Hoi,
bovenstaande reactie was inderdaad van mij.
Ik heb toen gezocht naar een 928 en gelukkig heb ik deze gevonden, zie de foto's op het forum, zwarte 928 s4 !!
Aantal maanden geleden heb ik gezocht naar een 928 en heb er een 15 tal bekeken en van een aantal heb ik een proefrit gemaakt.
Ook een bezoek gebracht een die Kloosterman en hij heeft mooie auto's staan maar mijn gevoel is niet goed om daar een auto te komen.Vond die man die me te woord stond erg lomp en bij elke kritische vraag haalde hij zijn schouders op van jongen wat vraag je veel en wat doe je moeilijk.
Er lekte zeker olie en wat ik al zei , de lamp had een barst en dat wil je echt niet.Ik mocht ook gene proefrit maken, 1st wilde hij dat we heet eens zouden worden qua prijs en dan mocht ik even rijden.Beetje vreemd, lijkt mij dat je als je wat koopt en zeker zo'n aankoop dat je wel wilt weten wat je koopt.Ik heb diverse proefritten gemaakt en dan weet je meteen of het wat is of niet, hoe remt de auto, breekt de auto weg als je hard remt, hoe schakelt de auto ( dit is een schakel ), doet alles het ook in de auto ?
Hoeft misschien niks te betekenen maar toen ik ben wezen kijken was dat ergens in oktober, nu is het februari !!!.
Ik hoop dat je wat met deze info kan, succes met het verder zoeken.
Kijk anders ook op het Porsche 928 forum, daar staan soms ook aantal 928 modellen te koop.
succes,
Fabian