Auteur |
Bericht |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel IX
Eens met wat neppert hierboven schrijft. Dat onderhoudsboekje lijkt wel met dezelfde pen geschreven, in ieder geval door dezelfde persoon! Ziet er toch wel erg "vers" uit dat handschrift. Maar misschien zitten we er gewoon dik naast met dat vermoeden
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
28 feb 2014 11:47 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Zij kunnen de "officiële" facturen toch overhandigen? neem ik aan
|
28 feb 2014 11:53 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Vast wel. Die zien er dan ook allemaal even oud uit en het papier lijkt uit hetzelfde pak te komen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2014 12:05 |
|
|
Sébastien.DC
|
Ik heb al een 964 coupé en die had een volledige motorrevisie gehad aan +-155000 km. Deze heeft dat nog niet gehad en dat baart me wat zorgen. Inderdaad had nog niet op het onderhoudsboekje gelet die precies allemaal op hetzelfde moment is ingevuld. Ik ga in ieder geval één dezer dagen eens gaan kijken.
|
28 feb 2014 12:13 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Het zou nog mooier zijn als de stempel in het boekje van heel duidelijk naar steeds minder duidelijk zou gaan.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
28 feb 2014 12:20 |
|
|
AvM
Noord-Limburg
|
Het lijkt niet alleen te mooi om waar te zijn, het IS te mooi om waar te zijn. Check het adres van de stempels, waar ze eigenlijk pas vanaf 2006 zitten.
_________________________________________ 993 Carrera 2 1995 (verkocht)
|
28 feb 2014 13:08 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Scherp gevonden....
|
28 feb 2014 13:10 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2014 13:22 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
|
28 feb 2014 13:23 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Zeer netjes AvM Lekker bedrijf is dat…… Ik zou inderdaad de facturen eens opvragen nu. Als dat dan klopt….. Iedereen de enquête invullen: https://mobiliteit.klantenvertellen.nl/ ... rvice-d-d/
|
28 feb 2014 13:35 |
|
|
Outlaw_Singer
|
Schandalig toch, de mensen zo proberen te bez..ken!
|
28 feb 2014 13:53 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Goed bezig AvM. Waren mijn gedachten dus helemaal niet fout. Hopelijk behoedt het nu iemand om een fout te maken. Enquête maar even invullen dus!!!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
28 feb 2014 13:58 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Er bestaat natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat de auto wel degelijk alle onderhoud heeft gehad maar dat het boekje nooit was ingevuld. Misschien hebben ze nu in verband met de verkoop het boekje aan de hand van de facturen compleet gemaakt. Heb ik wel eens mee gemaakt waarbij de verkopende partij dat ook gewoon vertelde en de facturen liet zien.
|
28 feb 2014 13:59 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Je gedachten waren toch al gekopieerd...
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 feb 2014 14:05 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 feb 2014 14:08 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Gekopieerd of niet.... Dat maakt ze natuurlijk nog niet helemaal de waarheid. Eigenlijk zou het mooi zijn als iemand eens echt polshoogte ging nemen! @ Sebastien.DC...ga ervoor en deel ons je ervaringen!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
28 feb 2014 14:13 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Ik kocht afgelopen jaar een VW Fox zonder boekjes. Ik Auto Century in Groningen gebeld en tegen inlevering van een doos gebak kon ik het afgestempeld boekje met stempels van de nieuwe vestiging afhalen. Compleet aan de hand van de historie die bij Century in de computer stond. Helemaal niks mis mee.
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
28 feb 2014 14:18 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat vind ik een iets ander verhaal. Deze verkoper heeft deze auto "zelf" in onderhoud gehad. Ik denk dat als je het als bedrijf goed wil doen dan zorg je dat alles gewoon direct goed klopt. Of het klopt of niet moeten we, denk ik, in het midden laten maar het wekt wel wat argwaan. Vooral omdat er juist wel veel gesjoemeld wordt in de het auto-wereldje!!
|
28 feb 2014 14:35 |
|
|
Sébastien.DC
|
Ok danku aan de oplettende personen! Ik zal de persoon straks nog eens opbellen met de vragen! Als hij door de mand valt zal ik zelfs al niet meer gaan (aangezien ik van Belgie kom is het nie zo maar bij deur).
|
28 feb 2014 14:48 |
|
|
Pacoloco
|
Scherp AvM!!
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
28 feb 2014 19:22 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Ben wel nieuwsgierig naar het antwoord op je vragen! Al gebeld?
|
28 feb 2014 19:30 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Het blijft verdacht stil
|
02 maart 2014 11:37 |
|
|
erwin996
M140i
|
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
02 maart 2014 11:54 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
02 maart 2014 20:31 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Zilveren 996 GT3 met slechts enkele kilometers (binnenkort bij Wolbert misschien?h http://locator.porsche.com/ipl-customer ... .ipl?cid=1
|
03 maart 2014 0:02 |
|
|