Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

tips voor lang weekend weg in NY?eten, drinken shoppen?

13 nov 2010 16:58

Iemand leuke/goede tips voor eten\idrinken en shoppen?Wat zijn jullie ervaringen met River Cafe?Smith en Wollensky?En voor shoppen Century 21?Alvast bedankt.

Re: tips voor lang weekend weg in NY?eten, drinken shoppen?

13 nov 2010 17:18

Allemaal leuk maar wat je echt moet doen is een rondje central park op de fiets, te huur aan de rand van CP. Altijd vaste prik als ik er ben

13 nov 2010 17:57

Century 21 heb ik echt nog nooit wat gekocht. Allemaal rommel. Shoppen in Soho. Fietsen in inderdaad leuk. Eten in the Village. Hotel zou ik ook in die buurt van Soho doen. Boeken: the Strand

15 nov 2010 6:17

Shoppen, zeker naar SoHo gaan en als je geen ontbijt hebt bij het hotel ga dan naar europa cafe, heerlijk ontbijt en zeker niet te duur.

PS, laat het Vrijheidsbeeld voor wat het is en ga gewoon met de veerboot er langs

15 nov 2010 8:22

ViVa forum heeft ook leuke tips :mrgreen:

15 nov 2010 8:52

Enne A&F kan echt niet meer. Hollister is nu de bom!

15 nov 2010 9:00

Hollister is toch gewoon A&F? Was een jaar geleden andersom nl... :wink:

15 nov 2010 9:27

Nee, het is wel van A&F maar toch HEEL anders (not). Maar goed: je moet dus Hollister hebben.

15 nov 2010 9:51

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/ ... 416.0.html

:salut:

15 nov 2010 10:41

Inderdaad, Century21 is à waste of time !

Veerboot naar Staten Islands is inderdaad n leuke manier om het Statue Of Liberty (en de skyline van Manhattan) te bekijken ;)

Eten ...
.. neem n taxi naar het (ex) meat-packing-district :)

Fietsen is niet mijn ding - en heb het Central Park daarom maar te voet gedaan 8)

15 nov 2010 12:13

qua drinks --> '230 fifth rooftop' en 'Apotheke' ...ff googelen.... verder iid meat packing, soho en slenteren door central park...ook aanrader: Museum of Modern Art (tenminste als je daar van houdt :D )

15 nov 2010 12:48

RS-R schreef:http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,1416.0.html

:salut:

Op dat forum was de levi's nog helemaal hot...

Century 21 is drama...

Hotel Thirty Thirty aan de ene kant van de straat en restaurantje The Crooked knife aan de andere kant!

http://maps.google.nl/maps?q=thirty+thirty+hotel+new+york&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&hl=nl&hq=thirty+thirty+hotel&hnear=New+York+City,+New+York,+Verenigde+Staten&ll=40.745068,-73.984372&spn=0.001457,0.003484&t=h&z=19&layer=c&cbll=40.745014,-73.984244&panoid=zuaa5UlcIBWiextsb5R4EQ&cbp=12,139.59,,0,5

15 nov 2010 12:51

En ik vond het guggenheim ook gaaf trouwens. al was het alleen al om de architectuur. Moma ook cool. restaurant Osteria Del Circo vind ik goed evenals lunchen bij een van de Cosi Sandwichbars als je toch een dag door de stad aan het sjokken bent.

15 nov 2010 12:54

Hotel Thirty Thirty is een aanrader, aan de overkant zit Sublte Tea waar je heerlijk kan ontbijten.
Om te shoppen zal ik naar Saks op 5th avenue gaan.
Oja Top of The Rocks is ook een aanrader.

15 nov 2010 13:11

horn schreef:En ik vond het guggenheim ook gaaf trouwens.

.. heb alleen de buitenkant en het winkeltje gezien :| Guggenheim is op Donderdag gesloten :idea:

15 nov 2010 17:28

Als hotel: het Andaz op 5th avenue ter hoogte van Bryant park, 41st als ik me niet vergis. Daar even vragen waar je moet zijn voor eten/drinken, kunnen ze meteen voor je regelen. SoHo voor shoppen idd. Veel plezier!
Plaats een reactie