Moeilijke vraag; kosten restoratie bodywerk
Tja, ikzelf vind het een lastige vraag, dit omdat iedereen dit anders kan lezen en het dan anders begrijpt... ik ga t toch proberen;
Ik was van de week naar een '73er project geweest kijken. Het viel me tegen wat er allemaal aan moest gebeuren, dit dan aan carrosserie werk en las werk (volledige body restauratie en ook vele nieuwe onderdelen..). Hier ben ik zelf helemaal niet in thuis en zal ik veelal uit moeten besteden. Motorisch weet ik ook lang niet alles, maar daar ben ik wel handiger in, en interieur enz komt wel goed.
Wat kost het nu als je de auto zelf demonteert en dan wegbrengt naar een bedrijf die dan de body voor jou in orde maakt (dit hangt natuurlijk af van de staat van de body, en wat je wilt). Maar stel dat ieder paneel werk heeft en dat ieder paneel volledig gespoten enz. moet worden. Waar moet ik dan aan denken; is dat 10.000euro, of ga je dan toch al makkelijk richting 20.000euro?
Ik begrijp heel goed dat men niet zo maar een prijs kan roepen, maar bij benadering moet toch wel kunnen, of is dat zelfs niet mogelijk?
Ik hoor t wel...
Groet,
Ruud