Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Volgens mij geef je zelf het antwoord:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 mei 2007 9:39 |
|
|
Url
911 SCBelgie
|
Hoewel het weer s'morgens niet al te denderend was is het toch een zéér leuke rit geworden met talrijke opkomst!
Mijn foto's
|
18 mei 2007 12:11 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
| | | | Roel 964 C2 schreef: Zo te zien aan de beschrijving wordt dit weer een prachtige en Bourgondische rit, zoals de Herfstrit. En toch slechts één pagina reacties Gelukkig wél 57 Porsches, ook al zijn ze dan blijkbaar niet van het Porscheforum. Komt dit omdat het niet door een "bekend" iemand georganiseerd wordt? Omdat het te ver weg is? Omdat het Hemelvaartdag is? Enfin, ik hoop dat jullie allemaal ongelijk hebben en dat het een fijn dagje wordt ! | | | | |
Ik hoef hier eigenlijk niet op te reageren, je verontschuldigen als je een keer niet meedoet aan een ritje, maar ik ben zo'n eikel dat ik me toch geroepen voel om dat te doen.
Ik ben gek op Limburg, ben er geboren, heb er veel kennissen en familie en kom er dus erg graag. Had ook best aan dit ritje mee willen doen, hoe meer ritjes, hoe meer vreugd! Afstand ook geen probleem, is niet verder dan Friesland of de Herfstrit in Belgie. Iedere km in een Porsche is een genot, dus dat houdt mij niet tegen.
Had echter op woensdag bezoek dat bleef slapen en gisterenmiddag een verjaardagsfeestje. Dus... inderdaad kwam het met de agenda niet uit!
Volgende keer beter!
En de regel: niet door een " bekend" iemand georganiseerd... Die vind ik zo simpel, daar ga ik niet eens serieus op in.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
18 mei 2007 12:23 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Wij waren er ook.
Organisatie was perfect! Lof en
Mooie rit, goed roadbook, lekker eten en... veel porsches (57 stuks)
Philippe, Ludo en medeorganisators, bedankt.
korte impressie:
(de laatste foto mag wat mij betreft ook in de kalender voor 2008)
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
18 mei 2007 15:44 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Met een lekker zonnetje erbij was het nóg wat mooier geweest natuurlijk, maar verder was alles super in orde!
Een voortreffelijk roadbook, een mooie route door de prachtige Voerstreek en over de bourgondische kwaliteiten van de Belgen hoeven we het natuurlijk niet meer te hebben...
Frappant trouwens dat er 57 Porsches waren met bijna allemaal dubbele bemanning. En ruim 100 gasten bij het diner, dat gaat in Nederland ook wat zûniger!
Bedankt heren, en als er volgend jaar weer een rit is zijn we zeker van de partij!
En Philippe, misschien nog eens een draadje wijden aan:
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
18 mei 2007 20:16 |
|
|
Raf
Porsche
|
Inderdaag een waar genoegen. Mooie rit, goed georganiseerd, geen opmerkingen van deze kant, enkel lof...
Doe zo voort. We doen volgende keer weer mee.
(Wel ander weer bestellen want regen en GT3 ....., alhoewel het verbazend goed ging)
Ook lekker gegeten !!!
Thanks.
_________________________________________ 997 GT3 rules !!!!
|
18 mei 2007 20:47 |
|
|
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
Het was een leuke (zeer goed) georganiseerde dag waarbij de inwendige mens zeer zeker niet vergeten werd!!
|
18 mei 2007 21:15 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik kon er helaas ok niet bijzijn (heb me afgemeld bij de organisatie) vanwege enerzijds het werk en anderzijds dat ik nog Porscheloos was (dus geen extra vrij hoefde te vragen)
Leuke foto's
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 mei 2007 1:05 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Vandaag in de brievenbus:
Op 17 mei om 16.18 uur op de Bosscherweg in Maastricht 96 ipv 70 km/u.
Na correctie 23 km/u te hard waardoor we Koos Spee weer mogen sponsoren voor 107 euri
Nog meer sponsors?
Ik ben benieuwd hoe het de Belgen daarbij vergaat (het gros vd deelnemers was Belg)!
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
16 jun 2007 20:20 |
|
|
996tt, 911 '76Maasmechelen (België)
|
Voor de liefhebbers. Ook de datum voor dit jaar is vastgelegd. Weeral op Hemelvaartsdag, nl 1 mei 2008.
Vetrek weer aan ons clublokaal, taverne Carrera te Maasmechelen.
Meer details volgen nog. Geïnteresseerden kunnen al een mailtje sturen naar [email protected]
|
28 jan 2008 23:30 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
28 jan 2008 23:33 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Zet mij maar op de lijst (als ik vrij kan krijgen)
|
29 jan 2008 9:11 |
|
|
996tt, 911 '76Maasmechelen (België)
|
Ok is genoteerd. Meer details volgen in de komende weken !
|
29 jan 2008 9:52 |
|
|
drknauf
|
1 mei valt op porcshe dinslaken jammer genoeg gaat ik dan daarheen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 jan 2008 14:45 |
|