Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: welke youngtimer dd met pit naast de porsche
De auto is mij geheel onbekend Zou dit echt naar de ton gaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
26 sep 2014 18:54 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Veel geld inderdaad. Wist ook niet dat daar nog serieus veel liefhebbers voor waren naast Jan de Bouvrie. MC12 is trouwens wel een beest zeg.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 sep 2014 19:42 |
|
|
giulia
|
Yes! Zijn er 369 van gebouwd met een V8 Bi-turbo met 326 PK. Je wordt echt afgeschiten boven de 3500 rpm. Zeer brute Maserati waarvoor vnl. in Japan een hele scene omheen is gebouwd. Ik weet er een die helemaal opnieuw is opgebouwd meteen 3200GT motor met 400 PK, grotere remmen, aangepaste motorruimte, enz. Wat ik eerder al schreef....2-3 jaar geleden kocht je en echt mooi exemplaar voor 25-28 mille. Nu staan er in Europa 4 of 5 te koop beginnend bij 40 mille. Net als in de Quattroporte 4 met 3.2 V8 kunnen de achterste cilinders last hebben van slechte warmte afvoer waardoor er een soort tonvorming van de cilinderbussen kan ontstaan met kantelende zuigers als gevolg. Verder wel een auto die hoog op mijn wishlist staat net als de Alfa ES30
|
26 sep 2014 20:22 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Shamal is een prachtige bak, maar er waren ook heel veel problemen mee. Ghibli komt heel dicht bij de Shamal, maar voor veel minder geld. Is wel minder uniek natuurlijk.
|
26 sep 2014 20:38 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Iemand bekend met de cadilliac SRX? Prachtige foute SUV. Probleem bakken?
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
27 sep 2014 1:48 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
"The ultimate old man's sportscar": een JAG xjs coupé, targa of cabrio. Stijlvol en sportief, maar in niets echt vergelijkbaar met porsche. Een vrij zware auto maar de 3.6 of 4.0 liter blokken hebben heel wat vermogen. De celebration editions zijn een collectors item. Wil je iets recenter, dan zou een XK voor de deur kunnen staan.
|
27 sep 2014 8:31 |
|
|
Gaius
|
Tuurlijk is Ghibli veel minder uniek, maar veel tegenkomen doe je ze niet. Ook lekker understated al was mijn DD in opvallend blauw iets opvallender, maar vaak thumbs up! Thumbs down ook 2 keer meegemaakt in die 2 jaar. 2 x geitenwollensokkenfiguren die het niet konden verdragen dat de motor stationair liep, terwijl ik iemand voor wegrijden bij tankstation wat uitlegde over merk en type auto. De benzinedampen ruik je dan echt goed. Is bij DD A5 stuk niet het geval.
|
27 sep 2014 8:35 |
|
|
Gaius
|
Fins kan er alles over vertellen
|
27 sep 2014 8:37 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
we dwalen af volgens mij, geen suvverd (suv) voor mij zou gelijk een echte tractor kopen Engelse auto's kunnen best mooi zijn, maar zijn ze ook goed? wil wel rijden en niet sleutelen!
Zijn verschillende leuke maseratie's nu ik er op zoek ook 442 en224
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
27 sep 2014 9:31 |
|
|
Gaius
|
Quattroporte en 424 zijn beiden zeer praktisch. Exclusief (kom je niet veel tegen om de discussie niet te starten) en snel. Bij regulier onderhoud motorisch geen enkel probleem. Wel wat elektronische gremlins bij 424 die goed te verhelpen zijn, maar QP is beter. in dat opzicht
|
27 sep 2014 9:43 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Tot nu toe niet, maar wat een lelijk ding ook. Maar TS zoekt geen suv, en de SRX is sowieso geen youngtimer..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 sep 2014 12:42 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
Ik heb met m'n xjsc totnogtoe enkel een probleempje gehad met de ventilatoren van de verwarming en kon dit zelf oplossen (met hulp van een DIY op het WWW) door twee resistors te vervangen. Hebben italianen wat dat betreft een betere reputatie dan engelsen? ik had nooit zoveel startproblemen (bij vochtig weer) als met een fiat.
