Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: TV, Movie & IMDB
Ja, lekkere no-brainer maar i.d.d. grappig.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 jun 2011 7:04 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Heb hem wel zien staan maar d8 zal wel niets zijn. Toch maar even gaan kijken dan.
Source code, vond ik een beetje tegen vallen. Veel van andere films bij elkaar gezet tot één film.
_________________________________________ Mvg,
René
|
10 jun 2011 10:39 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Van de week Sanctum gekeken en gisteren The Adjustment Bureau. Beide leuke films en zeker het kijken waard, mijn mening.
René
|
12 jun 2011 12:58 |
|
|
Delnoy
|
Sanctum i.d.d. The Adjustment Bureau staat klaar maar om een of andere reden trekt 'ie me niet zo. Maar als jij zegt dat 'ie goed is zullen we hem vanavond eens gaan bekijken.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 17 jun 2011 21:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 jun 2011 13:07 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Enne wat vond je ervan?
René
|
17 jun 2011 21:10 |
|
|
Delnoy
|
Zoals ik verwachte, niet helemaal mijn ding. Niet slecht ofzo maar niet een film die ik snel nog een keer zal kijken. Gisteren Sucker Punch gekeken. Ook al geen hoogvlieger hoewel de special effects en de vechtscene's best te pruimen waren. Verhaal was echter flinterdun. Vanavond Sinners and Saints. Hoop dat het wat is. -Edit- Spaar je de moeite.
|
17 jun 2011 21:42 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
van het weekend ook Suckerpunch gekeken. Bizarre film...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
20 jun 2011 15:47 |
|
|
Delnoy
|
Trust al gezien ?
|
20 jun 2011 19:45 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Zo meteen maar eens de 1st 2 afleveringen kijken van falling skies.
René
|
20 jun 2011 20:27 |
|
|
Delnoy
|
Gisteren gekeken. Boring Had ik me wel wat meer van voor gesteld.
|
23 jun 2011 9:40 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Idd, maar zal de volgende afleveringen ook nog wel kijken. Indien het zo blijft stop ik wel naar aflevering 6 of zo.
René
|
23 jun 2011 12:53 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Gisteravond True Grit gekeken. Eindelijk weer eens een ouderwetse Western al vond ik dit wel één van de mindere films van the Coen Brothers.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
27 jun 2011 20:33 |
|
|
Delnoy
|
3 en 4 ook maar gekeken. Blijft ruk..... Denk niet dat ik het blijf volgen. Vandaag met de kids naar Cars 2 3D geweest. Heb het einde niet gehaald (in slaap gevallen) maar kinderen vonden hem geweldig. Vanavond met de vrouw een oudje gekeken, Silver Streak. 20 jaar geleden was hij leuker maar nog steeds aardig. Niet slecht voor een 35 jaar oude film. Daarna X-Men First Class. Visueel spektakel maar niet het sterkste verhaal. Onderhoudend, meer niet.
|
10 jul 2011 2:44 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
vanavond de eerste 2 afleveringen van de serie "Suits" gekeken. Leuk! Verder nog wat jeugd sentiment: "Less than Zero" met een briljante Robert Downey Jr. en "Say Anything" met John Cusack
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
10 jul 2011 3:50 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Gisteren naar de nieuwe X-Men gekeken, alles viel op de juiste plaats dus dat is dan ook weer uitgelegd. Vanmorgen met mijn zoon naar Cars2, haalt het lang niet bij 1.
Verder seizoen 6 en 7 van Entourage gekeken, erg vermakkelijk. Indien niets te doen is dit zeker een leuke serie om te kijken.
René
|
10 jul 2011 11:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Entourage vind ik leuker dan de meeste series. ook als ik wel wat te doen heb, kijk ik graag naar Entourage. Jammer dat het over is (komt wellicht nog een speelfilm las ik ooit ergens)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jul 2011 12:06 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
10 jul 2011 12:24 |
|
|
MY00
Cayman S
|
René
|
10 jul 2011 13:57 |
|
|
horn
PF #57
|
zet net afl 2 uit. ook beide achter elkaar gekeken. inderdaad erg leuke serie. ga hem volgen. zag dat 3 en 4 er ook al zijn. die bewaren we maar voor na de vakantie. @ MY00 - da's goed nieuws! thx. Inderdaad nog eentje dan... Trailer en info over eerste 2 afleveringen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jul 2011 22:47 |
|
|
Delnoy
|
Gisteren Transformers 3. Had geen hoge verwachtingen maar moet zeggen, aardig onderhoudend. Veel humor in het begin, tweede helft is één groot visueel spectakel. Toch zeker een 7. Wagens: http://automodifiedesign.com/transformers-dark-of-the-moon-transformers-3-cars-list.html
|
30 jul 2011 7:17 |
|
|
Wimpie77
|
Kill the Irishman. Aanrader! Lekker hard!
Limitless. Ook wel een aanrader!
_________________________________________ * * *
|
30 jul 2011 14:53 |
|
|
Delnoy
|
Ironclad. Historisch hakwerk. Aardig.
|
30 jul 2011 15:38 |
|
|
Delnoy
|
Blitz Is maar een beetje lomp
|
31 jul 2011 2:26 |
|
|
Delnoy
|
|
02 aug 2011 19:42 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Vond Blitz erg tegen vallen. Kill the Irishman was idd erg goed. Verder gisteren Captain America: The First Avenger gekeken, ik begrijp niet waar die 7.6 op IMDB vandaan komt. Maar ben dan ook natuurlijk geen Amerikaan.
René
|
04 aug 2011 8:22 |
|
|