Auteur |
Bericht |
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Re: Grijze 996 Turbo bij Wolbert
Een hoop mensen denken dat een 996 Turbo een moeilijke en gevaarlijke auto is om in te rijden. Ik heb eens een proefrit in een zilveren 996 turbo gemaakt met schreeuwend rood leer overal. Wel een prachtige combi. En ik was verbaasd hoe fijn die auto rijdt. Je kunt er heel rustig als DD mee rijden en gruwelijk snel rijden. Een super allrounder. En door de 4 wd goed te beheersen. Top wagens.
_________________________________________ Last Rat standing
|
19 aug 2014 21:20 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Cool! Met wat GT2 goodies zo te zien.
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
19 aug 2014 22:33 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Sterker nog; rijdt het niet te makkelijk?
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
19 aug 2014 22:34 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 aug 2014 22:37 |
|
|
drknauf
|
jatoggjeweettoggg .
|
19 aug 2014 22:40 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ja inderdaad, waarom makkelijk rijden als het ook moeilijk kan.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
19 aug 2014 23:00 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Volgens mij is die hier al eens eerder langs gekomen. Wat ik me daar van herinner is dat de tellers een bietje raar zijn. Met een top van 305 is een meter voor 300 wat aan de magere kant. Heeft ws te maken met import (US?); bij RDW wordt aangegeven dat kleine kentekenplaat is toegestaan en is pas jaar na eerste toelating in NL op kenteken gezet. Hoeft op zich overigens geen probleem te zijn wellicht als het goed hersteld kan worden.
Laatst bijgewerkt door Bertjan op 19 aug 2014 23:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 aug 2014 23:18 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Met het risico dat ik je opmerking qua sarcasme enzo verkeerd inschat... Omdat het leuker (kan) zijn en/of voor meer beleving zorgt. Als je puur voor je plezier rijdt (en de definitie daarvan verschilt per persoon) dan is vanzelf niet per se het leukst... Maar daar weten de luchtgekoelde boys hier vast meer van...?
|
19 aug 2014 23:21 |
|
|
drknauf
|
is toch niet raar met usa wagen zit mijlen klok in ,digitale gedeelte kun je met pc op km,s of miles zetten staat er ook bij uit amerika ! ik rijd luchtgekoeld maar zou ook graag een 996tt rijden hoor als daily .
|
19 aug 2014 23:23 |
|
|
DennisvdB
|
Moeten ze er niet zo'n Boxster/Cayman klokkie inzetten
|
19 aug 2014 23:24 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Ja, sorry, zag net ook dat het er bij stond. Maareh... een 996TT als daily prima, maar als je de luftie niet had?
|
19 aug 2014 23:30 |
|
|
patrickb
|
Rij zelf sinds kort een 996TT als daily, en ja hij is makkelijk te rijden als je dat wil, maar ik denk niet dat er velen onder ons zijn die "het onderste uit de kan" zullen halen met dit beest in schapenvacht. Feit, hij heeft geen trap onder je kont Turbo, maar het linear opgebouwde vermogen dat loskomt is best indrukwekkend te noemen.
|
20 aug 2014 19:29 |
|
|
drknauf
|
dik hoor met die car graphics d,r onder .
|
20 aug 2014 21:41 |
|
|