Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
09 feb 2004 9:28 |
|
|
André
|
Mijn navigatrice was tevens toerenbegrenzer Maar dat navigeren deed ze beter dan ik, aangezien zij het tweede gedeelte reed en ik navigeerde. Scheelde toch al gauw een half uur op de rest. Volgende x mag jij voorop.
Ik snap zowiezo niet hoe die gasten dat doen, zo'n rit zonder navigator en dan met pakweg 100 over een onoverzichtelijke kruising.
Pascal, nogmaals bedankt voor de goeie zorgen!
|
09 feb 2004 9:48 |
|
|
John
Cayenne
|
jaja,
Zie je die streep, lekkere sluitetijd heb ie op dat canontje, je word traag Harald.
|
09 feb 2004 11:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Jeetje Andre,
Ken wel zien dat je er niet bij was in Stevensweert, daar was een 928 4s die zat onder het rijden:
Te bellen
Zijn email te checken op zijn laptop
Foto's te maken
Te filmen
Ook nog in de slag met zijn GPS
Cdeetje op zetten.
Broodje te eten.
En ook nog rijden, hij had geen tijd over om te remmen das het enigste.
|
09 feb 2004 12:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2004 12:10 |
|
|
Stangman
|
Tja, je moet jezelf een beetje bezighouden als ze voor je niet doorrijden
Wat betreft het navigeren, dat doe ik er gewoon naast. Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar het record is toch wel Schiedam-Palermo en maar 1x een afslag missen (zonder navigatiesysteem of GPS, gewoon ouderwetsch met den kaart.)
|
09 feb 2004 12:32 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2004 12:40 |
|
|
John
Cayenne
|
He Stang,
Waar was je gister, kon je je Spielburg kwaliteiten weer is laten zien, was bijna thuiswedstrijd voor je (niet ver van Rotjeknor af).
|
09 feb 2004 12:47 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Hey André,
Hoop dat je niet al te hard geschrokken bent van mijn inhaal manouvre...
Dat was Kevin z'n schuld... het moest van hem
gr.
Jeroen
|
09 feb 2004 13:51 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
09 feb 2004 13:58 |
|
|
André
|
Ach Jeroen, ik had Cindy bij me voor de broodnodige mond op mond beademing. En dat was ook best aangenaam.
Wandelaars die we na jou tegenkwamen hadden in ieder geval geen vouwen meer in hun broek.
Dirk kwam me voorbij blazen toen ik me netjes aan de snelheid hield vanwege mijn gillende radardetector. Bleek een snelheidsbord te zijn (mazzel Dirk!)
Maar toegegeven het was ook een lekkere route om gas te geven!
|
09 feb 2004 16:29 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Ja ... hé ... sorry hoor André ... ik moest weer dringend achter dat rooie 11'je aanzitte hé ... was misschien niet de meest katholieke plek om je voorbij te zoeven ... maar wel een veilige voor ons beide zat dat vluchtheuveltje er nog lekker tussen ...
En idd ... zoals je zegt ... die weggetjes lagen gewoon te smeken om dat pedaal in te drukken ... vonden wij toch ... (Jeroen )
Je moet voor het overige altijd alzo opletten met de P ... en dan laten ze je los op zulks heerleks ... wat wil je ...
Tja Humpf ... we hadden je er graag bijgehad ... 5 mei dan maar ... kan jou wat op de hielen zitte
|
09 feb 2004 17:10 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
| | | | john radder schreef: Jeetje Andre, Ken wel zien dat je er niet bij was in Stevensweert, daar was een 928 4s die zat onder het rijden: Te bellen Zijn email te checken op zijn laptop Foto's te maken Te filmen Ook nog in de slag met zijn GPS Cdeetje op zetten. Broodje te eten. En ook nog rijden, hij had geen tijd over om te remmen das het enigste. | | | | |
WAt had ie allemaal nog meer uitgevreten als zen vriendinnetje erbij was geweest
|
09 feb 2004 17:14 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Net even de foto's van Pascal bekeken. Zo te zien hebben jullie weer een top dag gehad. Stiekum toch wel een beetje spijt dat ik er niet was maar het ging echt niet... Mooie foto's...
|
10 feb 2004 9:34 |
|
|
John
Cayenne
|
Jaja Marcel,
Jij was inderdaad een van de grote afwezige, komt wel weer een vervolg, maar eh je bent weer fit lees ik dus weer aan de toog, proost de volgende keer een biertje.
|
10 feb 2004 10:37 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Zonde dat ik er niet bij was, maar volgende keer beter. Mijn zondag zet met het voorzitten van een algemene ledenvergadering en daarna nog 3 uur tennissen echter aardig vol.
Ter compensatie van het missen van de toertocht heb ik alle ritten op zondag toch maar met de 11-er gemaakt.
Tot de volgende keer!
Paskal
|
10 feb 2004 10:51 |
|
|
John
Cayenne
|
Zo Paskal,
Dat was dus Game-Set- and Match met de 911 in Peugotland.
|
10 feb 2004 14:32 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Hey John,
Uitlaatje klonk lekker, zonder irritant te zijn.
Minstens even mooi vond ik de "throttle response" van de motor
(hoe snel de toeren terug vallen als je het gas loslaat)
gr.
Jeroen
|
10 feb 2004 19:24 |
|
|
horn
PF #57
|
Heren, ik lees zojuist in een andere thread dat Peter op vakantie is.
Heb hem gisteren twee foto's gemaild die ik helaas niet kan uploaden omdat de afmeting te groot is. Zijn nl. knip & plak foto's van twee rijden P's op de Meeshoeve afgelopen zondag. Zijn allebei 500 K ofzo maar formaat 'panorama'. Kan iemand ze alsnog op deze site zetten of zijn er mensen geinteresseerd in deze twee foto's (ik vind ze goed geworden en hangen al aan de muur van mijn kantoor)? laat even weten - emailadres via pb en dan mail ik ze.
gr
horn
|
11 feb 2004 14:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
11 feb 2004 14:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Niet zo ongeduldig .....
On topic: ben benieuwd naar die foto's, maar bekijk ze eerst wel hier.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 feb 2004 14:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Naar Pascal mailen die hap, das nu onze maestro.
|
11 feb 2004 15:44 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heb even zitten foezelen... Besloten om de images te resizen naar een grootte die WEL in het album past en vervolgens in de Download-sectie een "Foto's" onderdeel te maken, waar de orginele te downloaden zijn.
Hoop dat iedereen zich hierin kan vinden!
|
11 feb 2004 19:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Toppie gedaan nieuwe meester. Maar PANAROMA foto's?????
|
11 feb 2004 19:29 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Je zwamt man... Er staat panorama
(ben ik ff blij dat je dat achteraf kan editen!)
|
11 feb 2004 19:32 |
|
|