Auteur |
Bericht |
PaulW
Regio Utrecht
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
@ Frans D, dat is zeker een mooi gebaar! Lees het te laat, anders had ik 'm graag overgenomen. Maar er zijn hier op het forum nog meer Horloge liefhebbers. Nog meer mensen met iets leuks dat weg mag met een PF donatie ?
_________________________________________ 993 S
|
31 dec 2015 13:59 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Croco laten maken voor je Panerai. Bruin alligator Hornback Plm. $100 incl. verzenden.
|
31 dec 2015 15:55 |
|
|
horn
PF #57
|
waar Humph?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 dec 2015 16:10 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
€50 Horn, krijg je het adres.
|
31 dec 2015 16:13 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
http://www.sobek-leather.com/Betrouwbaar en snel, wel goed doorgeven wat je wilt. Ook maten even op papier zetten en doormailen. Foto's werken prima.
|
31 dec 2015 16:14 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 dec 2015 16:17 |
|
|
Frans D
|
Als daily heb ik een Breitling Vitesse, prima ding verder en ijzersterk. Ik wil er wat bij voor net en dan enigszins neutraal in kleuren, zodat je hem met van alles en nog wat kunt dragen. Zelf dacht ik aan een witte wijzerplaat en een bruine band. De kast zelf moet niet een te grote rand, rond de wijzerplaat hebben. Mijn polsomtrek is 20 cm en ik vermoed dat ik tot zo richting de 44mm max kan gaan zonder dat het te groot oogt. Als budget wil ik rond de 1.000 euro aanhouden en de voorkeur gaat uit naar een goede gebruikte, die redelijk waardevast is. Ik ben niet zo heel goed thuis in de diverse merken en modellen en welke een goede keuze zou zijn. Ik weet dat er hier wat horloge liefhebbers rondhangen en hoop wat tips te kunnen ontvangen. Om een beetje mijn smaakrichting aan te geven, ik vind dit heel mooi; Maar is helaas ver boven mijn budget.
|
02 jan 2016 23:15 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
03 jan 2016 1:45 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Leuke klok maar wel een hoop geld alleen maar voor een keramische kast (en natuurlijk Limited Edition).
|
03 jan 2016 4:10 |
|
|
Patrick
|
Bij de meeste horloges denk ik : leuke klok maar wel een hoop geld.
|
03 jan 2016 13:15 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Misschien wel maar wat ik bedoel is dat een "gewone" IWC met hetzelfde uurwerk rond de E 4500,= kost (IWC Pilot's Chronograph). Dan vind ik E 6000,= wat veel voor een keramische kast en Limited Edition. Maar goed, ik betaal ook wel eens veel te veel voor een horloge alleen maar omdat ik het een leuk ding vind.
|
03 jan 2016 20:48 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Dank voor de tip en vervolgens de link RS-R
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
03 jan 2016 23:36 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Graag gedaan. Mag de €50 in de forumkas storten.
|
04 jan 2016 9:43 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Persoonlijk heb ik een zwak voor cognac en sommige bruintinten op een Panerai en dan leer of suède maar geen kroko . Meen dat deze man ook hele fraaie custom banden maakt voor o.a. Panerai. In het verleden hele fraaie voorbeelden voorbij zien komen. http://www.dstrap.com/welkom-op-dstrap-com/
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
04 jan 2016 10:13 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
| | | | Frans D schreef: Als daily heb ik een Breitling Vitesse, prima ding verder en ijzersterk. Ik wil er wat bij voor net en dan enigszins neutraal in kleuren, zodat je hem met van alles en nog wat kunt dragen. Zelf dacht ik aan een witte wijzerplaat en een bruine band. De kast zelf moet niet een te grote rand, rond de wijzerplaat hebben. Mijn polsomtrek is 20 cm en ik vermoed dat ik tot zo richting de 44mm max kan gaan zonder dat het te groot oogt. Als budget wil ik rond de 1.000 euro aanhouden en de voorkeur gaat uit naar een goede gebruikte, die redelijk waardevast is. Ik ben niet zo heel goed thuis in de diverse merken en modellen en welke een goede keuze zou zijn. Ik weet dat er hier wat horloge liefhebbers rondhangen en hoop wat tips te kunnen ontvangen. Om een beetje mijn smaakrichting aan te geven, ik vind dit heel mooi; Maar is helaas ver boven mijn budget. | | | | |
Je zou eens bij Longines kunnen kijken. Die hebben diverse series die wel lijken op je 'smaakrichting':
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
04 jan 2016 12:35 |
|
|
Frans D
|
Tnx! Die met die blauwe wijzers had ik al gezien, de bovenste niet en dat is zeker een mooie. Verder is het best wel moeilijk; ik heb op chrono24 gesorteerd op wat ik wil en daaruit komt dan voornamelijk Hamilton. Al het andere naar mijn smaak is vele malen duurder. Deze Capeland vind ik ook wel mooi, maar die uitvoering zie je voornamelijk bij US leveranciers;
|
04 jan 2016 22:47 |
|
|
Patrick
|
Deze kost nieuw vier keer zoveel als je aangaf te willen besteden.
