Auteur |
Bericht |
Kevert
992Rotterdam
|
Re: Zoektocht naar goede mooie Boxster S
@Jip: Heb inderdaad op internet de zoektocht uitgebreidt naar Dtsl. En ga waarschijnlijk in het weekend maar eens een dagje net over de grens kijken. Heb een mooie zwarte op het oog van modeljaar 2003 (kleine facelift). Eigenaar heeft keurig en scan opgestuurd van het compleet ingevulde onderhoudsboekje etc. en komt zeer betrouwbaar over.
|
04 mei 2010 22:08 |
|
|
Kevert
992Rotterdam
|
Zo morgen naar Duitsland om de volgende twee auto's in ieder geval te bekijken en waarschijnlijk ook even langs de porsche dealers in Dusseldorf en Keulen. Hebben jullie obv de foto's nog aandachtspunten? http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l2yxiyx41niahttp://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l21ve2yvyqhjWordt weer vervolgd.....
|
07 mei 2010 16:31 |
|
|
Rob Herfst
Cayenne Turbo S
Boxster S (987)Rotterdam
|
Houdt er rekening mee dat de dealers in Duitsland om 13.00 uur hun deuren sluiten! Veel plezier verder morgen!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
07 mei 2010 17:03 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Mocht je in de buurt van Dusseldorf zijn, ga dan ff langs bij Meilenwerk. Daar hebben ze een goed restaurant..... viewtopic.php?f=1&t=27072&hilit=meilenwerk
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 mei 2010 19:06 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
De eerste Porsche heeft er P-zero banden van Pirelli opliggen, daarmee werd de auto geleverd. De tweede heeft er andere banden op liggen, dus zijn een keer vervangen?
Allebei zeer mooie auto's..! (hoe kan het ook anders, heb dezelfde...)
Succes morgen!
|
07 mei 2010 19:19 |
|
|
Kevert
992Rotterdam
|
@Barolo: Dank voor de tip. Dusseldorf staat op de agenda dus als er nog tijd over is dan lijkt dit een zeer goede tijdsbesteding voor een petrolhead @Jip: De zwarte Porsche staat nog op winterbanden, zitten geen zomerbanden meer bij dus dat is puntje van onderhandeling @THE MUD: Ja ik zag ook op het forum dat je een weekje te weinig geduld hebt gehad
|
08 mei 2010 8:07 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wij zijn benieuwd naar de onderhandelingsresultaten. De Duitsers zijn niet zo van het onderhandelen, vandaar....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 mei 2010 10:17 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
deze is sinds gistreren te koop op het forum............ http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=27640
|
08 mei 2010 11:56 |
|
|
Kevert
992Rotterdam
|
Mooi dagje Dtsl gehad vandaag. Twee auto's bekeken (zie links hierboven). Eerst de polarzilvere bekeken. Op zich een nette auto kleine uitpakeerschade op de achterzijde en een kras op de zijruit. Verder netjes. Prijs zat weinig ruimte in en was scherp, omdat 80kkm beurt nog uitgevoerd moest worden en remschijven aan vervangen toe waren. Eigenlijk een beetje hetzelfde dus als de Boxster uit de eerst link in dit topic. Realistisch gezien dus voor 22k mee te nemen, 1k a 2k grote beurt 2k remmen rondom bpm 4k. Uiteindelijk voor mij dus te veel. Tweede auto (de zwarte) was duidelijk een keer te enthousiast gewassen. De hele carrossorie zat vol met lichte poets krassen (twijfelachtig of deze met polijsten zouden verdwijnen). Daarnaast een aantal deukjes en een lelijke plek op de achterklep (een keer iets onder de klep gehad wat net te hoog was). Daarnaast sloot de afdekplaat van de kap niet goed bij een open kap. Al met al geen mooi exemplaar. Vervolgens ook nog bij Porsche Centrum Köln en Düsseldorf geweest. Bij de laatste stond een hele mooie Boxster S uit 2002. Echter deze was helaas net verkocht, echt sonde was een mooi exemplaar . Maar gelukkig was het introductie weekend voor de nieuwe Cayenne en konden we ons te goed doen aan heerlijke dranken en spijzen, met goed uitzicht ! Uitendelijk vanavond ook nog de Boxster S van Sandelow bekeken, zou zo maar eens kunnen dat we er samen uit gaan komen. Ga in ieder geval een AKK laten uitvoeren. Zo tot zover de update.
|
08 mei 2010 23:21 |
|
|
cCgerSs
|
Kevert, Gister heb ik de grijze Porsche Boxster S gekocht bij van der Heijden.. Bij toeval kom ik nu op dit topic en zie ik dat jij er al naar was wezen kijken Voor hoeveel mocht jij de boxster meenemen? Ik heb zelf geen aankoop keuring laten doen, ik had iemand bij me die aardig wat verstand heeft van die dingen. Nog vreemde dingen gehoord tijdens die AKK? Ben benieuwd..
|
09 mei 2010 19:34 |
|
|
bully
|
|
09 mei 2010 20:02 |
|
|
Kevert
992Rotterdam
|
@cCgerSs: Gefeliciteerd met de aankoop. Ik vond het een hele mooie auto, qua kleur, interieur en opties. Stuur me even een pb met je email dan zal ik je een scan sturen van de beknopte rapportage die ik van PCG heb gekregen. Wat betreft de prijs, ik mocht hem meenemen voor 24.950 zonder inuil. Na de keuring gaf hij niet de indruk daar nog wat in te willen doen, vandaar dat ik hem heb laten staan. Wil je delen wat jij uiteindelijk betaalt hebt?
|
10 mei 2010 8:06 |
|
|
cCgerSs
|
Kevert,
Ik heb een mailtje naar je gestuurd met daarin mijn email adres.
Gr,
Kevin
|
11 mei 2010 7:47 |
|
|
Kevert
992Rotterdam
|
De zoektocht is ten einde. Ik ben met Sandelow (zie AANBOD/AANGEBODEN) tot een akkoord gekomen om zijn mooie boxster over te nemen. Bij de keuring door Visser in Hilversum kwam weinig spannends aan het licht, conclusie mooie en goed onderhouden auto. Vanmiddag ga ik hem ophalen, kan niet wachten Kan ik eindelijk een foto maken voor mijn avatar. Dank voor alle tips een hulp bij de zoektocht
|
20 mei 2010 8:03 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Krijg ik nu provisie Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
|
20 mei 2010 9:07 |
|
|
bully
|
Gefeliciteerd kevert, is een mooie
|
20 mei 2010 14:06 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
we worden echt overspoeld door boxsters de laatste dagen.. of is dat slechts schijn..? Anyhoo, veel plezier ermee en vandaag lekker !
|
20 mei 2010 14:26 |
|
|