Auteur |
Bericht |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Dat roept herinneringen op! Heb er omstreeks '68-'72 4 gehad! En ze zo ver mogelijk proberen op te voeren Ging nooit lang goed,dan kwam de grote klap Een keer net over de Zwitserse grens kwam er een Ferrari Daytona naast me rijden en gaf me Gingen gelijk van start! Vanuit stilstand bloedsnel,maar de top was niet zo hoog,bij 160 was het op.
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 jan 2012 2:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Jaap kijk uit hé, vroegert Had zelf in 1974 een BMW 2002 turbo, die liep zo hard hield een 911 bij Maarja vroeger hé
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 jan 2012 2:42 |
|
|
horn
PF #57
|
countryman. Spuuglelijk ding. Wint dakar 2012 op dit moment (zal onderhuids wss niks mini aan zijn denk ik.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jan 2012 7:11 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Wat zou je willen dat je die nu nog had. Maar ja dat is vaak met dat soort dingen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 jan 2012 8:58 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Enkele weken terug deze gekocht voor mijn vrouw..... Audi A8 eruit, deze erin....dat was echt de laatste Audi!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
08 jan 2012 9:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. en de dealer vreemd kijken toen we zeiden absoluut een tweede Clubman in bestelling wilde plaatsen --- deze keer overigens (wel) een Diesel ... want die S zuipt nog meer dan 'n 911
|
08 jan 2012 10:12 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Wat was er mis met de Audi ? Heb zelf veel gezeur gehad met de Bimmer. Zal wel een maandag ochtend model zijn geweest.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jan 2012 10:33 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
een goede vriendin van ons heeft sinds 2 weken deze als nieuwe leaser: Geweldig apparaat, van dat interieur wordt je blij van
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 jan 2012 11:59 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik vind 'm mooi.
|
08 jan 2012 12:38 |
|
|
horn
PF #57
|
in die uitvoering? en welk interieur? Heb zelf dit:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jan 2012 12:40 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Sinds gisteren een 320 station voor de deur!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 jan 2012 12:55 |
|
|
Delnoy
|
Hier ook, maar dan wel een E-klasse
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jan 2012 13:03 |
|
|
horn
PF #57
|
hehe, maarten eindelijk! pics or it didn't happen
|
08 jan 2012 13:06 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Super rijden ! Loopt heel mooi!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
08 jan 2012 13:59 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Inmiddels al thuis?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
08 jan 2012 14:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
08 jan 2012 14:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 jan 2012 15:29 |
|
|
horn
PF #57
|
ik wel. auto pas de 18e. drukdrukdruk bij Ekris... (ruim 2 weken om auto rijklaar te maken...) Edit - het geheugen was me voor.
|
08 jan 2012 15:30 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Dan hebben zowel mijn vrouw (A8 2.5 TDI Quatro 2001) als ik (A8 4.2 TDI 2005) er een van maandagmorgen 7.00 uur gehad, verschrikkelijke drama auto's waar echt werkelijk alles aan stuk ging. Met die van mij enkele keren langs de weg gestaan en een keer dwars op een afrit in Dld vanwege een geblokkeerde elektronische handrem die ik al dagen niet had aangeraakt. De andere A8 was ook geen feest, heeft vorig jaar nog een week bij de audi dealer in Italie gestaan, is ook echt alles aan vervangen.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
08 jan 2012 17:14 |
|
|
Maarten
|
Bij deze:
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 jan 2012 18:07 |
|
|
Delnoy
|
Sweet Heb twee jaar terug een jaartje de C180 in de lease gehad. Vond ik een een heerlijke wagen. 350 4Matic moet dan toch helemaal top zijn. @ Maarten. Mooie wagen. Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 08 jan 2012 18:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jan 2012 18:24 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*nice*... En dat doet allemaal maar met die 320's
|
08 jan 2012 18:26 |
|
|
Maarten
|
7 jaar oud dus het kan net. Denk ik Even wat anders: dit zijn de velgen voor de zomerbanden. Van verschillende kanten heb ik gehoord dat de auto hier nogal stuiterig van wordt. Iemand hier een mening over? En weet iemand wat ze waard zijn? Dat soort 'M' spul heeft een vrij korte levensduur in 020 en ik wil eigenlijk iets minder opvallends.
|
08 jan 2012 21:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
18" ? Is niks waard joh! (wat zijn de ET waarden? ).... Nee, zonder dollen, vond het bij mijn 1-serie beter rijden met 18" als met 16" (qua stuiteren).... Heb je M-onderstel, of niet? Scheelt nogal!
|
08 jan 2012 21:36 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Knappe en volle auto Maarten Jammer van het stuur,had een 3spaak mogen zijn. M Velgen zaten ook onder die van mij bij de verkoop maar omgeruild voor 17" , idd stuiteren en "omklappen" bij de bocht om gaan. Verkopen aan een medelander voordat hij ze zelf komt halen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
08 jan 2012 21:37 |
|
|