Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
tja, hij zegt dat hij de zaak heeft opgelost. de verhalen die bekend zijn gaan erover dat PRdV mbv een verborgen camera heeft achterhaald hoe Nathalee is vermoord en hoe ze van het lijk zijn afgekomen. hij zegt vooralsnog nergens dat hij de bewijzen heeft die Joran achter de tralies zullen zetten.
Als hij het gedaan heeft (en hij idd bekent op die tape) hoop ik dat ze hem idd voor erg lang opgeborgen krijgen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jan 2008 20:32 |
|
|
Wimpie77
|
Helemaal mee eens!
_________________________________________ * * *
|
31 jan 2008 20:40 |
|
|
ECT
|
Vorige week zag ik Spong op tv die een video liet zien van de Surinaamse legerleider Bouterse die buiten de rechtszaal een bekentenis aflegde op de decembermoorden. Het was, zoals Spong ook opmerkte, een buitengerechtelijke bekentenis die wel degelijk gewicht brengt in de zaak en zelfs een zaak kan oplossen. Waarom zou een buitengerechtelijke bekentenis geen waarde hebben? Er zijn genoeg niet veroordeelde misdadigers die uit loslippigheid een misdrijf opbiechten aan vrienden, familie, partner of bekenden... zo wordt de zaak opgerold.
Ik weet niet hoe het gegaan is bij de verborgen camera-actie van Peter R de Vries, maar ik denk dat hij enkele vriendjes cq. vriendinnetjes van Joran heeft ingeschakeld om mee te werken aan zijn onderzoek. Zou ik nl. ook gedaan hebben.
|
31 jan 2008 20:59 |
|
|
horn
PF #57
|
hoho, ik zeg dus ook dat ik hoop dat ze hem achter de tralies krijgen als hij het gedaan heeft. Alleen wel volgens de regels. En alleen met een buitengerechtelijke bekentenis gaat dat niet lukken (tenzij in Amerika met een jury rechtspraak).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jan 2008 21:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
jippie niet zo dom.
_________________________________________ oud is beter
|
31 jan 2008 22:30 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
31 jan 2008 22:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Prdv zit zo bij pauw en witteman.
|
31 jan 2008 23:52 |
|
|
MS964
|
In het verborgen camera-onderzoek zou Joran zijn daad bekend hebben tegenover een 'infiltrant' van PRDV. Van de site van PRDV (inmiddels van zijn site verwijderd):
|
01 feb 2008 0:54 |
|
|
horn
PF #57
|
check wimpies laatste post op vorige pagina
|
01 feb 2008 1:04 |
|
|
MS964
|
Oeps...
|
01 feb 2008 1:05 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Voor de goede orde: als hij door een verborgen camera is gefilmd mag dat bewijs gebruikt worden zo lang als de politie daar maar niet bij betrokken is geweest (in de zin van behulpzaam).
Vb. uit de jurisprudentie: vrouw werd telefonisch bedreigd. Politie heeft geholpen om opnameapparatuur te installeren bij de vrouw. Vrouw bediende deze apparatuur, maar in dezen vond de rechter dat het bewijs niet mocht worden gebruikt, omdat de politie betrokken was bij het maken van de opnames.
PRdV zal e.e.a. zelf gedaan hebben, zoals hij dat altijd doet.
Nou feit 2. Joran is tot op heden niet opgepakt. PRdV heeft alle aanwijzingen die hij heeft overgedragen aan het OM. PRdV meent dat hieruit onomstotelijk blijkt wie wat heeft gedaan. Ook al is het niet onomstotelijk, maar gewoon een goede aanwijzing, en zou blijken dat Joran een ernstig misdrijf heeft gepleegd, dan zou Joran al lang weer zijn opgepakt.
Mijn inschatting: we hebben nog geen idee van het hoe en wat, laat staan wie.
|
01 feb 2008 10:13 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Peter R. heeft straks wel genoeg aandacht uit de USA als hij ook maar iets bewijzen. Zal hem zeker niet arm maken.........
T´zal aan mij liggen, maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van deze man.
|
01 feb 2008 10:25 |
|
|
John
Cayenne
|
Hey Joran................ken je me nog
|
01 feb 2008 11:49 |
|
|
Wimpie77
|
Wat te verbergen?
|
01 feb 2008 11:51 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Net op nieuws: Joran is gisteravond gespot in Arnhem waar hij aan het stappen was.
Hij was niet bang voor de bevindingen van prdv.
Hoop dat het snel zondag is, heb deze zaak elke keer gezien. Hoop dat er een eind aankomt.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
01 feb 2008 12:08 |
|
|
Wimpie77
|
Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden... Wie zou het zijn en wat is er met Nathalie gebeurt...
Misschien denkt Joran nog 1 keer stappen en dan zit het er voorlopig op...
|
01 feb 2008 12:12 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat er bewijs is dat Nathalie is omgekomen door een ongeluk en dat Joran schuldig is aan het laten verdwijnen van het lijk Hier staat maximaal 2 jaar gevangenisstraf op en dit is niet voldoende om hem weer in voorarrest te nemen.
|
01 feb 2008 12:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Verwacht ik ook. Wel (in)direct betrokken bij de verdwijning, maar geen (hoofd)schuldige. Uiteraard verwijtbaar gedrag dat moet worden bestraft en hulde voor PRdV als hij significant heeft bijgedragen aan de oplossing, maar het rechtvaardigt in dat geval wat mij betreft niet zijn arrogantie in het algemeen en zijn houding t.o.v. Joran in het bijzonder. Nogmaals hulde voor de doorbraak (indien het geval). Het gaat hem gezien de manier van presenteren echter weer eens niet zozeer om de oplossing van een zaak, maar om de aandacht die het oplevert voor hemzelf.
Ben ook benieuwd of hij onafhankelijk van wat er nu echt aan de hand blijkt te zijn geweest vol blijft houden dat hij altijd gelijk heeft gehad m.b.t. Joran.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 feb 2008 12:47 |
|
|
Wimpie77
|
PrdV is toch een verslaggever en programmamaker?
Dan doet hij toch niets fout?
(En nee, ik heb geen aandelen in PrdV!)
Blijkbaar is er iemand nodig die wel alle tijd, werk en doorzettingsvermogen bezit om deze zaak (waarschijnlijk) op te lossen...
Nogmaals, zondag is pas de uitzending en dan zullen we meer weten, maar of er nou wel of niet iemand de bak in draait, het is vooral voor de familie prettig om te weten wat er gebeurt is!
|
01 feb 2008 12:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Behalve die ene leak, strak geregisseerd van PRdV. Niet te vroeg uitzenden, de Amerikanen eerst de kans gegund het op te kopen n.a.v. van de mediagolf. Hetgeen gelukt schijnt te zijn, want maandag zendt ABC het uit. $$$$$$$
_________________________________________ Tjolk.
|
01 feb 2008 13:32 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Niemand is zo clever geweest om de zaak opgelost te krijgen, PRdV kennelijk wel.
Dat hij het maximaal uitbuit is wat mij betreft prima!
|
01 feb 2008 13:33 |
|
|
Wimpie77
|
|
01 feb 2008 14:22 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... kan 'ie nog meer onopgeloste zaken najagen
Hoor net dat 'ie de uitzending van komende zondag aan 'n Amerikaanse TV zender heeft verkocht
|
01 feb 2008 16:26 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
01 feb 2008 16:46 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
01 feb 2008 16:55 |
|
|