Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Feest!!! 5 jaar financiele crisis.
Bedankt. Voel me ineens weer een stuk beter...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jan 2013 13:50 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
|
03 jan 2013 1:14 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
ik speel ook mee met 2 oude postcode's in NL, want duitse Postleitzahlen zijn uitgesloten tot nu toe geen geluk , maar dit geeft hoop
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
03 jan 2013 1:21 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Ik ga nooit begrijpen waarom mensen bekend maken dat ze zo veel geld wonnen
|
03 jan 2013 11:26 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ik ga nooit begrijpen waarom mij dat niet overkomt
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
03 jan 2013 11:52 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik ook niet... Sommigen zeggen dat het komt omdat ik geen loten heb, maar dat vind ik veel te simpel gedacht.
|
03 jan 2013 19:35 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Het geld voor de loten aan 'n extra setje sierpijlen uitgegeven ... met garantie een goed resultaat
|
03 jan 2013 19:54 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
. aandelen, opties, indexfondsen..etc
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
03 jan 2013 20:38 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ik heb ooit een actuaris laten voorrekenen dat het hebben van een lot de kans op winnen niet statistisch significant verhoogt. Het is maar dat je het weet....
|
03 jan 2013 20:50 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Een waarheid die we eigenlijk niet willen horen........
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
03 jan 2013 21:58 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb ooit als alternatief voor kerstpakketten het hele kerstpakkettenbudget voor meer dan 100 man uitgegeven aan oudejaarsloten. iets van 10.000 euro. Prijs was alle eindcijfers plus iets van 500 euro. Van de winst nieuwe loten gekocht. In april konden we nog 2 staatsloten kopen en toen was de 10K op....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jan 2013 0:30 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik had ook 7,50 euri met een los lot. Moet ik nog naar zo'n verkooppunt ook om het geld te innen De laatste keer dat ik dat had was ik te lui om dit te doen en na een jaar kon het niet meer
|
05 jan 2013 19:27 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
07 jan 2013 10:44 |
|
|
VM020
|
Hoera. Huizen kosten nu bijna gratis!We waren al aan het sombermansen over de woningmarkt, die een vrije val doormaakt qua huizenprijzen en een omgekeerd evenredig beeld laat zien op de Te-Koop-o-Meter. En wat blijkt? Het valt allemaal mee. Haha nee grapje natuurlijk. Het wordt erger en erger! NIet alleen staat er een recordaantal huizen te koop, u krijgt tegenwoordig bijkans een gerieflijke flat cadeau bij aanschaf van een pak koffie. Komt door het Kontneukakkoord en hun nieuwe hypotheekregels. Per 1 januari is de hypotheekrente-aftrek beperkt tot hypotheken die worden afgelost, daarom kan er minder geleend en dus minder betaald worden. Gelukkig bestaat er zo iets als een Hoogleraar Woningmarkt om voor ons te duiden wat er gebeurt als het aanbod van huizen enorm is en de bestedingsruimte klein. Meneer Conijn, kom er maar in: "Dan kun je als verkoper twee dingen doen: de woning van de markt halen of de vraagprijs verlagen" Goh. Ja als je het zo zegt, best logisch. Maar zak gerust een paar ruggen met die prijs want dat is juist hartstikke gezond, zegt meneer Conijn: "Aanpassingen van de vraagprijs kun je als een bewijs zien dat de koopwoningmarkt ergens nog functioneert." Euh, dat klinkt een beetje als een dokter die zegt, nouja, het stuiptrekt dus het leeft nog. Kijken hoe keihard uw hut in de min gekelderd is? Hierrr postcode inkloppen en huilen maar. Dus als u het enigszins kunt vermijden, verkoop desnoods een nier of uw oude moedertje of zet de kinders aan de dwangarbeid, blijf weg van het instortende geldinferno dat De Nederlandse Woningmarkt Anno 2013 heet. Het Kontneukakkoord maakt meer kapot dan ons lief is. PS, starters: kopen? De prijs valt nog wel een paar roodjes omlaag te jippie, de eigenaar is een heel meegaand type. Waardedaling per postcode:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2764/waa ... taat.dhtmlHoly smokes bij mij zijn de huizen met 30% in waarde gekelderd. Mijn bange vermoedens zijn toch uitgekomen. @Devils Son: ik heb weer eens gelijk. [Geenstijl.nl]
|
09 jan 2013 19:41 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 jan 2013 20:00 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Iemand met dit spellend vermogen kan 't beste zichzelf in de kont neu*en en zo zijn "eigen waarde" wat opkrikken
|
09 jan 2013 20:10 |
|
|
horn
PF #57
|
ik vind anders dat huizen nog best duur kosten.
|
09 jan 2013 20:23 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Ja Harald. Huizenmarkt loopt op z'n laatste loodjes.
|
09 jan 2013 20:28 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Tja, heb je meteen de kern van je probleem , je "vooruitziende" blik is behoorlijk vertroebeld
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
09 jan 2013 20:43 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dat verbaast me niks, wie wil er nu bij jou in de buurt wonen
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
09 jan 2013 21:03 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Horn, wil je als moderator wel een beetje op je Nederlands letten A.u.b
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
09 jan 2013 21:04 |
|
|
horn
PF #57
|
was expres.
|
09 jan 2013 21:09 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 jan 2013 22:17 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dat had ik dan wel weer begrepen hoor Harald, vandaar mr. Green
|
10 jan 2013 0:14 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
10 jan 2013 1:24 |
|
|