Beste forumleden,
Na het plaatsen van 10 berichten op dit forum kan ik mijn Porsche 993 hier te koop aanbieden.
Na negen jaar de trotse bezitter te zijn geweest van mijn Porsche 993 is de tijd aangebroken om een andere Porsche aan te schaffen.
Type: Porsche 993 Carrera 2
Vraagprijs: € 55.000,-
Bouwjaar: 1994
Kleur: nachtblauw
Interieur: blauw/grijs halfleder, met lederen onder- en bovendashboard
Transmissie: handgeschakeld
Kilometerstand: 176.000
Historie: volledige historie aanwezig. Boekje afgestempeld en onderhouden door dealer tot 2007. Vanaf 2007 Rennsport Breda. Voor bijna 40.000 euro in de laatste 10 jaar aan de wagen gedaan. Km-stand door RDW als correct aangegeven.
Bijzonderheden: Bijzonder goed onderhouden schadevrije wagen die er net zo mooi uitziet als wagens met 50.000 km op de teller. Er is werkelijk enorm veel aan de wagen gedaan in de afgelopen jaren. Zo is onlangs de airco gereviseerd en is er enige jaren terug veel werk gedaan aan de motor zoals: distributie droog gemaakt, klepstoters vervangen, chip op maar met grotere gasklep en sportcat.
Kortom een zeer goed onderhouden Nederlands geleverd schadevrij exemplaar met een perfecte onderhoudshistorie, zonder onderhoudsachterstand of mechanische of cosmetische gebreken.
Bij interesse graag een pb.
Groet,
John
- Bijlagen
-
-
- IMG_5780.JPG (34.46 KiB) 3934 keer bekeken
-
- IMG_5778.JPG (34.28 KiB) 3934 keer bekeken
Laatst bijgewerkt door
Futso op 09 aug 2016 0:03, in totaal 4 keer bewerkt.