|
04 jan 2016 23:36 |
|
|
Frans D
|
|
04 jan 2016 23:45 |
|
|
Patrick
|
Mooie klok voor die prijs. En nog ongedragen ook.
Wat komt er nog bovenop bij invoer ? 14 en 21% ?
|
04 jan 2016 23:51 |
|
|
Frans D
|
Is het zeker, ben alleen bang dat hij al richting de 1.800 euro kost eerdat hij hier is. En ik weet niet hoe het met de garantie gaat. Nederlandse dealers willen nog wel eens opstandig zijn m.b.t. garantie, als je in het Buitenland hebt gekocht. Heb het al eens met een nieuwe Breitling gehad, die ik maar van ellende naar de Buitenlandse EU verkoper heb gestuurd. Daar was de reparatie onder garantie totaal geen probleem en gelukkig was hij zo coulant om de verzending terug voor zijn rekening te nemen. Dat wordt wat lastiger buiten de EU. Dezelfde gevonden in de EU, kost hij 2.650 Euro; http://www.chrono24.nl/baumemercier/cap ... 818333.htm
|
04 jan 2016 23:59 |
|
|
Black Betty
|
Voor het verschil boek je een vlucht naar Amerika, koop je 'm daar, doet 'm om en stuurt de lege doos met de post naar jezelf in Nederland. Daarna gewoon weer naar huis vliegen met het horloge om je pols... Heb je nog een mooie vakantie erbij ook en een gaaf verhaal om te vertellen.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
05 jan 2016 0:48 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Haha klinkt als een mooi avontuur maar ben bang dat het budgettair dan niet meer goed komt Antoine .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
05 jan 2016 10:23 |
|
|
Black Betty
|
What about the Junghans Attache Chronoscope: Of de Meister Telemeter: Met wat goed zoekwerk zijn die zeker binnen budget te vinden. En als je een gewoon goede klok wilt met een Zwitsers 7750 Eta Valjoux voor ruim binnen budget: Met een beetje mazzel voor € 750 ofzo wel te vinden...
|
05 jan 2016 13:05 |
|
|
Frans D
|
Dat van die vakantie is een goede. Dan blijf ik er echter liever een maand ofzo. Je hebt me wel op een ander idee gebracht. Ik heb twee kennissen met familie in de US en die ze bijna jaarlijks bezoeken. Ik ga gewoon eens kijken, wat bij hun de mogelijkheden zijn. En Antoine, mijn complimenten en dank voor het meedenken; je hebt helemaal mijn smaak in de gaten. Alles wat je laat zien, is goed in de richting van mijn smaak in ieder geval. Die Junghans zien er prachtig uit. Ik ga echter eerst eens peilen, of ik wat kan regelen met die Capeland. Dat vind ik op dit moment de allermooiste. De mooiste is eigenlijk de Breitling, maar die valt helaas heel erg ver buiten het budget.
|
05 jan 2016 18:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik heb er de ruzie hier thuis (en het geld) niet voor over, maar wat een beauty!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 jan 2016 21:15 |
|
|