Auteur |
Bericht |
leander
Brabant - Westland
|
Pokémon
Ik maak het topic maar even aan waar iedereen het nu over heeft: Pokémon.
In mijn - niet zover hier vandaan - jeugdjaren speelde ik het spel en spaarde de kaarten. Leuk om te zien dat het wederom de harten steelt van zoveel fans. Ik zie alleen nog maar auto's 15 km/u rijden in de buurt om ze te vangen. Dan ligt het tempo in de straat gelukkig weer wat lager, veiliger ook nog.
Nog meer Pokémon-gekken hier? Oh trouwens, ik speel het spel niet. Te druk voor momenteel.
Groetjes Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
14 jul 2016 23:59 |
|
|
sunnyfunny
|
Re: Pokémon
hier ook veel hangjeugd opeens Ken het wel, was echter na mijn tijd ;(
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
15 jul 2016 0:33 |
|
|
giulia
|
Mooi voorbeeld van de debielisering van de maatschappij
|
15 jul 2016 11:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat zie je verkeerd.. Slimme move van Nintendo om het overgewicht onder de gamende jeugd aan te pakken
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
15 jul 2016 11:08 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Slimme move van Nintendo - de beurskoers is verdubbeld op 7 handelsdagen
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
15 jul 2016 11:36 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Ze brengen dit jaar ook weer een NES uit... Dat zal dan ook wel weer storm lopen!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
15 jul 2016 11:44 |
|
|
Ibexx
|
Mijn kinderen willen de hele dag de duinen in, want daar zitten er lekker veel. Ik speel gezellig mee. "Debielisering van de maatschappij" is natuurlijk altijd makkelijk, veel mensen doen het dus het is stom.... Iets gewoon voor je plezier doen is natuurlijk ook stom. M'n originele NES heb ik ook nog aangesloten staan.
|
15 jul 2016 11:48 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 jul 2016 11:59 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Bij vrienden van me zitten schijnbaar 3 pokemons binnen in huis. Heel de dag door staat er jeugd op de oprit om ze maar te vangen
|
15 jul 2016 12:43 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Paar filmpjes gezien met interviews van (jonge) deelnemers. Ben bang dat Giulia niet ver van de waarheid zit met zijn opmerking.
_________________________________________ Last Rat standing
|
15 jul 2016 13:15 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Wat een onzin. Ieder z'n hobby.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 jul 2016 17:29 |
|
|
PorscheMark
|
Pokemon? wat is dat?
|
15 jul 2016 22:33 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jul 2016 22:38 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Gelukkig heb ik een windows phone...
_________________________________________ rouge et noir
|
16 jul 2016 0:07 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
16 jul 2016 10:18 |
|
|
giulia
|
|
16 jul 2016 10:26 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
16 jul 2016 10:29 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Donderdag zat ik op een terrasje in Utrecht...... De ene naar de andere nepbeestjezoeker kwam voorbij. Denk dat 30℅ liep te hunten. Leuk voor kindertjes maar dit waren allemaal volwassen mensen. Was wel vermakelijk om naar al die heftig schermturende gevallen te kijken
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
16 jul 2016 12:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Was dat niet de PF Hunt?
|
16 jul 2016 14:14 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Ik heb van horen zeggen dat het ook best verslavend is.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
16 jul 2016 14:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Toch weer verbazend hoeveel mensen zich hier druk over maken. Laat die lui toch!? Ik vind het wel weer leuk gevonden. Hele generattie kinderen van toen herkennen de Pokemon rage van toen weer. Leuk gevonden, top concept. En als het gros het omarmt, mooi toch? Ik ga er zeker niet aan meedoen, maar vind het leuk dat mijn jongens van 10 en 11 er enthousiast over zijn!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jul 2016 17:06 |
|
|
horn
PF #57
|
De nieuwe MarioKart Go gaat ook zeker een succes worden....
|
16 jul 2016 20:01 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
16 jul 2016 22:49 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Tja - er is al ergens een auto tegen een boom gereden door deelname aan dit spel -- en er zijn mensen van een cliff gevallen, nadat ze over een hek waren geklommen op jacht naar een Pokemon De NS heeft ook niet voor niets verzocht geen Pokemons te gaan vangen op en in de buurt van de stations - en gevraagd de organisatie om die Pokemons weg te halen
|
16 jul 2016 23:22 |
|
|
drknauf
|
. .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 jul 2016 11:45 |