Ik ben net een aantal dagen terug van een fantastische week driften op het ijs met Porsche Driving Experience Winter aka Camp4. Hier op het forum vond ik een aantal oude vermeldingen en verwijzingen naar een deelname aan Camp4 en de vervolg niveaus: Camp4S, Ice Force en Ice ForceS, maar geen algemeen topic. Op Facebook kreeg ik ook al een aantal leuke reacties van oud deelnemers, daarom leek het mij goed om onze ervaringen in een topic te bundelen.
Mijn ervaring heb ik in een "mini" film gebundeld en het schriftelijke verslag van afgelopen week volgt snel via "Het Automeisje".
Wie heeft nog meer films, foto's of verslagen?
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 19 feb 2016 20:25, in totaal 1 keer bewerkt.
IJs rijden in Scandinaviƫ is zeker een aanrader heren. Een langere versie van de film volgt snel, maar het heeft even tijd nodig om alles uit te zoeken.
Dit persoonlijke reisverslag van Paul II uit 2006 kwam ik nog tegen op het forum: klik hier
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 08 feb 2016 23:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Thomas, helaas heb ook ik een keer om de Cayenne moeten vragen... Maar ik vraag liever om een Cayenne om uit een sneeuwdam getrokken te worden dan om door de "pipi Cayenne" opgehaald te worden. Die twijfelachtige eer komt gelukkig alleen toe aan de drie heren van ons (voornamelijk uit vrouwen bestaande) gezelschap
En voor de nieuwsgierigen, hierbij het langere filmverslag van dit Camp4 Porsche festijn: