Te koop: Porsche 911 4S (993)
- Vraagprijs: 74.000 Euro (forum prijs)
- Bouwjaar: 1997
- Kleur: Polar Silber
- Interieur: Zwart volleder
- Kilometerstand: slechts 115.000km
- Historie: Facturen compleet vanaf 2011, serviceboekje afgestempeld vanaf begin (in Duitsland geleverd)
- Bijzonderheden: airco, soundpaket, Becker Indianapolis radio met navigatie, etc.
Ik heb de auto sinds april 2011 in bezit en heb er door verhuizingen naar het buitenland nog geen 20.000km mee gereden. Nu woon ik in Spanje en is de tijd aangebroken om afscheid te nemen van mijn jongensdroom. De laatste jaren zijn kosten noch moeite gespaard om de auto in topconditie te houden. Het onderhoud is uitgevoerd bij Robert Visser en Rennsport.
Zo zijn onder andere de voorruit (bij aankoop in 2011), koppeling, en schokbrekers (Bilstein P8) vervangen. Tevens is de gehele motor door Lothar van Rennsport preventief uitgebouwd en voorzien van nieuwe pakkingen. Alles wat niet helemaal in orde bleek is toen vakkundig vervangen/gerepareerd (2017). Dit alles is gedocumenteerd met een uitgebreide foto reportage en factuur. Sinds deze motorrevisie zijn er zeer weinig kilometers meer bijgekomen.
Motorisch en qua onderstel is de auto in topstaat. De velgen vertonen gebruikssporen en ook is er een roestplek aan het ontstaan bij de parafan aan bestuurderszijde. Elke AKK toegestaan.