Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Hilarisch! Elektrisch rijden kost GELD
Ik snapte de "we" ook al niet
|
18 jun 2014 17:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Waar je niet meer in rijdt, omdat die Tesla zo fijn is Bovendien, hijs toch van je vrouw, dus wie is hier de pionier?:mrgreen: je vrouw natuurlijk...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
18 jun 2014 17:51 |
|
|
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
18 jun 2014 20:21 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dan maakte die Tesla vandaag wel erg veel herrie... De Tesla is nu eerste keuze met het gezin. Je gaat toch niet lekker stoeien met een auto als je kind er ook in zit... Jij iig niet. De Tesla is van een van de B.V.'s...
|
18 jun 2014 21:25 |
|
|
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
Ik heb nu een BMW i3 te leen, wat een fantastisch ding! En erg snel, een achtbaan gevoel als je vol accelereert.
|
21 jun 2014 16:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wat is daar dan allemaal zo fantastisch aan?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 jun 2014 18:08 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
.....en met een trekhaak? Als ik in zo'n auto trap, moet ik er wéér een extra auto bij hebben voor de langere ritjes, nummer 5 En dat allemaal om aan de bijtelling te ontsnappen?.... Iedereen vergeet dat als de bijtelling er niet was, bij de meeste gezinnen gewoon 1 auto voor de deur zou staan. Bij ons staan om die reden al drie auto's voor de deur......2 zakelijk, 1 privé.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
21 jun 2014 18:48 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Er kleven meer nadelen dan voordelen aan zo'n i3. En snel? Een Cooper S met hetzelfde vermogen is sneller, loopt veel harder, is veel mooier en veel goedkoper in aanschaf. Maar ja, 4% bijtelling.....ons bint zuunig.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 jun 2014 21:18 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zuunig vind ik niet het goede woord. De belastingdienst krijgt al genoeg centjes "van mij" elke maand, dus in zoverre kan ik het wel volgen. 4% (lees: elektrisch) gaat mij echt te ver... 7% (plugin) ook, ik zie mezelf nergens "bijtanken", maar vanaf 14% kan het wel interessant zijn ... Gewoon een leuk dieseltje Terzijde, ik weet dat je een plugin hybride ook gewoon kan dieselen, maar dat gaat het doel voorbij, zou ik dus niet doen... Denk ik Wat zou zo'n Volvo V60 lopen als je NIET elektrisch bij tankt? (hmmm)
|
22 jun 2014 22:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nee hoor. De norm is tegenwoordig echt 2. Los van bijtelling, want het merendeel rijdt helemaal niet op de zaak.
|
23 jun 2014 13:44 |
|
|