|
27 sep 2014 23:11 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Ik heb de XK gehad jammer genoeg veel onverklaarbare elektrische storing gehad waardoor de motor een aantal keer niet aan wou slaan (natuurlijk altijd op D e momenten dat het niet uitkwam) Ik gebruikte de auto toentertijd als DD na ieder rit in de sneeuw zag de onderkant van de auto achteruitgaan. Verder absoluut 1 van de fijnste reisauto's die ik ooit heb gehad. Daarnaast ook altijd veel positieve reactie gekregen over de auto. Met wisselend gevoel snap ik dus dat deze auto aangeraden wordt. Ik zou deze auto wel aanbevelen alleen dan wel te gebruiken als liefhebbers auto en dus niet rijden in de winter.
|
28 sep 2014 10:29 |
|
|
ReMo
Gerlderland
|
Denk dat je daar toch niet echt aan ontkomt. Maar dan zou ik toch voor een Mercedes E 500 gaan. Of toch geen youngtimer; http://link.marktplaats.nl/m844446790
|
28 sep 2014 11:05 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Als je dan toch ook de Japanse merken erbij wilt nemen, kijk dan ook effe naar de Honda S2000. Meer fun vindt je bijna niet. En onderhoudskosten zijn ook enorm te overzien bij een net exemplaar.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 sep 2014 11:56 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Ja, maar kun je beter niet langer dan 1,80 zijn......daarboven is tie wel errug krap!!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
28 sep 2014 18:52 |
|
|
w.w.doet.
|
Nog steeds niets gevonden wat paste, wel vaak geërgerd aan de aflevering kosten die de meeste bedrijven hanteren bij een gebruikte auto, ze tellen soms glad hard 695,- aflevering's voor een gebruikte auto. (als of het niets is bijna 700euro) Als ze dat willen berekenen laten ze dat dan gewoon bij de prijs in doen en niet achteraf erbij op tellen, zo denk je soms een auto voor een goede prijs te krijgen komen ze opeens daar mee, zelfs als je niets inruilt willen ze dat nog berekenen. daar raak je van aan de mvg wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
25 okt 2014 10:46 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
geweldige auto, fun factor en pit zeer hoog!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
27 okt 2014 13:41 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Misschien is dit wat voor je?coupe E320 sportline...exclusief met pit en Bullitproof
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
27 okt 2014 19:01 |
|
|
Pw250
964
|
Problemen, niet iets specifieks. V6 of V8!? Jaren terug redelijk wat voorbij gekomen hier.... toen "slurptax" en energielabels nog niet hot waren. Daarna verkocht je alleen heel af en toe nog een V6-je.... eerder alleen V8. Model moet je mooie vinden trouwens en het gaat ook echt als een Amerikaan.... "dweil" Lijkt me wel dat je zo'n apparaat nu "voor weinig" moet kunnen mee nemen....
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
28 okt 2014 13:36 |
|
|
w.w.doet.
|
het gaat bijna zeker een Mercedes c43 amg worden , vanmiddag ga ik er 1 bekijken die staat in duitsland Borken bij www.einhaus.com hopelijk is het wat!!!
|
15 nov 2014 11:29 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Reparierter Unfallschaden..... Zou hem daarom juist heel goed bekijken, ook op de brug
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
15 nov 2014 12:05 |
|
|
w.w.doet.
|
klopt dat hij schade heeft gehad, moeten ze in duitsland erbij vertellen. heeft aan de achterkant schade gehad is volgens de duitse tuf normen gerepareerd, maar ga hem zeker goed bekijken ook op de brug ! bedankt voor de tip elfer Henkie.
kan er op het moment niet echt 1 vinden die redelijk in de buurt staat en met weinig km dus als er iemand 1 weet houd ik me aanbevolen
|
15 nov 2014 12:12 |
|
|
w.w.doet.
|
weet wel een originele hollandse c43 amg maar die heeft al iets meer dan 2ton gelopen , ik weet niet of dat een probleem voor zo'n auto, staat bij www.heg-occasions.nl
|
15 nov 2014 12:26 |
|
|
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
Ik had toch echt liever die Duitse met weinig kilometers, goed gerepareerde schade maakt toch niet zoveel uit? Mits gedocumenteerd en goed gerepareerd. Succes
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
15 nov 2014 12:58 |
|
|