Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 8:08

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 101  Volgende
TV, Movie & IMDB 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: TV, Movie & IMDB
Moviemeter heb ik als Metadata Agent ingesteld op m'n MediaCentre. Alle filminformatie in het Nederlands. Werkt top. :thumleft:

05 nov 2011 14:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Tijdens zomervakantie (alweer een tijdje terug) alle 22 afleveringen van The Event gekeken
De afgelopen twee weken 6 DVD's weggewerkt van Flash Forward

Allebei spannende series met een klein beetje science fiction. Probleem bij bij beide series is dat ze een redelijk open eind hebben en er geen zicht is op een tweede seizoen. Maar laat dit je er niet van weerhouden om ze te kijken.

The event: http://www.imdb.com/title/tt1582459/
Flash Forward: http://www.imdb.com/title/tt1441135/

Hou wel van series welke één lang verhaal zijn zoals 24, Prison break en beide hierboven genoemd. Nu op zoek naar de volgende.

05 nov 2011 18:41
Profiel
Cayman S
The event heeft me niet kunnen boeien.
Flash forward had ik veel meer van verwacht, heb deze wel helemaal afgekeken maar meer om dat ik wilde weten hoe ze het zou eindigen.

Dexter is elk seizoen een lang verhaal.
The walking dead ook.
Verder heb je natuurlijk de spartacus serie en game of thrones.
Ze hebben tenminste allemaal een rode belangrijke draad (nee, deze zie je niet :mrgreen: ) door het verhaal.

René

05 nov 2011 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Heb meerdere mensen al positief over Dexter horen praten...ik zal eens een seizoen naar binnen gaan halen.

Ik vond het open einde van Flash Forward te groot. Kan me niet voorstellen dat ze tegen die tijd dat dat gemaakt werd geen idee hadden dat er geen tweede seizoen kwam. Er hadden meer vragen beantwoord mogen worden.

05 nov 2011 21:54
Profiel
964.c4
assendelft
Kan er iemans wat tips en uitleg geven voor een mediacentre,
Ik heb geen ervaring daarmee.

Wat ik ook overweg is een mac mini te kopen en die aan te sluiten op de tv,
Zo kan ik daarmee downloaden en afspelen

05 nov 2011 22:13
Profiel WWW Facebook 
Cayman S
Wat heb je nu al staan?
Apple TV zou evt. ook een oplossing kunnen zijn.

René

05 nov 2011 23:52
Profiel
964.c4
assendelft
Eigenlijk niks,
Ik bedoel geen vaste pc thuis aleen twee laptops.

Dus wil iets om de films op te slaan en aftespelen,
Apple tv streamt toch vanaf je laptop (in mijn geval) dan moet allen daarop blijven en dat is niet ideaal

Maar wellicht is minimac overkill en is er een goedkoper oplossing

06 nov 2011 0:51
Profiel WWW Facebook 
Noord-Brabant
rob964.c4 schreef:
Wat ik ook overweg is een mac mini te kopen en die aan te sluiten op de tv,
Zo kan ik daarmee downloaden en afspelen

Twee maanden terug heb ik een Mac Mini aangeschaft, puur en alleen om 'm te gebruiken als Media Centre. Ik heb het instapmodel van € 599,- aangeschaft en het geheugen uitgebreid naar 8 GB. Niet dat dit nodig was maar voor 5 tientjes kon ik het niet laten liggen. Als Media Centre maak ik gebruik van Plex en XBMC. De specs zijn ruim voldoende om er probleemloos HD content mee af te spelen. De Mac Mini heeft tevens de mogelijkheid om er een tweede harde schijf in te zetten, bij voorkeur een SSD.
Superapparaat dus. :thumleft:

06 nov 2011 1:03
Profiel
3.2S
010
Wat een geld :shock: . Ik zou een diskloze Mede8er van 100 euries met een 1 Terrabyte HD (Samsung) op een USB 3 van 59 euries aanschaffen. Hoef je geen iTunes te gebruiken en heb je geen last van de vreemde Apple bestanden.

