Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 feb 2010 21:30 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
eric bedankt met je arschsmilie, nu heb ik een "sahara sand" kleur binnengekregen van gnomon.. aanrader, mooi spul..alle goeie kleuren nu binnen, nu weer op zoek naar wat nieuws.. mooie autavia uit 73?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
17 feb 2010 14:17 |
|
|
horn
PF #57
|
knakker gepakt op een vlucht uit paramaribo met 120 bolletjes (geen blikjes) coke in zijn mik en voor 130.000 euro klokkies in zijn bagage... Ben benieuwd welke klokkies... binnenkort bij de domeinen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 feb 2010 18:46 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Iemand bekend met van der Klaauw watches? Had vanochtend een klant met zo'n horloge om zijn pols. Schijnen tussen de 5 en 60K te kosten.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
17 feb 2010 18:53 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
rare combi, coke en klokken. vanderklaauw maakt astrologisch spul. moet je van houden. shalligooglethatforyou?
_________________________________________ oud is beter
|
17 feb 2010 19:25 |
|
|
Erick
|
Ik had de site al bekeken. Ging mij er om of iemand het ook kende. Voor mij was het iets nieuws.
|
17 feb 2010 22:57 |
|
|
Stephan964c4
|
Van der klauw is wel bekend bij de kenners, net als Van der Gang, ook een Fries horlogemerk.
Je moet er wel voor zijn inderdaad.
Zien ze er in het echt zo goed uit als op de site? welke model was het?
|
17 feb 2010 23:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Van der klaauw niet mijn smaak, maar het zijn wel interesante complicaties. Zoals het 'kleinste planetarium ter wereld' Van der gang is mij te veel Me Too.
_________________________________________ rouge et noir
|
18 feb 2010 0:01 |
|
|
piwis
|
Heeft van der Klauw zn ontwerpen geklauwd van iemand anders????
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
18 feb 2010 0:13 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
van nico copernicus toch?
_________________________________________ oud is beter
|
18 feb 2010 1:16 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Van der Klaauw is wel bekend hoor. Ooit eens wat informatie opgevraagd en toen kreeg ik gelijk een uitnodiging om eens te komen kijken op een beurs die toevallig vlak bij mij in de buurt werd gehouden. Aardige man, maakt echte wetenschappelijke kunstwerkjes, het vereist inderdaad wel een 'acquired taste'. Ben uiteindelijk maar naar huis gegaan met een wijnglazen van Kosta Boda.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
18 feb 2010 8:56 |
|
|
Erick
|
Ik kende het niet. Het model dat mijn klant om had kom ik niet weer tegen op de site.
De horloges van van der Klaauw zijn ook niet mijn stijl.
|
18 feb 2010 11:28 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Van der Klaauw ook niet van mij. Van der Gang daarentegen...
|
18 feb 2010 12:15 |
|
|
Stephan964c4
|
Van der Gang heeft wel iets weg van IWC vind ik
|
18 feb 2010 12:23 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik ben bekend met Van der Klaauw (zijn zoon woont/woonde in Zwolle). Een goede kennis van mij heeft er twee en is vooral enthousiast over de nederlandstalige aanduiding en de maanstand functie. Ik vind het persoonlijk niet mooi en zal voor dat geld voor Vandergang (indien Nederlands) of IWC kiezen.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
18 feb 2010 13:00 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
ken ze wel en heb ze ook wel eens om de pols gehad, kon mij niet "pakken"
vd Gang heeft wat mij betreft wat meer, maar zou altijd een IWC pakken in dat segment..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
18 feb 2010 13:12 |
|
|
horn
PF #57
|
Zie het verhaal van ER die afgelopen jaar een Van der Gang gekocht heeft. Erg mooi horloge. Het feit dat het nederlands is, heeft voor mij ook wel wat. En er zijn wel meer horloges die op een Portugieser lijken. Ik wilde ook graag een Portugieser Rattrapante (en niks anders) maar ik vind die Van der Gangs wel heel mooi...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 feb 2010 13:36 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
VdKlaauw stond ook op mijn wishlist. Moet zeggen dat de service daar prima in orde is. Catalogus binnen 1 dag in huis. Kwaliteit ook prima in orde, maar geen model kon me bekoren.
|
18 feb 2010 18:32 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
Vd Klaauw is cool, maakt iig zijn eigen uurwerk, meester werkjes.
Ben 2 jr geleden eens bij Van der Gang geweest en rondleiding gehad, prachtige klokkies maar 95% van de moeite gaat in de kast en de wijzerplaat, en dan... o ja een Eterna uurwerkie erin........... Alsof je in een mooie 911 als sluitpost een motortje erin prutst.
|
18 feb 2010 19:31 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ze kunnen mij niet echt bekoren .....
_________________________________________ Timeless objects
|
18 feb 2010 19:38 |
|
|
Stephan964c4
|
dus komen we toch weer bij IWC terecht... en daar is niets mis mee uiteraard! pure klasse vooral de IWC Portugieser Rattrapante... Ik wist trouwens niet dat de Rattrapante ook wel Schleppzeiger of Double-Chronograph wordt genoemd en ontworpen is door Richard Habring, die nu zijn eigen Habring horloge merk heeft... http://www.habring.com/... geef mij toch maar de looks van een IWC
|
18 feb 2010 20:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik denk dat mijn rattrapante en mijn eerste 911 mijn twee mooiste aankopen in mijn leven zijn geweest...
|
18 feb 2010 21:11 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Over IWC (en daarop lijkende horloges) gesproken... Ons aller bekende Steiner te Maastricht heeft ook een eigen horlogelijn en waar doet me dat model toch aan denken???? klikkerdeklik
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
18 feb 2010 21:27 |
|
|
amandus
Timeless
|
swatch ......???
_________________________________________ Timeless objects
|
18 feb 2010 21:35 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
18 feb 2010 21:42 |
|
|