Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 9:59

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174  Volgende
Wie was/waren het?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Afbeelding

Zo...ben net thuis.

De 2e keer in 3 jaar dat een Bridgestone-achterband mij aan gort ging op de snelweg... :evil:
Zei vorige week nog bij de APK dat ik deze zomer nieuwe achterbanden kom leggen...waren nl nog 2,8 mm. . Wil het niet daaraan wijten, want mijn vorigen waren nog 4 mm toen ze aan gort gingen.

Ben al járen een Bridgestonefan...maar begin nu wel te twijfelen...

Pascal en Esther , geweldig dat jullie na een telefoontje direct klaarstaan! Was bovendien niet ongezellig ook nog... daar aan de snelweg :wink:

Klasse dat Chris van Motron mij vanaf zijn vacantie-adres in Italië enkele keren zo goed mogelijk hulp bood, maar ik had een ander wiel nodig, want het reservewiel paste niet om de remklauw :roll:

Van Essen Banden in Westervoort bood uiteindelijk redding, dank daarvoor.

Wil de RE050A PolePosition deze keer leggen...maar ik twijfel...

27 apr 2008 19:49
Profiel
PorscheForum Rakker
968cs
amersfoort
Bericht 
paSCal schreef:
Pssst, Pete, da's toch geen Porsche? :)

Ik kwam vanmiddag een of andere zwarte Turbo tegen met een vaag plaatje (Roef ofzo?), maar even gestopt en gezellig gekeuveld langs de snelweg ;)

en ik wou nog vragen iemand van dit forum ? :wink:

27 apr 2008 19:58
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Zojuist 17:00 uur op de provinciale N217 komende uit de richting 'sGravendeel richting A29 een blauwe Boxster in een parkeervak. Volgens mij was bestuurder aan het bellen, ik reed tegenovergestelde richting.

28 apr 2008 18:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Afgelopen zondagmiddag op de Sportlaan hier in Den Haag: een witte 964 ook met bling-velgen, HB ** **. Ik dacht eerst dat het Mike was. :roll:

29 apr 2008 9:15
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Om 12:35 een blauwe Boxster (kenteken begint met 65) in down town Utrecht, rotonde bij de Croeselaan. Man met blondine ernaast. Kap was dicht.

Vlak daarvoor een gele Honda S2000 met carbon (of carbon look) motorklep en kofferdeksel. Reed open.

29 apr 2008 13:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Afgelopen week een aantal Porsches gezien!
Maar ik ben te blond om typen, kleuren en/of nummerplaten goed te onthouden... :roll:

Oja, het was in de buurt van Spa. :wink:

29 apr 2008 13:25
Profiel
Bericht 
Vandaag rond ± 3.30 uur thv Prins Clausplein Den Haag richting Utrecht een oudere man in een 993 C2 die me vriendelijk groette.

Zo hoort het :thumleft:

Laatst bijgewerkt door ECT op 29 apr 2008 15:34, in totaal 1 keer bewerkt.

29 apr 2008 14:02
Westervoort
Bericht 
Waarom dan die duim naar beneden?

29 apr 2008 14:45
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
HenkC2C schreef:
Alles nog soepel kunnen regelen?

... stond jij ook in 't (telefoon)lijstje :?: :lol:

Gisterenmiddag - hier de parkeer garage uit rijdend - 'n blauwe 944 met Noors kenteken 8)

29 apr 2008 21:19
Profiel WWW Facebook 
Zeist
Bericht 
Vanmiddag verliet ik even na 12 uur de A12 bij de afrit Maarn/Doorn. Ik kwam uit de richting van Duitsland waar ik even een retourtje Oberhausen had genomen :D

Bij het verlaten van de A12 werd ik ingehaald door een zwarte 4s cabrio. Iemand van hier?

30 apr 2008 21:56
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Zonet Traveller69 mét taartschep die even lekker accelereerde... bedankt voor de auditieve verwenning. :)

01 mei 2008 15:56
Profiel
Zeist
Bericht 
Leuk, waar zag je me? Ik heb wel een klein stukje Schaerwijdelaan gepakt.

Ben vandaag lekker aan het toeren geweest met een vriendin - Zeist - Driebergen - Doorn - Wijk bij Duurstede - Amerongen - Elst - Wageningen - Veenendaal - weer Amerongen - Leersum - Driebergen - Odijk - Bunnik - Zeist. Niet veel P's gezien :( Was wel heerlijk weer.

01 mei 2008 17:57
Profiel
Utrecht
Bericht 
Als die wegen eens niet vol staan is dat inderdaad erg prettig... en je kwam langs op de Schaerweydelaan.

01 mei 2008 20:27
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Vanmiddag op de A58 zwarte/blauwe 928 ter hoogte van Rijen.

01 mei 2008 21:17
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
Afbeelding

Zo...ben net thuis.

De 2e keer in 3 jaar dat een Bridgestone-achterband mij aan gort ging op de snelweg... :evil:
Zei vorige week nog bij de APK dat ik deze zomer nieuwe achterbanden kom leggen...waren nl nog 2,8 mm. . Wil het niet daaraan wijten, want mijn vorigen waren nog 4 mm toen ze aan gort gingen.

