Auteur |
Bericht |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
Bizar. Hond heeft zelf waarschijnlijk niet eens iets door.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
31 aug 2016 10:15 |
|
|
Marquez93
|
Geinig! Sterk ondergewaardeerd merk door de niet "petrolheads". Mijn vorige DD waar ik 9 jaar met veel plezier in heb gereden was een Outback(2004)
|
31 aug 2016 23:26 |
|
|
Tilt!
|
Daar win je natuurlijk geen beauty contest mee!
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
01 sep 2016 0:21 |
|
|
Marquez93
|
.....
|
01 sep 2016 7:57 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Een motor, een hoogwerker en een creatieve geest.......fantastisch!!!! http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=62836
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
01 sep 2016 9:30 |
|
|
MY00
Cayman S
|
_________________________________________ Mvg,
René
|
01 sep 2016 9:38 |
|
|
rens914
|
Heb ook zo'n outback 3.0 gehad. prima auto totdat je hem moest verkopen. Het verschil tussen Vraag en Laat prijs is een reden om in dit topic een vaste waarde te zijn. Zum lachen oder zum weinen wat je ervoor terug krijgt
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
01 sep 2016 11:56 |
|
|
Tilt!
|
Durf jij dat verkopen? Ik zou er de nummerplaten afvijzen en 'm ergens in een kanaal mikken
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
01 sep 2016 14:22 |
|
|
Marquez93
|
....
|
01 sep 2016 15:39 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Subaru breekt niet echt door in Nederland met zijn modellen, en ook ik vindt ze foeilelijk, maar eerlijk is eerlijk: ze staan al jaaaaaren aan de technische top! Ze slaan de modellen-plank goed mis bij Subaru! En das best jammer.... En nou weer iets leuks graag, wordt er droevig van.....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
01 sep 2016 22:00 |
|
|
BernHardN
Meppel
|
Er zijn soms regels tussen de regels door...... https://www.youtube.com/watch?v=9agoL5ORfao
|
01 sep 2016 22:11 |
|
|
drknauf
|
. .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 sep 2016 18:48 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
Stuur mij zo'n sticker
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
04 sep 2016 19:52 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
06 sep 2016 16:40 |
|
|
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
Ik heb in een boek nog ergens een anekdote over Maus Gatsonides. Inmiddels overleden, maar bekend van de flitspalen. Deed in de jaren '40 of '50 mee aan een slalom. Voor ieder obstakel dat je raakte kreeg je straftijd. Maus had de regelementen goed bestudeerd en kwam tot de conclusie dat een nagenoeg rechte lijn van start naar finish ongeacht de obstakels en straftijden de winst op zou leveren. Dat klopte. De regelementen faalden en Maus won de wedstrijd. Zo heeft hij ooit ook een soort van puzzelrit gewonnen. In het route-boek waren 2 stempelposten opgenomen, de kaart wees uit dat er ook 2 keer een spoorweg- overgang genomen moest worden. 1 + 1 was 2. Maus reed op het gemak naar de eerste stempelpost, was daar als eerste, daarna naar stempelpost 2, en rustig naar de finish. Geen route-boek gevolgd, maar winnaar van de wedstrijd. In beide gevallen een hoop gedoe achteraf, maar er was geen speld tussen te krijgen.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
06 sep 2016 23:24 |
|
|
964HP
|
Ja en die ontzettende grapjas (of is het gapjas?) van een Maus Gatsonides is tevens de man achter de Gatso flitskast. Gatsie...!
|
07 sep 2016 7:36 |
|
|
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
En van het "Platje"
|
07 sep 2016 8:18 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Zoiets ook een keer gedaan, nachtrit van de NPC Niet gewonnen, wel gelachen...
_________________________________________ Got coffee?
|
07 sep 2016 9:11 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
gisteren vroeg m'n zoontje (Merlijn, 6 jaar) :
papa, wat geeft een koe ???
ik: melk ....
nee papa.... huiswerk ....
(zeg dat maar niet tegen de juf )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 sep 2016 12:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat een rotstreek man! Wat stond die John verbaasd te kijken bij PC DH nadat wij als laatste van het terras vertrokken en als eerste in Den Haag stonden, met alle antwoorden goed
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2016 12:34 |
|
|
hilmp2
|
Een getrouwde vrouw, een verloofde vrouw en een minnares zijn aan het praten over hun relaties en besluiten alle drie hun mannen te verrassen, door de volgende avond alle drie een leren bodystocking in SM-stijl dragen met hoge stiletto's en een masker.
Na een aantal dagen spreken de drie vrouwen elkaar weer. De verloofde vrouw vertelt: 'Toen mijn vriend thuis kwam, lag ik verleidelijk op de sofa, compleet in leren outfit, stiletto's en met masker op'. Mijn vriend zei: 'Jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou!' En vervolgens hebben we de hele nacht seks gehad. De minnares: 'Ohh Ja! Ik had die avond met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, de stiletto's en een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende,zei hij geen woord. We hebben alleen superhete, heftige seks gehad op zijn bureau, de hele nacht door.'
De getrouwde vrouw vertelt: 'Ik had de kinderen op tijd naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren bodystocking, de stiletto's en het masker aangetrokken. Toen mijn man thuiskwam van zijn werk, pakte hij een biertje uit de ijskast, ging op de bank zitten, pakte de afstandsbediening van de tv en zei: 'En Batman, wat eten we?'
|
08 sep 2016 20:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Het is een oudje, maar ik vond en vind het een briljante grap!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2016 20:32 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
In eerste instantie denk je: die heeft aardig wat opties. Blijkt dat er een aantal dubbel in staan http://vossestein-exclusive.nl/occasion ... ic-22lln3/Opties automaat automatische transmissie band.sp.contr.syst. bestuurdersstoel verwarmd buitensp. elekt. inklapb. cruise control lederen bekleding navigatie-systeem parkeersensor achter radio startblokkering verwarmde voorstoelen Cruise Control Lederen bekleding Navigatiesysteem Startonderbreker Stoelverwarming
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
10 sep 2016 22:02 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Stagiaire met de opdracht plaats een advertenties en dik het een beetje aan
|
11 sep 2016 8:51 |
|