Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
02 aug 2020 18:15
na toch heel wat jaren hier veel geleerd, lol gehad en beleefd te hebben (en niet te vergeten de echte vrienden heb leren kennen) gaat mijn laatste Porsche ook verdwijnen (996 Turbo 2003 in concours staat). hij staat te koop via mond op mond reclame en morgen wederom een afspraak met een potentiële koper. dat wil niet zeggen dat ik hier niet meer kom, mijn "hartje" ligt gewoon bij dit merk maar wil weer eens wat anders. corona en de weinige meetings maar ook het weinige gebruik, zullen ook wel debet hieraan zijn. net nog even een rondje Europa gedaan van 3401 kilometer wat weer heeeeeeeeerlijk was. de Turbo gaf geen krimp en met zijn > 500 pk liep hij/zij zonder te protesteren wederom 326 km/h op de navigatie. de witte paaltjes langs de weg werden weer een witte streep
. zolang de auto niet weg is zal ik er lekker mee blijven rijden, hij geeft toch nog steeds heel veel plezier.
Vr.Pr. € 54.750,=
02 aug 2020 18:28
Ik weet een nieuwe nickname voor je: NietdoenHans!!
TaxiHans kan niet zonder Porsche!
02 aug 2020 18:38
tja keuzes in het leven, en wie weet wat er voor terug komt. ben nog druk om mij heen aan het kijken maar het kan zo maar een oude Amerikaan zijn maar dan wel minimaal 8 cil, hoewel momenteel een Zagato toevallig ook onder mijn bereik is, maar die moet van ver komen
02 aug 2020 20:49
Zagato is een ruim begrip....
Laatst bijgewerkt door
steef op 02 aug 2020 20:53, in totaal 1 keer bewerkt.
02 aug 2020 20:53
Hoezo, Hans heeft het over een auto, niet over de ontwerper
Blijft er volgens mij een AM of een Alfa over. Je zou ook kunnen vragen: welke Zagato bedoel je?
02 aug 2020 21:50
Db4?
Yummie
02 aug 2020 22:13
MarcoB schreef:Hoezo, Hans heeft het over een auto, niet over de ontwerper
Blijft er volgens mij een AM of een Alfa over.
Lancia, Fiat, Bristol, Ferrari...
02 aug 2020 22:29
Volgens mij zijn dat uitvoeringen van bestaande modellen. Maar ik dacht eerlijk gezegd bij het horen van een Zagato aan Rolf Wouters met zijn SZ.
Maar wat mij betreft mag de bezem erdoor. Want dit gaat over verkoop van de turbo en niet over e Zagato. Excuses
02 aug 2020 22:39
Succes met de verkoop van de turbo!
daar ga je spijt van krijgen..Deze?
Alfa Romeo SZ te koop
02 aug 2020 22:40
giulia schreef:MarcoB schreef:Hoezo, Hans heeft het over een auto, niet over de ontwerper
Blijft er volgens mij een AM of een Alfa over.
Lancia, Fiat, Bristol, Ferrari...
Spyker, Lamborghini, BMW, Jaguar, Toyota...
02 aug 2020 22:51
@MarcoB
Een SZ is eigenlijk ook maar een Alfa 75. SZ is geweldig qua looks maar het rijden valt eigenlijk wel tegen. Verder zijn onderdelen een ramp en kan er onder de kunststof carrosserie heel veel roestellende zitten. En de lak heeft bijna altijd last van pukkeltjes door de kunststof carrosserie. Maar het blijft een prachtig ontwerp. (Ondanks dat het niet volledig door Zagato is ontworpen)
03 aug 2020 7:14
MarcoB schreef:Volgens mij zijn dat uitvoeringen van bestaande modellen. Maar ik dacht eerlijk gezegd bij het horen van een Zagato aan Rolf Wouters met zijn SZ.
Maar wat mij betreft mag de bezem erdoor. Want dit gaat over verkoop van de turbo en niet over e Zagato. Excuses
Verkoop topic ???
03 aug 2020 7:44
de Zweedse sportwagen maar dan wel in 1:43 . ben op jacht naar een Mustang V8 coupe of Fastback van de jaren eind `60 . er staan een paar hele mooie in Nederland en Duitsland, weer leuk om eens rond te neuzen. de Turbo is nog niet weg en staat lekker in de stalling maar hij mag weg, hij is helemaal klaar inclusief grote beurt, nieuwe banden, remmen, schijven, olie in blok en versnellingsbak en de bak is gespoeld. kan ik iedereen aanraden het verschil is enorm en dat al bij 125.000 km.
03 aug 2020 8:05
Morge Hans,
Ben zelf een echte Porsche man, als ik wat anders erbij zou willen nemen zou het een wat late Ferrari zijn
Kom ze af en toe eens tegen en liggen toch mooi strak op de weg.
Word nog steeds blij als ik de 993 of de gt3 pak.
Zie het ook als een voorrecht dat ik in zo’n mooi merk kan rijden
Jammer als ik je wat minder tegen kom
Gr Hans
03 aug 2020 9:06
Hans op Zandvoort worden vele evenementen gehouden dus het zal weinig anders zijn, eerst maar een auto vinden
03 aug 2020 9:51
Hans zonder Porsche is als Hans zonder, eh, taxi.
Mega jammer dat je de turbo weg doet. Ben benieuwd waar je straks mee op de proppen komt.
03 aug 2020 10:08
Zoiets, een Zagato......in ‘80tiger jaarlijks te vinden op Zandvoort....scarb en de register.
03 aug 2020 10:29
In Alkmaar stond jaaaren deze uitvoering te koop, maar werd me door iedereen afgeraden
Ik moet wat minder naar anderen luisteren....
03 aug 2020 16:05
Jammer Hans, succes met de verkoop!
03 aug 2020 16:58
Laatste porsche?
Hoe moet dat nou met PBVH goes Bejing?
Succes met de verkoop!
03 aug 2020 17:00
poosje terug ook bij een mustang van eind 60 wezen kijken, op de foto leuk maar in het echt viel het tegen.
de turbo trok mij toch meer.
03 aug 2020 17:25
Rijgedrag van zo’n mustang is ook heel anders dan van zo’n 911 Tujboo .... maar desalniettemin staat een 68’er Mustang ook nog op mijn bucket list
Succes met de verkoop én aankoop, Hans
—> Mustang-Hans
03 aug 2020 18:26
.....en morgen wederom een afspraak met een potentiële koper.
En.....
Anyway........Succes met de verkoop
03 aug 2020 19:02
Pacoloco schreef:Laatste porsche?
Hoe moet dat nou met PBVH goes Bejing?
Succes met de verkoop!
bij dat clubje hoor ik al enige jaren niet meer, wel gestart bij mij in de werkplaats maar plots vertrokken met de noorderzon zeg maar
03 aug 2020 19:16
Zitten ze niet meer bij jou Hans?