Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 dec 2024 20:30

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 99  Volgende
Wie was/waren het?? #3 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht Re: Wie was/waren het?? #3
Bij RV?

14 sep 2009 19:10
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
Vanmorgen op de A44, superfraaie 964 turbo (groen) richting Den Haag. Zag er smetteloos uit, gek genoeg waren de achterlichten volledig verbleekt :shock: Iemand van hier?

14 sep 2009 19:22
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
horn schreef:
ik denk dat het meewerkt dat mensen denken dat zo'n auto de wereld kost en dat ze dus failliet gaan aan zo'n deuk. heb zelf laatst netjes een briefje met o.a. ons telnr achtergelaten op een auto waar mijn zoontje van 4 tegenaan gefietst was. trapper langs de bumper. Nooit meer wat van gehoord... :shock:

Je kunt het briefje ook beter achter de wisser doen dan op de wagen leggen.... :mrgreen:

14 sep 2009 19:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
@ Marc: heb bij alle 3 de wissers gekeken, maar niks hoor!
@ Horn: respect!

14 sep 2009 19:50
Profiel WWW Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
wolf schreef:
Bij RV?

Nee, op de rotonde bij Kerkelanden, ging richting N201 en toen rechtsaf richting Gamma.
Ik ben richting A'dam gegaan.

14 sep 2009 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
horn schreef:
ik denk dat het meewerkt dat mensen denken dat zo'n auto de wereld kost en dat ze dus failliet gaan aan zo'n deuk. heb zelf laatst netjes een briefje met o.a. ons telnr achtergelaten op een auto waar mijn zoontje van 4 tegenaan gefietst was. trapper langs de bumper. Nooit meer wat van gehoord... :shock:

Heb ooit al eens een (duits) programma gezien waaruit bleek dat ze dit niet geheel onterecht denken.

Gingen ze met een Fiat naar een schadebedrijf voor een prijsopgaaf voor het laten weghalen van een kras op de deur, en later met een Ferrari met een vergelijkbare schade. De offertes bij de Ferrari waren vaak 3 a 4 keer zo hoog als voor de Fiat.

14 sep 2009 21:58
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Daar ben je toch voor verzekerd.

14 sep 2009 22:48
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
en dus mogen ze vragen wat ze willen ?? :?

14 sep 2009 22:49
Profiel WWW Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
horn schreef:
heb zelf laatst netjes een briefje met o.a. ons telnr achtergelaten op een auto waar mijn zoontje van 4 tegenaan gefietst was. trapper langs de bumper. Nooit meer wat van gehoord... :shock:

Idem hier om de hoek. Deukje in kofferdeksel door Tamar die er met de fiets tegenaan reed. Aangebeld, adressen uitgewisseld, niets meer gehoord. Nog een keer aangebeld: Oh, het is al geregeld hoor, was verzekeringswerk... Blijkbaar geen eigen risico :roll:

14 sep 2009 22:53
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Vanmorgen bij De Bilt een zilveren 993 Carrera S (klonk erg lekker!), bij Rijnsweerd de Waterlinieweg op een grijze 997 Carrera 4S en in Nieuwegein een zilveren 964.

15 sep 2009 9:27
Profiel
PorscheForum Rakker
'01 996 C2 Cabriolet
Gisteravond rond 19.00 uur bij het AZ stadion een zwarte 997 Cabrio met ZG kenteken 8) 8) 8)

15 sep 2009 12:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Zojuist (halfuurtje geleden) op de Matlingeweg in Rotterdam (Spaanse Polder) t.h.v. de Vlaardingweg een rode 930 3.3 Turbo Cabriolet SV-39-V#

15 sep 2009 16:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Turbi schreef:
WIE WAS HET ?????? :bang: :twisted: :scratch:
Ga ik ff naar het tuincentrum, wat bloembollen gekocht, kom terug bij de auto... en... een dikke vette deuk met krassen in het bijrijdersportier....... Geen briefje erbij (natuurlijk...) en ik dus in dikke tranen maar naar huis met die, nu wel heeeeeel dure bloembollen :ncool: :sick:

Is dit geen gevalletje voor het waarborgfonds? http://www.wbf.nl

15 sep 2009 16:27
Profiel
Vanmorgen op de A9 een zilverkleurige 996, op de A16 een blauwe 930 en op de Vossenberg in Breda een zwarte 997 4S.
Zojuist op de ring Alkmaar een zwarte 993.