06 nov 2011 9:27
Profiel WWW
Noord-Brabant
Joh, wat loop je toch in ieder topic steeds te zeuren over dat iTunes? :mrgreen: Dat heb je helemaal niet nodig als je dat niet wilt.

Maar goed, een Mede8er kan natuurlijk ook maar je loopt uiteindelijk tegen de beperking aan van zo'n apparaat. Het downloaden van Torrents gaat gewoon tergend langzaam dus zul je je materiaal via een PC moeten downloaden en overzetten naar de speler omdat streamen ten koste gaat van je beeldkwaliteit. Daarbij is zo'n apparaat lang niet zo stabiel als mijn Mac Mini, en dat was voor mij een reden om voor de Mac te gaan.( er zijn ook genoeg Linux alternatieven te verkrijgen overigens) Je moet zo'n Mede8er echt zien als speler en meer niet.
Mijn Mac Mini werkt stand-alone. Alles gebeurt automatisch via de Mac. Ik kijk films terwijl hij ondertussen probleemloos aan het downloaden is. Ook een voordeel van de Mac Mini is dat hij een ontzettend laag stroomverbruik heeft zodat je 'm altijd aan kunt laten staan. Makkelijk is ook dat ik beeld en geluidsmateriaal stream naar en van mijn IOS devices.

06 nov 2011 10:40
Profiel
Cayman S
Er zijn wel meer apparaten die dit kunnen. Mijn vraag was daarom ook wat rob nu al heeft staan. Als hij een Apple man zou zijn was de keuze voor Apple producten gemakkelijk geweest. Nu dit niet is kunnen we ook naar een andere oplossing kijken. Een collega van mij heeft vorige week een product gekocht welke ook alles automatisch doet. Gewoon nzb of torrent aanklikken en een tijdje laten staat alles klaar voor gebruik. Zal morgen even bij hem informeren en laat het dan wel weten.

René

06 nov 2011 10:48
Profiel
Noord-Brabant
Zoals ik ook al aangaf zijn er zeker goedkopere alternatieven te vinden, al vond ik het verschil in prijs bij een vergelijkbaar product nu ook niet zo heel erg groot. Ik wilde een klein apparaat met een laag stroomverbruik, krachtig genoeg om er probleemloos 1080p content mee af te spelen en simpel en makkelijk in omgang. Dan kom je al snel bij een Mac Mini uit. En als je over IOS devices beschikt dan is de keuze al helemaal snel gemaakt.
Alternatieven zijn er natuurlijk genoeg maar dan zul je je er gewoon wat meer in moeten verdiepen om de boel werkend te krijgen, that's all. Ik had voor mijzelf al bedacht dat ik daar niet het type voor ben en ook wel een beetje Apple minded ben. :wink:

06 nov 2011 11:23
Profiel
foxtrot / oscar
Als je Franz vraagt welke energie provider je moet kiezen, zegt hij: "ik heb een eigen kern centrale in m'n achtertuin... moet je ook doen, dan komt er meer stroom uit je stopcontact" :mrgreen:

06 nov 2011 16:58
Profiel WWW
Lada
Helemaal in het zuiden.
Na de verhuizing een 4 TB Buffalo NAS (239 bij Mediamarkt) en Een AC Ryan Playon HD2 gekocht. Verbruikt amper stroom en is kinderlijk eenvoudig. Speelt zo'n beetje alles af en heeft ook nog internet toegang. Voordeel van een NAS is dat je naar alles kan streamen incl, tablets, laptops PC's etc.

Had eerst een Mediacenter van HP. Werkte super maar verbruikte meer stroom, langere opstart tijden en na drie jaar intensieve dienst heeft hij de geest gegeven.

On topic, Conan the Barbarian is uit. Die gaan we zo eens streamen :wink:

Afbeelding

06 nov 2011 21:06
Profiel
Cayman S
Ben benieuwd wat je van Conan vind, sommige zijn erg teleur gesteld in met andere woorden vinden hem zwaar k*t.

René

06 nov 2011 21:14
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ach, het was anderhalf uur zinloos slachtwerk maar met drie whiskey achter de kiezen zie je al snel overal de lol van in. Verhaal lijn was nul maar het acteerwerk en de vechtscenes waren prima te pruimen.

