Auteur |
Bericht |
fredsan
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI
_________________________________________ 911 E 1973 EX 968 1992 EX 944 Turbo 1986
|
28 jan 2011 20:42 |
|
|
fredsan
|
je hebt helemaal gelijk niet voor niets een beller is sneller maar ik vind het normaal dat je als verkoper al is het een halve dag later even reageert en als het dan al verkocht is pech
_________________________________________ 911 E 1973 EX 968 1992 EX 944 Turbo 1986
|
28 jan 2011 21:05 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik vind het voordeel van mailen t.o.v bellen dat je alles netjes op een rijtje kunt zetten. Ik heb regelmatig dat ik telefonisch contact heb, en dan achteraf van alles vergeten ben te vragen, terwijl ik dat bij een mail niet vergeten zou zijn. Voordeel van telefonisch is weer dat je een duidelijk beeld krijgt van o.a de verkoper, wat vaak ook al veel zegt. Ideaal zou dus zijn opschrijven wat je wilt weten, en met pen en papier erbij bellen, je lijstje afwerken en even een babbeltje maken.
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
28 jan 2011 21:26 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
alsof elke P die te koop staat de dag erna is verkocht........ via e-mail kan je gewoon meer info vragen en geven : foto's, lijstje met specs van de auto etc. Als verkoper 1x een mail aanmaken met alle info erin en je kan hem doorsturen naar elke mogelijks geïnteresserde die een e-mail stuurt : duurt nog geen minuut en 1 beeld zegt dikwijls meer dan 1000 woorden Iemand die dan echt interesse heeft zal wel bellen (of terugmailen) voor een afspraak of extra info.
|
28 jan 2011 21:50 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als ze zo goedkoop zijn dan denk ik ook altijd meteen dat er wat mee is
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 jan 2011 21:56 |
|
|
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
|
De kleur is marineblauw...wat er op de foto's niet echt goed uit komt.
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
28 jan 2011 22:18 |
|
|
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2Rozzydale
|
_________________________________________ Hubraum statt Spoiler
|
29 jan 2011 1:08 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Niet veel geld voor een meeneem prijs incl. de hardtop Alleen de bumper gauw vervangen voor een europese
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 jan 2011 16:48 |
|
|
fredsan
|
|
29 jan 2011 18:39 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Heb deze auto een paar weken geleden nog gezien en gehoord bij dat bedrijf. Niet uitgebreid bekeken overigens (was daar voor een andere auto), verkoper had het over her en der beetje roest en verder niet veel van meegekregen.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
29 jan 2011 19:02 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Helemaal mee eens. Die Henkiepenkie leeft nog in de vorige eeuw.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 jan 2011 19:36 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Daar doe je helaas niets aan bij hem, heeft wel vaker dit soort misplaatste opmerkingen En nu allemaal hard zoeken naar die koopjes
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
29 jan 2011 20:17 |
|
|
bzguy
|
Als je die zwarte met rood bedoelt : - die had ik eerst bij jou te koop zien staan, maar ik vond het toen nogal ver (nou ja, wat is ver als het gaat om een Porsche ) - toen die verkocht was kom ik me de kop wel tegen de muur slaan ; ha dik maar gebeld of zelfs gemaild - dus : toen ik diezelfde wagen terug zag opduiken -en na het inwinnen van de nodige informatie- heb ik direct de verkoper opgebeld en een afspraak gemaakt. Ben asap naar het noorden van Nederland gereden en heb de wagen gekocht Maandag ophalen Als jullie dus maandagnamiddag (zal eerst 4,5 uur onderweg izjn met de trein naar Groningen !) een zwarte (met rood interieur) 911 3.2 zien afzakken richting Belgie, that's me
|
29 jan 2011 22:53 |
|
|
abtler
|
have a nice and safe trip! Gaat goed staan naast het andere 'speelgoed'
|
29 jan 2011 23:15 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Wellicht het koopje van deze (en volgende) maand: 2.4S 1972 voor <10k, helaas te ver weg voor mij, anders had ik zeker interesse. http://link.marktplaats.nl/417679881
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
30 jan 2011 3:49 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
km stand 25.000?! Waag ik toch te betwijfelen. lekt olie etc. Voor de klusserts hier mogelijk interessant. Kan een leuk project worden. Ik vrees wel dat er een hoop werk aan moet gebeuren. Mensen met twee linkerhanden zoals ik kunnen waarschijnlijk beter gauw doorlopen.
