Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

dashboard 996 cabrio wortelnotenhout vervangen.....

12 okt 2010 20:06

afwerking dashboard (mooi plastic notenhout.... :( ) vervangen. Dus rondom radio/nav., deel bij luchtroosters e.d. Wie heeft een setje te koop? (liefst alu kleur of zwart / donkergrijs) is dit makkelijk te vervangen?

p.s. mods; past dit topic hier of beter bij techniek?

Re: dashboard 996 cabrio wortelnotenhout vervangen.....

12 okt 2010 20:16

't past pas in de rubriek techniek als jij foto's plaatst van hoe het moet - of hoe je het gedaan hebt :wink:

Nu zoek je "gewoon" wat onderdelen .. die best weleens bij DSP in IJsselmuiden op de plank zouden kunnen liggen :idea:

12 okt 2010 22:38

Of bij van Zweeden..

12 okt 2010 22:59

Die heeft het wss ook wel op de plank - maar is MI een van de duurste Porsche-onderdelen-handelaren in Europa :roll:

13 okt 2010 9:48

Olaf schreef:'t past pas in de rubriek techniek als jij foto's plaatst van hoe het moet - of hoe je het gedaan hebt :wink:

Nu zoek je "gewoon" wat onderdelen .. die best weleens bij DSP in IJsselmuiden op de plank zouden kunnen liggen :idea:

Oke helder. ik heb het niet zelf gedaan. dit mooie wortelnotenplastic zat er helaas al op.... :( Ik weet niet of je dit zelf kunt vervangen of moet laten doen (het moet wel super netjes weer worden uiteraard)

Ik ga even informeren bij DSP. dank!
Plaats een reactie