6,5.

Eens kijken wat we vanavond op de mediacenter aanzetten. Ben redelijk door de series heen en qua films komt niet gek veel soeps op spotnet langs. Zelfs DVD Ernie post veel troep de laatste tijd.

Mijn gevechtsgenote wil graag nog eens Scent of a Woman zien. Misschien dat we die nog maar eens aanslingeren.

07 nov 2011 21:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Wij gaan zometeen voor The Hangover 2. Zin an!
BMW M5 2001

07 nov 2011 21:20
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
waar heb je zin in... heb net het weekend achter de kiezen :wink:
veel plezier ermee zeg maar :wink:

07 nov 2011 21:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ik heb nog steeds een Hangover van dit weekend. (Zon- en maandag is mijn weekeinde.) Was een beste dit keer....
BMW M5 2001

07 nov 2011 21:27
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
The Hangover 2 was leuk. Vooral dat stuk met die ladyboy...... p.ste zowat in de broek.

http://youtu.be/mGaC39eeVjQ

07 nov 2011 21:33
Profiel
964.c4
assendelft
toch nog even off topic,

kan je ook een film downloaden met een media player??

en @franz, ik heb wel apple spulletjes macbook en ipad,iphone

07 nov 2011 21:59
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Een Player is een speler en een recorder neemt ook op. Je kan gewoon iTunes gebruiken met je creditcard. :thumleft:

07 nov 2011 22:55
Profiel WWW
Lada
Helemaal in het zuiden.
Er zijn erbij die i.d.d. films kunnen downloaden. Sommigen via torrents of middels een .NZB file. De ACRyan kan dit bijvoorbeeld. De Popcorn volgens mij ook. Kijk eens bij kieskeurig ofzo. Staan redelijk uitgebreide reviews en klant waarderingen.

Gisteren trouwens Apollo 18 gekeken. Soort van Blair Witch in de ruimte. Aardig. Een zesje.

Afbeelding

08 nov 2011 8:49
Profiel
Cayman S
rob964.c4 schreef:
kan je ook een film downloaden met een media player??

Dit kunnen er idd sommige. Ik zou niet op kieskeurig kijken maar op tweakers.net op Ibood.nl komen regelmatig aanbiedingen voorbij van zulke players. Laatst bijvoorbeeld http://nl-nl.forum.ibood.com/7183-full_ ... t_tevoren/ zag dat deze speler nu 215 euro kost incl. 1 Tb harddisk http://tweakers.net/pricewatch/284605/m ... tab:prices . Maar kijk heel even de opmerkingen door over de speler op de Ibood site. Volgens mij hebben alle spelers wel wat, maar zijn de Popcorn Hour spelers goed.

René

08 nov 2011 10:17
Profiel
Noord-Brabant
Je moet met die goedkope spelers geen hoge verwachtingen hebben als het gaat om downloaden. Vaak is het wel mogelijk maar is de performance echt minder. Vooral als je tegelijkertijd een film aan het kijken bent en aan het downloaden loop je tegen de beperking van zo'n speler aan.

rob964.c4 schreef:
en @franz, ik heb wel apple spulletjes macbook en ipad,iphone

Rob, check anders deze site even. Daar heeft iemand alles netjes uitgelegd qua mogelijkheden. http://knutselblog.tweakblogs.net/blog/ ... enter.html
Ikzelf haal mijn films automatisch binnen met Utorrent. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om je films en series automatisch te downen en te voorzien van ondertitelingen. Ik heb inmiddels een tweede harddisk in mijn MacMini zitten en beschik nu over 2 TB. Via schermdeling kun je je MacBook gebruiken om zo je Mac Mini te bedienen zonder je tv aan te hoeven zetten. Je ziet op het scherm van je MacBook wat je precies aan het doen bent. Heel handig als mijn vriendin GTST aan het kijken is en ik wat films wil gaan downloaden zonder de tv over te zetten. Films stream ik ook heel makkelijk van mijn Mac Mini naar m'n iPad of iPhone en omgekeerd bedien ik met m'n iPhone en IPad de Mac Mini.

08 nov 2011 10:48
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 101  Volgende