Auteur |
Bericht |
Kappi2907
|
Re: MIVW Porsche treffen by DrKnauf Vliegveld Valkenburg 201
Quote van de maand: Volkswagens make me horny!
Mike, dank! Ik heb me vermaakt.
Ps: gele fiets staat je goed!
|
01 aug 2015 17:40 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
01 aug 2015 17:58 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Grappig. Heb er vandaag 3 van ^ zien rijden
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 aug 2015 18:23 |
|
|
svenaircooled
ex 964 c2 coupe 1991,
ex 911 3.2coupe 1988
|
wat een lelijke hokken
|
01 aug 2015 18:25 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Ik snap volkomen dat je dat vind. Voor puristen is dat vloeken in de kerk natuurlijk. Maar ik vind het ZO gaaf!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
01 aug 2015 18:29 |
|
|
Regular72
Etten-Leur
|
Wel geweest. Naar Mike gezwaaid bij binnenkomst en weggaan . Helaas niet het 'Porsche-pleintje' bereikt, na een uurtje file om binnen te komen halverwege maar ergens in een rijtje geparkeerd. Heb me wel vermaakt...
_________________________________________ Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
|
01 aug 2015 19:05 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Wat Porsche's van het forum en wat er omheen stond: MIVW001 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW013 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW012 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW011 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW010 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW009 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW008 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW007 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW006 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW005 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW002 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW003 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW004 by Archiebald Photography, on Flickr
|
01 aug 2015 19:15 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Mike gespot!
|
01 aug 2015 19:33 |
|
|
giulia
|
O sorry hoor dat ik dat denk.....als je een uur in de file moet staan op het terrein zelf dan klopt er iets niet. Los van het feit dat ik er wel of niet bij was. Ben bekender in die regio dan je denkt en weet uit ervaring van vroegere evenementen aldaar dat de logistiek niet berekend is op deze grote toestroom. Over stuurlui gesproken....
|
01 aug 2015 20:49 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Je kan het nog zo goed voorbereiden. De locatie kan dit gewoon niet (meer) aan. Er komt binnen 3u een auto of 5000 binnen. Dat werkt gewoon niet. Ik heb 5uur rond gelopen en ben toen maar gestopt. Het is gewoon té groot. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
|
01 aug 2015 21:10 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Iemand nog interesse in wat Porsche foto's??? MIVW002 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW003 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW004 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW005 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW006 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW010 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW009 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW008 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW007 by Archiebald Photography, on Flickr MIVW012 by Archiebald Photography, on Flickr
|
01 aug 2015 21:14 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Laatst bijgewerkt door Archiebald op 01 aug 2015 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 aug 2015 21:14 |
|
|
has00016
Master MarinerAmsterdam / Brielle
|
Goedenavond, Was een leuk event! Ik was met name verbaasd over het grote aantal Duitsers en Belgen. Het was inderdaad heel druk. Ik denk alleen dat er in Nederland weinig locaties zijn die zo'n stroom van verkeer aankunnen. Wij zijn achteraan gesloten en ondertussen de tijd doden door een beetje rond te kijken in de rij. Was er ook wel het weer voor.
Dank voor de organisatie.
Arnoud
|
01 aug 2015 21:21 |
|
|
Pw250
964
|
Wat een drukte, wat een glimmerij en grooooote wielen en lage koetsen. Gelukkig waren we er voor 9u en opgepikt door ook zo'n gast op een gele mtb Leuk om te zien. Beetje Lage opkomst P's helaas. Maar goeie koffie uit de T1 en lekker weertje!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
01 aug 2015 21:45 |
|
|
drknauf
|
zo mannen ik kom net weer binnendruppelen van het gebeuren ik heb het heel erg naar m,n zin gehad vandaag tis altijd een moeilijk opgave om 4000/5000 (ja je leest het goed 4 a 5 duizend man ) met auto op/af een terrein te krijgen op een zomerse dag aan het strand ik heb zelf geteld rond de 60 porsches komende en gaande . niet bijgeteld zijn de resterende Porsches die versprijd geparkeerd stonden tussen al het andere VAG geweld wat er minimaal 20 geweest moeten zijn ! dus al met al naar mijn gevoel weer een geslaagd feessie ik persoonlijk vond de line up langs de hangar met al die dikke lage hokken wel errug DOPE leuk/tof dat de meesten van jullie toch nog ff langs zijn geweest greets DrKnauf cioa .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 aug 2015 1:20 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Had vernomen dat het vliegveld verkocht is en dat men de vergunning voor zondag (normaal is het op zondag) niet rond kreeg. Wellicht op zoek naar een nieuwe locatie voor volgend jaar wat nog een hele opgave zal worden.
Was er zelf dit jaar helaas niet bij maar zie de video's binnenkort wel weer voorbij komen.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
02 aug 2015 6:27 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Je gaat ook maar door hè? Als je ergens zelf niet bij bent, en vervolgens gaat lopen schreeuwen dat iets slechts georganiseerd was, is gewoon jippie. (Vooral voor betrokkenen die zich de hele dag hebben ingezet en zelf ook wel weten dat het te druk was en het moeilijk was iedereen 't terrein op te krijgen) Is het nou zo moeilijk om gewoon niets te zeggen en 't topic over te slaan?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
02 aug 2015 9:03 |
|
|
Bouwie
993 Targa 964 C2
|
't Was ff geduld hebben om het terrein op te komen, maar wat een hoop liefhebbers! Een aantal fl gesproken en nmi een geslaagd evenement. Mike jij ook dank voor je inzet Moest deze toch ff vastleggen
_________________________________________ < eat my fine dust >
|
02 aug 2015 9:18 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Hallo Mike het was weer een superleuk event. Doordat wij vroeg waren en je speciale routebeschrijving hadden, waren we snel binnen. Veel leuk spul zien staan waarvan je nooit had gedacht dat iemand dat zou bedenken. 's middags stond de Porsche straat ook lekker vol.
|
02 aug 2015 11:11 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 aug 2015 11:30 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
Was gezellig...! Mmmmm... en misschien toch maar wat verlagen...haha...! Gr., Rob
|
02 aug 2015 11:50 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 aug 2015 12:20 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
https://m.youtube.com/watch?v=uoe6otSWO4g(Autoweek filmpje deed t eerst wel, maar nu niet meer)
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
02 aug 2015 13:50 |
|
|
berry911
|
Was super mikie !!!! Dikkuh geslammede bakken !!!
|
02 aug 2015 15:26 |
|
|
berry911
|
Dikkuh golf 1 cabrio op de achtergrond porsche killer!!
|
02 aug 2015 15:31 |
|
|