15 sep 2009 17:23
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
@ Sandelow: Hartelijk dank voor je tip! Tranen gedroogd, aangifte gedaan, formulieren WBF gedownload, printen, invullen en kijken of er iets uitkomt. Ik wist van het bestaan van dit fonds, maar dacht niet dat ik het (ooit) nodig zou hebben.
@ Horn: Geloof idd dat men zich vaak bangelijk verkijkt op een P. Als zou het idd altijd alleen maar superduur zijn, omdat het er exotisch uitziet. Deze auto kost me echter minder dan mijn vorige, omdat deze van 1993 is, op benzine loopt (ipv dure diesel) minder MRB en niet veel wordt gebruikt! De deuk daarin vorig jaar kostte € 1750,=; dan valt deze denk ik nog mee!
@ Rad911: Wat onverschillig hè? Laat ze het dan ff komen zeggen, zeker als het allemaal al keurig geregeld is?!

15 sep 2009 21:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
:?: :?:

15 sep 2009 21:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
vanavond 19:45 op de A2 richting A'dam zwarte 996 Turbo S cabrio, net ff op de RDW site gekeken BPM 60.302,00 :roll:

15 sep 2009 22:01
Profiel
Utrecht
Vanavond een donkergrijze 964 in Zeist.

15 sep 2009 22:33
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Net een mooie Cayman op de ring Amsterdam; we reden een paar minuten naast elkaar, maar de bestuurder bleef strak voor zich uitkijken :roll: Maar ja, ik begrijp het wel, je rijdt dan toch niet in een 911... :mrgreen: Ze zouden eigenlijk heel donker getint glas standaard moeten leveren op alle andere Porsches dan een 911. Hoef je je niet zo te schamen in je lagere levensvorm 8)

16 sep 2009 10:00
Profiel
Utrecht
Hahahaha! Dat heb ik ook regelmatig... zo ook vanmorgen met een zwarte Cayman in Zeist.

16 sep 2009 10:06
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 1990
utrecht
gisteren op de A28 thv Nijkerk richting Utrecht kwam mij op de andere rijbaan een blauwige 964 tegemoet, later een tijdje op gereden met een zwarte 993S, op de noordring kwam ik een rode 3.2 tegen.

Wie o wie?

16 sep 2009 11:43
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Ik schreef: Daar ben je toch voor verzekerd.

Richard schreef:
en dus mogen ze vragen wat ze willen ?? :?

Dat was een reactie op mensen die geen briefje achterlaten omdat ze bang zijn dat het schadebedrag hoog uitvalt. Lijkt mij dat als je ergens voor verzekerd bent, dat de hoogte niet uitmaakt (of je moet over je maximum heen gaan, maar dan moet je wel een hele exclusieve auto beschadigen). Als een verzekeringsbedrijf accoord gaat met wat een schade-expert opgeeft, is dat hun pakkie-an.

16 sep 2009 13:40
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Begint een beetje een Porsche-sportschool te worden Jack Slagman hier in Den Haag (mits ze daar trainen natuurlijk) stonden zonet een zwarte 993 coupe en een zwarte 996 turbo cabrio. Staat ook met regelmaat een donkerblauwe 996 cabrio.

There are no old Porsches, only new owners.

17 sep 2009 20:05
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Uurtje terug op de A12, vanaf Den Haag richting Utrecht en net voorbij Gouda een .... Panamera! Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze al in het wild rondreden? Of was dit een testexemplaar wellicht. Deze reed vanaf het tankstation met flinke vaart de snelweg op, en ondanks het donker meende ik meteen te zien dat het een Porsche was. Eerst dacht ik nog even aan een Boxster 987 of Cayman, maar al snel vermoedde ik dat het om de Panamera ging. Hij hield zich even later heel keurig in, dus kon ik er voorbij; mooi gezicht, de xenon koplampen en streepje LEDs eronder. Jammer dat het reeds donker was!

17 sep 2009 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
HV schreef:
Panamera! Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze al in het wild rondreden? Of was dit een testexemplaar wellicht.

heb er zelf zondag mee gereden... met een 4S :lol:
Bijna rijbewijs kwijt, maar gelukkig -voor mij- werd alleen de 997 Targa voor me aan de kant gezet...

eerste demo's zijn een week of drie/vier geleden al aan de dealers uitgeleverd en de eerste klantenauto's zijn op 12 september afgeleverd. Vóór de introductie al 113 verkocht, dus je zal ze wel vaker gaan zien. :wink:

18 sep 2009 10:54
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 99  Volgende