Zojuist kreeg ik op de e-mail een bericht dat er een E-card van Hallmark was. Of ik even in de bijlage wilde kijken om de kaart te zien.
Iedereen weet natuurlijk dat de E-cards van Hallmark webbased zijn en dat je een link kunt verwachten, geen bijlage.
Mijn virusscanner vond dat ook en gaf aan dat er een trojan in zit.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
11 jan 2010 13:20
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Re: E-card van Hallmark met Trojan
Thanks!!
Had pasgeleden ook één gekregen. Ik vertrouwde het toen niet en heb degene waar de mail van kwam toen eerst maar even gebeld. Niets gestuurd, dus wel duidelijk.
11 jan 2010 13:48
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Re: E-card van Hallmark met Trojan
Ze worden al automatisch ge-redirect naar mijn spambox. Dat zegt genoeg. En ik krijg er tien per dag, maak me niet de illusie dat ik zó populair ben...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum