Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Gevonden: zwarte Boxster S zwart met rood interieur... Y
Van harte gefeliciteerd! Veel fijne km's toegewenst
|
08 feb 2016 14:48 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Waarom denk je dat het replica's zijn?
|
08 feb 2016 18:33 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ze lijken inderdaad verdacht veel op Cargraphic/ Brombacher BBS look velgen BBS heeft minder bouten
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
08 feb 2016 19:46 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Je kan 't ook zien aan 't ventiel. Ligt bij BBS 'buiten' de ring met boutjes, en is bij de replica 'onderdeel van de cirkel boutjes'. (als je snapt wat ik bedoel. ) Ik vind ze overigens qua looks net zo fraai, zou ze lekker laten zitten, of idd ergens ruilen tegen dezelfde met zwarte harten.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
08 feb 2016 20:14 |
|
|
Rescue911
|
Of gelijk voor 19 inch gaan, lijkt mij een koopje dit: http://link.marktplaats.nl/m1019543313
|
08 feb 2016 20:22 |
|
|
giulia
|
Ik denk het niet...ik weet het BBS maakt dit soort velgen gewoon niet. Het zijn goede replica's voor weinig geld. Nadeel is dat de voorwielen een vrij hoge ET van 42 hebben wat bijvoorbeeld op mijn 964 niet helemaal lekker was. Voor een Boxster weet ik niet of het werkt....
|
08 feb 2016 20:41 |
|
|
giulia
|
Mocht de verkoper deze overigens als origineel BBS hebben aangeprezen bij de verkoop dan zou ik wat centjes terugvragen aangezien een echte BBS set factor 4 kost van deze set (die overigens van prima kwaliteit is)
|
10 feb 2016 14:07 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Antione, van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de Boxster. Wij hebben er zoals je weet vorig jaar eentje aangeschaft en tot op heden hebben we er veel plezier van. Voor wat betreft de wielen betreft vindt ik de huidige combinatie zo juist heel erg goed staan onder de auto. Ik overweeg deze wielen (goud zou ook goed staan denk ik) ook te bestellen voor onze Boxster maar ben even benieuwd hoe ze achter in de wielkasten staan. Ben benieuwd wat je verder bedenkt om ook deze weer "persoonlijk" te maken.
|
10 feb 2016 14:27 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Nee, dat is niet gezegd. In de TüV-Eintragung staat 'Felgen: Le Mans' (met een code erachter) en ik ging er in mijn naïviteit vanuit dat het -dus- BBS-en waren.... @Ronald: eerst ga ik 'm eens goed poetsen, interieur soppen, leer invetten en weer goed op kleur brengen, en de auto even technisch en optisch 'strak' neerzetten. Dan maar eens er lekker mee gaan sturen en in mei ofzo zal ik 'm waarschijnlijk gaan 'personaliseren'. Hint: de auto wordt een modern broertje van de Speedster...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 feb 2016 14:51 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
@ Ronald @ Antoine
Lijkt wel of er steeds meer speedster rijders overstappen op een boxster.
Zou het de leeftijd zijn??
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
10 feb 2016 15:52 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Antoine als je het rode leer wilt ophalen dan kan ik je Colourlock aanbevelen. Wij hebben daar laatst een beige interieur weer als nieuw mee gekregen. Hebben ook matte finish producten.
|
10 feb 2016 15:54 |
|
|
erwin964c4
|
Dus de volgende fotoshoot kan ik je nieuwe aanwinst in real aanschouwen antoine Gefi ermee man ,hopenlijk word die net zo mooi als bb
|
10 feb 2016 15:55 |
|
|
Black Betty
|
Overstappen? Ech nie! Erbij, zal je bedoelen... M'n Speedster is echt niet te koop! @Ronald: ik zat ook al bij Colourlock te kijken...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 feb 2016 16:15 |
|
|
Black Betty
|
|
12 feb 2016 23:41 |
|
|
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
|
Mooi hoor! Geniet van het
|
12 feb 2016 23:53 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Is ook in het zwart geleverd. Tweedehands unit op de kop tikken en de boel omzetten - als je je écht aan de witte displays stoort
|
13 feb 2016 0:12 |
|
|
Rescue911
|
Leuke momenten zo'n auto ophalen! Dat is echt genieten! Het ernaar uitkijken, de reis terug! Leuke he!
Ik had hetzelfde een week eerder met de pan dus ken het gevoel.
Genieten!!!
|
13 feb 2016 9:50 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Wil best wel van z'n plek zo'n S hè Antoine
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
13 feb 2016 10:15 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ach, het moest ook een 987 Tip zijn. Niets zó veranderlijk als een mens
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
13 feb 2016 10:39 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Mooi dat je de auto nu in je bezit hebt.
Succes maandag.
_________________________________________ Mvg,
René
|
13 feb 2016 11:00 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Prachtige auto, fijn dat het gelukt is. Nu
|
13 feb 2016 11:24 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
gaaf Antoine, geniet er van!
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
13 feb 2016 11:32 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Nice, veel plezier ermee!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
13 feb 2016 11:53 |
|
|
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
14 feb 2016 17:09 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Mooie wagen hoor. Gefeliciteerd Nu is het met mooi weer iene miene mutte ..... Wat een luxe
|
14 feb 2016 17:18 |
|
|