Auteur |
Bericht |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Interieur spray mat of glans
Na een grondige poetsbeurt vd buitenkant wil binnen ook ff doen. Nu zag ik dat je 2 soorten spray hebt. Wat zouden jullie adviseren voor de dash. Mat of glanzend dash is trouwens standaard plastic.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
27 apr 2013 14:01 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Interieur spray mat of glans
Er zitten hier verschillende detailers op het forum met voldoende ervaring. Dus er zal snel genoeg een reactie komen.
|
27 apr 2013 14:15 |
|
|
Jous
987 Boxster S070
|
Ik gebruik af en toe Smartwax dressing voor kunststof delen. Prettig product, glanst niet.
|
27 apr 2013 14:16 |
|
|
Fer DC
Exclusive Car DetailerZaanstreek
|
De voorkeur van de meeste klanten met duurdere auto's is vaak een matte afwerking, teveel glans doet vaak af als "plastic look", maar is vaak een persoonlijke voorkeur. Het kan in sommige gevallen ook een mooier resultaat geven.
Natural look van poorboys zit daar tussen in, gewoon te vinden bij carclean en valt bij veel mensen goed in de smaak, zowel de geur als de looks. Smart dressing daarentegen is een prima alternatief, mooie matte afwerking, fool proof en heeft een anti statische werking.
_________________________________________ http://www.dccardetailing.nl Gaat verder dan Showroomstaat...
|
27 apr 2013 14:37 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
|
Heeft iemand een foto van mat 964 interieur ?
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
27 apr 2013 15:50 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
MAT Teveel glans weerspiegelt in de voorruit en vertroebelt dus het zicht Om die reden heb ik dan ook veel alcantara toegepast (zoals je ook veel in de racerij of de extreem sportieve modellen ziet).
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
27 apr 2013 15:54 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Een 993 interieur, mag dat ook ?? In alcantara, mat genoeg??
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
27 apr 2013 16:03 |
|
|
Sanderk
|
Wij brengen alleen maar dressing aan op het kunststof die gematteerd is en zonder silliconen, als je glans erop doet krijg je vaak last als je de zon erop hebt staan en het staat erg goedkoop, maar dat is persoonlijk
|
29 apr 2013 15:36 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
|
En hoe heet dat spul ? zit dat in een spuitbus of potje?
|
29 apr 2013 18:34 |
|
|
bully
|
Cock-pit-spray-mat
|
29 apr 2013 18:38 |
|
|
Sanderk
|
bully met alle respect maar wij gebruiken geen cockpitspray!!! misschien dat de hobby poetser dat gebruikt? wij gebruiken de dressing van koch chemie.. silliconenvrij
|
29 apr 2013 18:52 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... alles behalve glans !
|
29 apr 2013 21:32 |
|
|
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
Ik zou zeggen, spray hem lekker glans, en plaats hier even een foto, hebben we wat te lachen. Ik vind het er altijd vreselijk uitzien, dat goedkope spuitbussenspul op dashboard en banden. Waarom zou je er iets op spuiten? Beetje glassex, doekje, klaar voor een jaar.
|
29 apr 2013 21:44 |
|
|