Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Als je het zó opzichtig stelt Mark , haalt men wss slechts de schouders op...
|
28 mei 2006 19:39 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
tja, dat losrijden - net als bij auto's trouwens - heeft meer te maken met het niveau en de ervaring van de rijder dan met het feit of het een Japanse / Italiaanse / Duitse / ... motor betreft
2.2VTEC (op 2 wielen evenwel VFR800)
|
28 mei 2006 20:18 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Denk ik ook....Ben superblij met mijn 964 maar lonk toch steeds vaker naar een 993 S...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
28 mei 2006 20:25 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Een 911 Turbo S (1987)
de die-hard versie van de 3.2!
Zo puur mogelijk, geen stuurbekrachtiging, en een heeeeele grote turbo (alleen minder geschikt als dagelijks vervoer, maar daar hebben we Volvo voor).
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
28 mei 2006 22:47 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
Niks Yuppen, die kom je niet tegen op een forum. Die kopen een Porsche 911 en lopen dde eerste keer naar de voorkant om de motor te laten zien aan de buurman.
Ik denk dat op het PF alleen echte leifhebbers zitten die vaak hun hele leven al dromen van een Porsche. De een koopt hem wat eeerder dan de ander, maar verder staat het plezier voorop.
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
28 mei 2006 23:01 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
tja, weinig aan toe te voegen - ik hou het voorlopig bij dromen
|
28 mei 2006 23:22 |
|
|
Rickie
944 S2 Cabrio
|
Wijze woorden!!!
Er gaat niets boven de OER 994.
Maar als ik nog een mooie 911 tegen het lijf loop is die voor mij, zonder pardon!!
|
29 mei 2006 8:57 |
|
|
Rescue911
|
Ik denk dat de mensen die 997's, Cayenne's enz, rijden veel te druk zijn met zaken doen om deze auto's te kunnen kopen en vermogen op te bouwen, en gewoon domweg geen tijd hebben om zich met slap ge-ouwehoer hier op het forum bezig te houden.
Als wij ons ook wat minder bezig houden met dit forum en wat meer met zaken doen kunnen wij als liefhebbers mischien ook een 997 kopen.
|
29 mei 2006 9:00 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
29 mei 2006 21:54 |
|
|
F@RGO
|
ik heb hier dus al heel wat flauwekul gelezen,
ik zal maar straks mijn auto verkopen en veranderen van bouwjaar,
dan hoor ik er echt bij
|
29 mei 2006 22:02 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Valt te combineren
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
29 mei 2006 22:08 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
Ik probeer mijn kinderen te leren dat het er bij Porsche juist niet om gaat hoe oud of nieuw de auto is, omdat voor iedereen het plezier maximaal is.
Ik begrijp uit deze discussie dat degene die een te nieuwe auto (lees 996 / 997) koopt per definitie al geen liefhebber meer kan zijn.
Jammer,......heb ik het toch te laat door.
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
29 mei 2006 23:28 |
|
|
ppp 356
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 30 mei 2006 8:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 mei 2006 23:37 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Ojee, ik heb geen goed sportauto gekocht,had er een met audi - blok moeten kopen
gelukkig toch maar niet gedaan...... !!!
wat een uitspraak hierboven
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
30 mei 2006 8:30 |
|
|
ppp 356
|
Hangt er van af hoe je het bekijt. De wagen op zich, is zeker geen flop, de verkoop daarentegen, zeer zeker wel. En ik betwijfel of de gewone Cayman de verkoop gaat redden.
|
30 mei 2006 8:39 |
|
|
F@RGO
|
Volgens mij klopt dit grotendeels
|
30 mei 2006 12:25 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Akkoord , een niet liefhebber laat de kelk van dit forum aan zich voorbijgaan
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
30 mei 2006 14:49 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Waarom zou overigens een yup geen liefhebber kunnen zijn?
yup m, v -s en -pen, 'yup.pie m, v -s (Eng, young urban professional) jeugdige carriëremaker
- adu, niet meer zo heel erg young, maar zeker niet oud -
|
30 mei 2006 15:14 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Waauw, ik wil toch een Yup zijn
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
30 mei 2006 21:47 |
|
|