Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: TE KOOP !! MIJN PORSCHE 718 SPYDER RSK (Replica)

04 jun 2012 20:50

Aaldrik,
Mooie site maar vooral mooi project! :res:
Kan mij voorstellen dat het met pijn aan je hart gaat. Heb je er nog wel zelf mee kunnen rijden?
T' is dat ik zelf ook maar één kwijt kan.... Succes!

04 jun 2012 21:04

Succes met de verkoop!

04 jun 2012 21:11

Ik heb er tweede pinksterdag op Assen ook even in mogen zitten :cheers: , en ik vond het absoluut een hele mooie auto. :thumleft:

Veel succes met de verkoop.

04 jun 2012 21:47

Veel succes met de verkoop. Een mooie 718 replica, die verkoop je snel voor deze prijs. We moeten nog eens praten over je volgende project. Ik denk dat wij veel samen kunnen aanschaffen :mrgreen:

04 jun 2012 22:30

Gewoon houden voor dat geld. Lekker iets heftigs ernaast. Middenmotor, 150 pk, schijven rondom en 520 kilo :mrgreen: Ik heb de 550 nog bij Lammerting zien staan. Kunnen wij ook zo'n project, gewoon voor de kick erbij :D Eerst de Porsche 356 verkopen, vrouwtje kan niet in de kuipstoeltjes zitten ivm de rug :oops: Daar zal dus mettertijd een 911 cabrio voor in de plaats komen. Wel jammer van de 356, eindelijk klaar maar goed anders moet ik steeds in mijn uppie rijden. Worden ze ook niet happy van thuis.

05 jun 2012 18:29

Krijg je die 2 vrouwen erbij voor die prijs? :scratch: ..... als ik die wagen koopt met vrouwen dan ben ik die 2 vrouwen zo weer kwijt in de vrouwen-handel... alleen blijf ik zitten met die wagen :scratch: effe denken hoor.. hoe ik die wagen dan dubbel terug verdien :mrgreen:

05 jun 2012 21:11

Tonn schreef:
jan911sc schreef:Ik heb er tweede pinksterdag op Assen ook even in mogen zitten :cheers: , en ik vond het absoluut een hele mooie auto. :thumleft:

Veel succes met de verkoop.

Heb ik je mooie 911 niet mogen aanschouwen in het lichtblauw metalic ?

BINGO :wink:

07 jun 2012 0:42

Ben komend weekend in Apeldoorn vanwege Prokkel Porsche. Kan ik even komen kijken?

Re: TE KOOP !! MIJN PORSCHE 718 SPYDER RSK (Replica)VERKOC

17 jun 2012 13:10

Hè man, mooi. Gefeliciteerd. Gaat sneller dan de mijne :|

Re: TE KOOP !! MIJN PORSCHE 718 SPYDER RSK (Replica)VERKOC

17 jun 2012 14:25

Gefeliciteerd! eigenlijk wel zonde, maar jou kennende zal er wel weer wat fraai's voor terug komen :drive:
Gesloten onderwerp