Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 17:57

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
wat mag deze 928 nog gaan kosten qua aanschaf?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht wat mag deze 928 nog gaan kosten qua aanschaf??
heb een mooie 928 gevonden op het internet, wat vinden jullie hier van en wat zou hij mogen gaan kosten???

help aub
wil zaterdag gaan kijken!!
http://www.autotxt.nl/resultaat_nieuw.p ... 53&klant=1

04 feb 2008 21:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ziet er netjes uit. historie bekend? prijsindicatie 11.000 - 12.000 euro.

04 feb 2008 21:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
weet ik nog niet vind hem net op het net?? :lol:

iemand mischien bekend met deze auto???

kenteken TF-75-DR

04 feb 2008 21:20
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Volgens mij moet een 928 88er met deze KM stand ook wel voor 9000 a 10000 kunnen, maar ik ben zeker geen fijnproever. Kijk bijvoorbeeld eens bij www.Porschewolfs.com, staat een 87er voor 9.500 met 220k op de teller.

04 feb 2008 21:24
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Als je bij Kloosterman langsgaat, vraag dan gelijk even naar die zwarte 964 cabrio met 75000 km uit 1995... die intrigeert me nl. :shock: :?

04 feb 2008 21:25
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
hahahahah zal ik doen

04 feb 2008 21:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo S Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
horn schreef:
Als je bij Kloosterman langsgaat, vraag dan gelijk even naar die zwarte 964 cabrio met 75000 km uit 1995... die intrigeert me nl. :shock: :?

Bouwpakketje! 8)
Duidelijk te zien een 993 teruggebouwd tot een 964! :shock:
Let maar op de ruitenwissers en de kap! :idea:

Afbeelding

:wink:

04 feb 2008 21:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Bericht 
Strakke wagen, de 928. Ik ben benieuwd naar je bevindingen?

04 feb 2008 22:03
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
HV schreef:
Volgens mij moet een 928 88er met deze KM stand ook wel voor 9000 a 10000 kunnen, maar ik ben zeker geen fijnproever. Kijk bijvoorbeeld eens bij www.Porschewolfs.com, staat een 87er voor 9.500 met 220k op de teller.

Afblijven... Is absoluut geen plaatje , zeer slecht spuitwerk, voor deze prijs vind je mooiere. is echt een hok :shock:

04 feb 2008 22:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
die zwarte... 95er zonder airbags :roll: die paarse stond er ook al toen ik de mijne zocht. kreeg niet veel positief advies over kloosterman. :?

04 feb 2008 22:45
Profiel
Bericht 
Jurrian schreef:
is echt een hok :shock:

zowiezo een hok ;)

04 feb 2008 22:48
Bericht 
Patrick, er is al eens iemand van het forum naar deze auto in Garyp wezen kijken (moet ergens een draadje over zijn...). Ziet er leuk uit, maar heeft onder de motorkap een probleem, dacht iets met olielekkage... :?:

Kan intussen gerepareerd zijn natuurlijk ... :roll:

Eerder stond er ook een vraagprijs bij, weet ik helaas niet meer (dacht 9000). Met deze kilometerstand én met wrschl. matig onderhoud beslist niet meer dan 6500 waard.

Laatst bijgewerkt door Super Carrera op 13 feb 2008 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2008 23:19
Bericht 
Gevonden over de Garyp-928:

Ik ben daar geweest in Garyp en ziet er best mooi uit maar moet wel het eea aan gebeuren, zit klein gaatje in het linkervoorlicht, is niet best want als de auto buiten staat ( en dat komt hij bij mij te staan ) daar ik geen garage heb, kan er vocht bij komen dus minder zicht.
Bestuurders stoel was deels gescheurd, wat betekend laten maken en tig euro armer + naar mijn gevoel werktte de Airco niet naar behoren, moet erg laang wachten dat het beetje warm gaat worden, vraagprijs was kleine 9000K maar dat is deze auto echt niet waard, ja misschien 7500 K
En er lekte wat olie bij de uitlaat, lijkt me ook niet geheel ok.Vind het niet waard om voor deze auto een AKK te laten doen.Verder vind ik ook de kleur Felsengrun niet echt mooi in de binnenkant v/d auto.Liefst heb ik donkerblauw of zwart zowel van buiten als interieur

Nee, die auto uit Garyp gaat 'm niet worden Ik ga weer verder zoeken

04 feb 2008 23:31
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Bouwpakketje! 8)
Duidelijk te zien een 993 teruggebouwd tot een 964! :shock:
Let maar op de ruitenwissers en de kap! :idea:

Afbeelding

Ruitenwissers staan zoals bij 'n 964 :tongue: ... velgen daarintegen :roll: :lol:

05 feb 2008 0:48
Profiel WWW Facebook 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Bij deze een volledig overzicht (autotrader.nl):
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/zoe ... fijnd=true

05 feb 2008 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4
Den Haag
Bericht 
Super Carrera schreef:
Gevonden over de Garyp-928:

Ik ben daar geweest in Garyp en ziet er best mooi uit maar moet wel het eea aan gebeuren, zit klein gaatje in het linkervoorlicht, is niet best want als de auto buiten staat ( en dat komt hij bij mij te staan ) daar ik geen garage heb, kan er vocht bij komen dus minder zicht.
Bestuurders stoel was deels gescheurd, wat betekend laten maken en tig euro armer + naar mijn gevoel werktte de Airco niet naar behoren, moet erg laang wachten dat het beetje warm gaat worden, vraagprijs was kleine 9000K maar dat is deze auto echt niet waard, ja misschien 7500 K
En er lekte wat olie bij de uitlaat, lijkt me ook niet geheel ok.Vind het niet waard om voor deze auto een AKK te laten doen.Verder vind ik ook de kleur Felsengrun niet echt mooi in de binnenkant v/d auto.Liefst heb ik donkerblauw of zwart zowel van buiten als interieur

Hoi,

bovenstaande reactie was inderdaad van mij.

Ik heb toen gezocht naar een 928 en gelukkig heb ik deze gevonden, zie de foto's op het forum, zwarte 928 s4 !!

Aantal maanden geleden heb ik gezocht naar een 928 en heb er een 15 tal bekeken en van een aantal heb ik een proefrit gemaakt.
Ook een bezoek gebracht een die Kloosterman en hij heeft mooie auto's staan maar mijn gevoel is niet goed om daar een auto te komen.Vond die man die me te woord stond erg lomp en bij elke kritische vraag haalde hij zijn schouders op van jongen wat vraag je veel en wat doe je moeilijk.
Er lekte zeker olie en wat ik al zei , de lamp had een barst en dat wil je echt niet.Ik mocht ook gene proefrit maken, 1st wilde hij dat we heet eens zouden worden qua prijs en dan mocht ik even rijden.Beetje vreemd, lijkt mij dat je als je wat koopt en zeker zo'n aankoop dat je wel wilt weten wat je koopt.Ik heb diverse proefritten gemaakt en dan weet je meteen of het wat is of niet, hoe remt de auto, breekt de auto weg als je hard remt, hoe schakelt de auto ( dit is een schakel ), doet alles het ook in de auto ?

Hoeft misschien niks te betekenen maar toen ik ben wezen kijken was dat ergens in oktober, nu is het februari !!!.

Ik hoop dat je wat met deze info kan, succes met het verder zoeken.
Kijk anders ook op het Porsche 928 forum, daar staan soms ook aantal 928 modellen te koop.

succes,

Fabian

09 feb 2008 21:57
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]