Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: TV, Movie & IMDB
afgelopen weekend deze gezien, vonk een goeie film : tejing wat hebben we zitten janken met z,n tweeen ja zo mooi he
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 maart 2011 19:07 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Heb de film al een tijdje liggen maar ben er nog niet aanbegonnen. Met het lezen van het boek ben ik gestopt naar een paar hoofdstukken, mijn kinderen zijn van ongeveer dezelfde leeftijd. Zal de film van de week eens gaan kijken. Maar 1st de laatste 3 afleveringen van Dexter seizoen 4.
_________________________________________ Mvg,
René
|
15 maart 2011 20:29 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Film is minder ellendig dan het boek. Pakt je wel maar de dingen die in het boek nogal expliciet beschreven waren komen wat minder heftig in beeld. Goede film. Was best onder de indruk.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
15 maart 2011 21:18 |
|
|
bully
|
Net hier inside-job gekeken.
|
20 maart 2011 21:40 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Ziet er interessant uit.
René
|
21 maart 2011 12:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Game Of Thrones, nieuwe HBO serie die gisteren van start ging. Veel hype vooraf leidt in mijn geval normaal gesproken tot teleurstelling. Dit was een uitzondering.
_________________________________________ Tjolk.
|
18 apr 2011 21:12 |
|
|
amandus
Timeless
|
World invasion ..... Anyone
_________________________________________ Timeless objects
|
19 apr 2011 20:34 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik zou het je graag willen vertellen maar mijn PS3 stopt er na 2 minuten mee bij deze film.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
19 apr 2011 20:36 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Zojuist gekeken, moet zeggen vond het erg goed. HBO staat natuurlijk voor perfectie kwa opnamens ed. het verhaal ziet er ook goed uit. Nu maar weer 1 week wachten
René
|
19 apr 2011 22:37 |
|
|
Delnoy
|
Ik vond 'm gaaf. Wel open voor een vervolg Kijk uit naar : Stake Land Horror Hit uit de States van 2011. Voorloper op het beroemde verhaal. (al gezien maar in slechte kwaliteit) Paar leuke films (er komt wat bagger uit de laatste tijd) - The Rite (KiX) - The Eagle (aardig)
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 apr 2011 23:19 |
|
|
Delnoy
|
Zit net Fast Five te kijken. Kleine rol voor een Porsche GT3 RS. (nou ja, de bodykit) Leuke film trouwens. Beste in de Fast & Furious reeks. De Porsche : http://youtu.be/aFxhIXYspCkTrailer : http://youtu.be/bf4oDjHUmkY
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 03 mei 2011 6:38, in totaal 2 keer bewerkt.
|
02 mei 2011 21:06 |
|
|
amandus
Timeless
|
Volgens mij waren de RSe alleen in wit te verkrijgen ...
Overigens staat Monsters ook mn lijst 2 watch ....anyone ?
|
02 mei 2011 21:32 |
|
|
drknauf
|
btw das een 996mk 1
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 mei 2011 22:03 |
|
|
Delnoy
|
Vond hem tegen vallen. Nogal langdradig. (Monsters)
|
03 mei 2011 6:28 |
|
|
amandus
Timeless
|
Thnx ...zelf Jackass 3D inmiddels 2 x gezien ...blijft lachen de fruitcakes
|
03 mei 2011 8:53 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Heb gisteren drive angry gekeken en was positief verbaasd. Iemand de film ook al gekeken?
René
|
16 mei 2011 10:34 |
|
|
Delnoy
|
Yep. Niet zijn beste werk maar best onderhoudend.
|
16 mei 2011 11:50 |
|
|
amandus
Timeless
|
Nog steeds weergaloos ... http://www.youtube.com/watch?v=ECQeLQURNuwDavoe best rol ever !
|
25 mei 2011 9:49 |
|
|
horn
PF #57
|
drive angry onderhoudend????? vond het echt een vreselijke film. ben een cage fan, maar dit was imho het allerslechtste wat hij ooit heeft voortgebracht...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2011 10:34 |
|
|
Delnoy
|
Ach, verstand op nul en kijken. Amber Heard is wel "leuk" Maar is zeker niet zijn slechtste film. Wat dacht je van The Sorcerer's Apprentice, Bangkok Dangerous, The Wicker Man, The Weather Man..... Eigenlijk zijn de laatste jaren zijn films behoorlijk Season of the Witch was dan nog wel te pruimen.
|
25 mei 2011 11:07 |
|
|
horn
PF #57
|
f*ck, die had ik al weer uitgeband... dat waren ook vreselijke films idd. Heb even in zijn filmography op imdb gekeken - grote productie heeft die man... zijn beste films komen toch zo'n beetje uit de 90er jaren
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2011 12:56 |
|
|
MY00
Cayman S
|
The Wicker Man, is mijn ogen toch echt wel zijn slechste film. Maar ja ik vond drive angry best aardig, op imdb een 5.8 en dat is best veel voor een Actie incl. Cage film.
@Horn, wat vind jij persoonlijk dan zijn beste film?
René
|
25 mei 2011 13:08 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Wild at Heart is denk ik wel DE Nick Cage klassieker...
Aanraders van de laatste tijd: The Lincoln Lawyer London Boulevard
Verder vond ik Source Code ook wel aardig Thor is ook leuk (voor een comic book film - gave SFX) De nieuwe Pirates of the C. ook gezien. Nog steeds wel vermakelijk, maar ook wel erg veel van het zelfde. Wat mij betreft de laatste in de serie
I am Number Four... bedroevend, heb ik niet eens af gekeken
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 25 mei 2011 15:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 mei 2011 14:00 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Leaving las Vegas.
_________________________________________ oud is beter
|
25 mei 2011 14:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Bedoel je niet Lincoln Lawyer?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 mei 2011 15:11 |
|
|