Net de laatste aflevering van Spartacus "Gods of the Arena" gekeken. Erg goed, hoop dat Spartacus snel geneesd en we dan verder kunnen met de tocht naar Rome.
Verder is Dexter natuurlijk een super serie. Heb ook erg genoten van Boardwalk Empire. Verder was ik ook erg onder de indruk van The Walking Dead, ben helemaal niet zo'n Zombie liefhebber maar vond deze wel goed. Serie om een lach op je gezicht te krijgen, 2 and a 1/2 men en Blue Mountain State.
_________________________________________ Mvg,
René
26 feb 2011 21:14
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Re: TV, Movie & IMDB
bully schreef:
$TEEF schreef:
Gister l'immortel gezien, franse topfilm wat mij betreft!
Dan moet je deze ook zien. En dan gelijk deze er achteraan....
Yep had ik al gezien, ook top
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
27 feb 2011 1:19
Jurgen
Westervoort
horn schreef:
mentalist kijk ik op tv...
The Mentalist en Castle, 2 erg leuke series achter elkaar op donderdagavond met in elke serie trouwens "toevalligerwijs" ook mooie hoofdrolspelers, Lisbon en Beckett.
Toch wel een topfilm met een weergaloze Javier Bardiem!!!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
27 feb 2011 12:10
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
horn schreef:
Dank voor de suggesties. Heb inmiddels Deadwood, 6 ft under, Sopranos, Californication en Episodes op de rol staan. Kan weer even vooruit!
Ook leuke series: Spartacus (Blood and Sand & Gods of the Arena)
en The Dead Walking.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
27 feb 2011 12:44
horn
PF #57
Gisterenavond ook, na tip van Henk, Bellicher; de macht van meneer Miller gekeken. Einde was wat jammer, maar de rest was wel on-nederlands goed (miniserie bij VPRO in 4 afleveringen in oktober/november 2010).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
staan klaar. penoza, feuten, fort alpha en unit 13 (nostalgie... met Peter Tuinman). series genoeg voorlopig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
27 feb 2011 18:30
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Van de week aan Son's of Anarchy begonnen... veelbelovend al blijf ik me maar afvragen wat Peggy Bundy tussen een stel van die bikers moet
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
01 maart 2011 13:40
Jurgen
Westervoort
Ik vind 't juist erg knap dat ze Peggy Bundy doet vergeten.
01 maart 2011 13:44
MY00
Cayman S
roenkie schreef:
blijf ik me maar afvragen wat Peggy Bundy tussen een stel van die bikers moet
Ze speelt een hele belangrijke rol, moet je wel zeggen dat (mijn mening) het 1st seizoen beter was dan de andere maar het einde van Seizoen 3 is super en geheel niet te vergelijken met het einde van seizoen 2.
Jurgen schreef:
Ik vind 't juist erg knap dat ze Peggy Bundy doet vergeten.
Hadden we het van de week nog over, super dat je bijna geen enkel moment aan Peggy moet denken.
Seizoen 4 is reeds besteld toen 3 nog liep, dus in september kunnen we ervan gaan genieten.
_________________________________________ Mvg,
René
01 maart 2011 14:12
horn
PF #57
ik sprak net een collega die me vertelde dat hij zo'n goede serie volgde op tv. Sons of Anarchy. Die wist nog niet eens dat het Peggy Bundy was... (dus doet ze dat idd goed)
01 maart 2011 15:27
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
We hebben het er toch over....dus helemaal vergeten zijn we Peg niet maar ze speelt dr nieuwe rol ook erg overtuigend idd
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
01 maart 2011 15:55
MY00
Cayman S
Ik heb het ook opgezocht op IMDB hoor, meende wel dat ze het was was er alleen niet 100% van overtuigd.
op advies van hier gisteren met totmbo The secret life of bees gekeken - goede film! Zaterdag Green hornet gezien, viel me tegen. Oja, en gisteren Kill The Messenger van Chris Rock (registratie van 3 optredens) gezien en me bescheurd.
14 maart 2011 6:11
amandus
Timeless
Inderdation leukefilm de Bees ...
Gister "The Blind Side" gezien ...tearjurker aanrader
heel iets anders: heb in de auto altijd luisterboeken opstaan (rij zeker 4x per week B'hoven-A'doorn en vv) en vind dat een prima tijdsbesteding. Kom veel minder aan lezen toe dan ik zou willen en kan zo toch lekker boeken 'lezen'. Kwam gisteren iets anders tegen: Lieve Marianne van Peter Heerschop van 2005, 2006, 2007, 2008 en 2009. Heb vandaag echt met tranen in mijn ogen in de file gestaan. Niet van de file, maar van het lachen...
14 maart 2011 17:46
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum