Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: MultiSafe

08 jan 2010 21:14

Porsche911_964_1992 schreef: ik heb echter mijn basisbijdrages van 2009 teruggeist omdat dit zonder akkoord van mijn kant werd opgelegd en dit een vorm van eenzijdige contractbreuk lijkt.

Aparte redenatie..... Contractbreuk? Why?

08 jan 2010 21:40

het eenzijig wijzigen van een contract maakt het contract ip ongeldig tenzij beide partijen gaan ermee accoord gaan.

Indien niet, dan kan de andere parij het contract opzeggen door niet accord te gaan met de wijziging.

08 jan 2010 22:28

Als het contract automatisch zou ontbinden als een tussentijdse wijziging door MultiSafe niet door de klant wordt geaccepteert, dan betekent dat in feite dat Multisafe het contract tussentijds kan beeindigen.

Volgens mij horen zij netjes zelf de lopende termijn uit te zitten tegen de afgesproken voorwaarden (dus zonder die toeslag); en kunnen ze een wijziging pas opleggen per volgende vervaldatum. Klant heeft dan het recht om op te stappen.

Deze beweging geeft al aan dat de hele intermediair markt met allerlei secondaire geldstromen een zieke markt is; dit soort stuiptrekkingen geeft ook aan dat het rationaliseert. Net als bij de apothekers en makelaars....

08 jan 2010 23:41

:roll: hier staat het halve forum al mee vol.

De maandelijkse bijdrage staat los van de verzekering die je bij Turien hebt lopen. er word geen tussentijdse premie verhoogd of voorwaarde aangepast. ( dan kun je opzeggen) er word een soort bemiddelings/ onderhoudsfie in rekening gebracht.

Gebruik de zoekfunctie maar is genoeg over geschreven.

08 jan 2010 23:53

Jos Targa schreef:Gebruik de zoekfunctie maar is genoeg over geschreven.

:thumleft: Zoals dit topic :idea: :roll:
Hier een slotje op dus :salut:
Gesloten onderwerp