|
30 jan 2011 8:21 |
|
|
petquesha
996 C4S
|
De zwarte met rood interieur (ex Italie) stond voordat elferhenkie deze op een zaterdag kocht gewoon op mktplaats (weliswaar onder kopje ' oldtimers' ) en mocht weg aan 12000 euro. Toch jammer dat iemand 2 dagen later bijna 4 mille extra moet neertellen en 2x verder moet reizen want ze stond een stuk dichter bij de Belgische grens......................Mijn advies is dus om nog beter te zoeken !!!
|
30 jan 2011 12:39 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
| | | | Elferhenkie schreef: Ik ken deze auto, heb hem zelf verkocht in 2010. Carroserie was hard, motor liep goed maar rookte bij het warm draaien door olie op uitlaat. Uiterlijk en interieur niet origineel, maar wel een originele ollklappe! Rijden deed hij goed en was voorzien van vrij nieuwe APK toen. Velgen mooi, maar lang niet origineel. Ik heb hem wel goedkoper aangeboden, maar was binnen paar uur verkocht en heb nadien heel erg veel reactie gehad. Ook reactie gehad van serieuze verzamelaars die hem in originele staat wilden brengen. Mede door de harde carrosserie is het terugbrengen naar origineel zeer goed te doen. Prijs is naar mijn idee niet verkeerd... | | | | |
klepje is niet zoveel waard en verder is ie helemaal omgebouwd met een lekkende motor wel een 2.3
_________________________________________ oud is beter
|
30 jan 2011 12:58 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Geen koopje, maar wel erg mooi..!! http://www.speedservice.nl/viewfoto.php ... 2022_1.JPGIs trouwens gebouwd door die kerel die ook die fantastische SWB heeft.. viewtopic.php?f=24&t=26573&hilit=nielsen
|
30 jan 2011 13:44 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Klopt gast, de cylinderinhoud van een 2.4 is op papier 2311cc. Vandaar dat de verkoper waarschijnlijk 2.3 vermeld. Een 2.4S in deze staat is m.i. zeker 15K waard voor de verzamelaar die de wagen terug origineel wil zetten. Als het niet een rit van ca 4 uur enkel was, dan had ik deze waarschijnlijk opgehaald om te restaureren.
|
30 jan 2011 14:26 |
|
|
Rick
Haaglanden
|
Ik zie geen S-blok, en als je dus alle spullen voor terugbouw naar origineel niet hebt liggen en de boel echt mooi restaureert, ga je makkelijk over die 15 K heen, ondanks het "ruilmateriaal" wat er vanaf komt.
Laatst bijgewerkt door Rick op 30 jan 2011 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jan 2011 14:41 |
|
|
bully
|
Tja, of wie het eerste komt ofzoiets mailers, bellers en afwachters
Laatst bijgewerkt door bully op 30 jan 2011 14:43, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jan 2011 14:42 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Waaraan zie je dan dat het geen S blok is
|
30 jan 2011 14:43 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Erg leuke projectauto, met wat werk, maar wel alle juiste papieren en lekker basic! http://www.carlovankrey.nl/foto39.htm
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
30 jan 2011 14:53 |
|
|
petquesha
996 C4S
|
@ henkie,ik wist dat je die zaterdag zou gaan,ik verblijf in de koude wintermaanden in Spanje ,ik kijk wel een beetje wat er te koop is ,en ik gun het jou van harte. heb reeds 2 maal bij jou een auto gekocht en je moet elkaar wat gunnen hey. Het viel mij gewoon op dat niemand die wagen had zien staan op mktplaats toen ze onder ' oldtimers ' stond. Ik vind het netjes hoe je het hebt gedaan en je bent ' not to greedy ' en neemt kleine marges , petje af! 12 k was de prijs indien jij niet had gekocht,ik kan me voorstellen dat jij iets meer dan dat hebt betaald. fijn weekend,tis hier nu 23 graden en zonnig ,ik ga ff een cote d'or ijsje happen op de boulevard
|
30 jan 2011 15:04 |
|
|