Ben al járen een Bridgestonefan...maar begin nu wel te twijfelen...

Pascal en Esther , geweldig dat jullie na een telefoontje direct klaarstaan! Was bovendien niet ongezellig ook nog... daar aan de snelweg :wink:

Klasse dat Chris van Motron mij vanaf zijn vacantie-adres in Italië enkele keren zo goed mogelijk hulp bood, maar ik had een ander wiel nodig, want het reservewiel paste niet om de remklauw :roll:

Van Essen Banden in Westervoort bood uiteindelijk redding, dank daarvoor.

Wil de RE050A PolePosition deze keer leggen...maar ik twijfel...
Zooooo!!! dat is wel weer serieus zeg :shock:
Ik denk dat er weer een engeltje(of 2) op je schouder heeft gezeten.
Gebeurde dit op hoge snelheid of gewoon kabbel de kabbel?
Dit mag toch eigenlijk niet gebeuren met een band hè :roll:

01 mei 2008 22:56
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zo'n geintje ook twee keer gehad. Eén keer met de motor en één keer met de BMW. Was in beide gevallen na onderzoek te wijten aan oververhitting van de band. (Beide gevallen langdurig hoge snelheid)

Wees blij dat het goed is afgelopen Jurgen.

01 mei 2008 22:59
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Is ook mijn mening, dat dit niet mag gebeuren. Je ziet aan de band dat hij echt niet afgeragd was, of te kaal. Reed 130 à 140 op de A50 en had de auto niet meer gepakt sinds de Porsche-Ferrarimeeting...en ook daar niet gek gedaan.
Bandenspanning ben ik een zeikerd in en heb een compressor in de garage...is 't dus ook niet aan te wijten...altijd 3 bar achter.

Heb een mailtje naar Bridgestone gestuurd en wacht hun reactie af.

Laatst bijgewerkt door Jurgen op 01 mei 2008 23:10, in totaal 1 keer bewerkt.

01 mei 2008 23:06
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Holy sh*t Jurgen! :shock:

Via Pascal hoorde ik van je kapotte achterband, maar ik wist tot vanavond niet wat er loos was. Wanneer die Bridgestones eenmaal gáán, dan gaan ze ook goed heb ik het idee......

Ik vertelde Erwin onlangs nog mijn ervaringen die voor een groot deel overeen komen met die van jou. Gelukkig nét geen klapband gehad maar echt volledig kaal gereden achterband met loshangende dragen eraan....

Kweenie of dit nou aan het type band ligt of aan het type auto wat hem kaal wil trekken..... ik ben nog altijd dik tevreden met de Bridgestone S02 maar wie weet moeten we wat eerder preventief vervangen? :wink:

01 mei 2008 23:08
Profiel
Cayenne Turbo S Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
A12 voor Ede (ca 14.00 uur) een zilvere 996 GT3 (dacht Harley) met in zijn kielzog een clubje 928's!

01 mei 2008 23:09
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Denk het ook Rob, keerde net terug uit Dinslaken. 928's heb ik niet opgemerkt.

01 mei 2008 23:18
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
ER schreef:
ik ben nog altijd dik tevreden met de Bridgestone S02 maar wie weet moeten we wat eerder preventief vervangen? :wink:

Het is mij al eerder overkomen...met de Expedia's S01, die nog 4 mm hadden. :? (vond ik overigens een héérlijke band, fijner nog dan de S03's )

Maar we zitten behoorlijk off-topic ; laten we maar kappen anders moet ik gaan zitten splitsen...(het komt wel een keertje ter sprake)

01 mei 2008 23:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Gister eind van de middag, een oudere cabrio (930?) op Italiaans kenteken in Haarlem. Wit met zwarte velgen en zwarte sideblades. 8)

02 mei 2008 0:13
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '94
Zuid-Holland
Bericht 
vanmiddag op de rotonde nabij de goureinet te Vuren.
een fraaie zilverkleurige 996 4S cabrio...eigenaar glimlachte vriendelijk.

02 mei 2008 20:39
Profiel
Utrecht
Bericht 
Vanmiddag op de Autoboulevard in Utrecht staan kletsen met de eigenaar van een werkelijk schitterende zwarte 964 C2 cabriolet, met paars interieur. Wat een onwaarschijnlijk strakke auto.

Hij is forummer, dus wellicht leest-ie dit ook...

02 mei 2008 20:46
Profiel
Zeist
Bericht 
Vandaag bij Achterwetering een witte Carrera 2 Targa. Draaide daar ergens een erf op. Ik reed er 2 auto's achter, we haalden allebei een vrachtwagentje in.

Even later op de Nedereindse Dijk (komende uit Oud Maarseveen) een rode 356 - wauw. Ik was daar net aan het keren, want ik reed bijna een weg op die alleen voor bestemmingsverkeer was.

02 mei 2008 22:30
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174  Volgende