons staan met twee echt leuke meiden. Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc. .....

:roll: ..... En jij dacht dat het voor jou was :?: ;)

:lol::^::lol:

26 okt 2005 11:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
EriC4C schreef:
D-Dreamer schreef:
..... een leuke anekdote van een keertje dat we saampjes in de P zaten op de dorpsweg in Rotterdam (voor de kenners).
Enfin wederom voor het verkeerslicht komt er een auto naast ons staan met twee echt leuke meiden. Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc. .....

:roll: ..... En jij dacht dat het voor jou was :?: ;)

:lol::^::lol:

mmmmmmm nog niet aan gedacht :roll:
even het telefoontje van mijn vriendin checken op onbekende vriendinnen :lol: :lol:

26 okt 2005 12:03
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
D-Dreamer schreef:
... een auto naast ons staan met twee echt leuke meiden. Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc.

Tja ... :wink: hadden we zomaar een BN'er op het PF kunnen hebben :shock:

26 okt 2005 12:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944 type-1 1985
alkmaar - oudorp
Bericht 
Ik heb het vaak dat mensen die naast mij staan bij het stoplicht denken dat ze me wel ff 'smoken'.
Maar meestal hoef ik niet erg mijn best te doen om er nét voor te blijven..:)
Maar af én toe zijn er auto's waar je het niet van verwacht dat ze hard gaan en de bestuurder dat ook wil doen :arrow: Volvo S80 met (oude & dikke) vent erin, die bleef exact gelijk aan mijn neus tot de 100 :shock: , daarna was ik sneller :D

944 Granat Rot '85

26 okt 2005 12:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Nooit echt meegemaakt. Wel een beetje pesterijen op de snelweg, maar dat was niet om zich met mij te meten, kon het schijnbaar niet hebben dat er een vrouw achter het stuur zat :roll:

Ze dagen me nooit uit en als ze dat wel gaan doen, ligt het aan de situatie of ik er op in ga of niet.

26 okt 2005 18:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Olaf schreef:
D-Dreamer schreef:
... een auto naast ons staan met twee echt leuke meiden. Zwaaien, glimlachen, telefoonnummer op een papiertje tegen het raam aan houden, etc.

Jorinde is lekkkkkkkkkkkkerrrrrrrrrr yeah

26 okt 2005 18:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Ik heb het één of twee keer meegemaakt. Wat ik veel vaker meemaak zijn opgestoken duimen, mensen die met aanspreken bij een stoplicht of benzinestation. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik in een oudje rijd.

26 okt 2005 18:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
D-Dreamer schreef:
Olaf schreef:

Jorinde is lekkkkkkkkkkkkerrrrrrrrrr yeah

alsjeblieft zeg... wellicht als ik een half jaar op een onbewoond eiland heb gezeten, maar anders... :evil:

Laatst bijgewerkt door horn op 26 okt 2005 23:36, in totaal 1 keer bewerkt.

26 okt 2005 23:27
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Die Yorinde is toch een omgebouwde vent, of niet??

26 okt 2005 23:29
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
In het echt is ze leuk en vriendelijk (maar ook niet veel meer dan dat) :wink:

26 okt 2005 23:43
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
HenkC2C schreef:
In het echt is ze leuk en vriendelijk (maar ook niet veel meer dan dat) :wink:

ja, en lief voor kinderen en dieren en prettig in de omgang.
hou nou toch op - vaandeldrager van domme blondjes. tweedimensionaal wicht. zelden iemand gezien die zo goed in staat is om mij ogenblikkelijk te laten zappen... :wink:

26 okt 2005 23:56
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Afbeelding
voor de belgische forummers; voornoemd tweedimensionaal wicht :lol:

27 okt 2005 9:10
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende