Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: TV, Movie & IMDB
In dat geval wacht ik wel effe op de mkv versie aangezien ik hier een 50" plasma heb hangen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
24 jan 2012 22:32 |
|
|
horn
PF #57
|
vind het leuk om films vroeg te zien, maar ga echt niet meer die kl*te kwaliteit kijken. vergaat me echt de lol...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jan 2012 23:19 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Helemaal mee eens al kijken wij de films liever 's avonds.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
24 jan 2012 23:42 |
|
|
horn
PF #57
|
hehehehe
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jan 2012 23:45 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
V2 van SRT staat er nu op. Dvd screener zonder nags. Super kwaliteit. Vond het origineel echter beter. Veel beter..
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 jan 2012 1:32 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Ik heb zoujuist "Touch" gekeken een nieuwe serie met Kiefer Sutherland en moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben.
_________________________________________ Mvg,
René
|
30 jan 2012 21:57 |
|
|
horn
PF #57
|
Dito, Kiefer rocks!
|
30 jan 2012 22:12 |
|
|
Delnoy
|
Spartacus is weer begonnen Vanavond geen tijd en morgenavond sporten. Woensdag, gehakt dag Gisteren The Hunter gekeken. Mooie beelden maar beetje trage film. Geen topper maar als je eens echt niks te doen hebt wel te pruimen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
30 jan 2012 22:13 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Black out =
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 jan 2012 23:31 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Vond het begin wat tegen vallen maar op het einde kwam het weer een beetje op stoom. Ben benieuwd wat jouw mening erover is.
_________________________________________ Mvg,
René
|
30 jan 2012 23:42 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
van het weekend effe goed zitten vegeteren:
Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Erg goed. Knappe rol van Gary Oldman. Mooi sfeerbeeld. Wel opletten, want het plot is geen 1-2-3-tje
The Hunter. Geen topper, maar zeker wel de moeite waard
The Rum Diary. Idem... Wel een Hunter Thompson verhaal, maar verwacht geen "Fear & Loathing..."
Midnight in Paris, had ik wat langer mee gewacht, want ik ben geen Woody Allen fan, maar deze is ERG leuk Zelfs Owen Wilson was goed te pruimen (normaal is 'ie erg flauw). Net effe wat minder cheesy dan de gemiddelde rom-com
In de bios gezien: Süskind Dochterlief wilde er naar toe (ik wilde 'm ook wel zien maar niet per sé in de bios) Mooie film. Nederlandse tegenhanger van La Rafle en minstens even goed.
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
30 jan 2012 23:52 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Bijna vergeten: The Double, met Richard Gere. Goeie spionage film!
Ook de eerste 3 afl. van Alcatraz gezien. Niet verkeerd so far...
|
31 jan 2012 5:12 |
|
|
Delnoy
|
The Double was i.d.d. Erg goed. Spartacus dus nog niet gezien maar wel vannacht Touch snel even gedownload en gekeken. Erg onder de indruk. Top. Hoop dat ze dat niveau kunnen vasthouden. Goede tip. Thx.
|
31 jan 2012 8:32 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
The Double heb ik hier klaarliggen. Midnight in Paris vond ik zeker een leuke film, misschien wel Woody Allens beste film. Afgelopen weekend The Girl with the Dragon Tattoo gekeken. Het was een lange zit maar ik heb me nog geen moment zitten vervelen. Aanrader dus.
|
31 jan 2012 10:04 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
INTOUCHABLES ..... zojuist gekeken = - in Maart pas in de NL cinema's .. Niks voor Jeroen914
|
04 feb 2012 22:47 |
|
|
horn
PF #57
|
klinkt leuk, leuke tip. the double gezien, the debt gezien (eer)gisteren en ook nog bridesmaids. Eerste 2 de moeite, laatste (leek totmbo leuk) was n beetje zonde van de tijd...
|
05 feb 2012 2:22 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Want Vanavond "The Girl with the Dragon Tattoo" gezien D.w.z., de remake met Daniel Craig Wijkt in details iets af van de org. Zweedse versie. Geen idee welke dichter bij het boek is (heb ik helaas niet gelezen en ik heb een hekel aan boeken lezen waar ik de film al van heb gezien) Denk dat ik, ondanks Craig, de Zweedse versie toch beter vond. Nomi Rapace zette wat mij betreft toch een overtuigendere Lisbeth Salander neer Ik zou zeggen kijk ze allebei ! (en dan meteen ook de Zweedse delen 2 en 3: The Girl Who kicked the Hornets Nest en The Girl Who Played with Fire" ) Verder gezien: "The Ledge" met Charlie Hunnam (Sons of Anarchy) en Liv Tyler Goeie film, aanrader "Warhorse" Je kan zien dat het een big-budget film is. Mooi in beeld gebracht, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op... Verhaal is een flinterdunne en voorspelbare tearjerker van het niveau "Black Beauty"
|
05 feb 2012 2:47 |
|
|
horn
PF #57
|
bij mij andersom. film zien als ik het boek al gelezen heb. verpest volledig je eigen fantasie... uitzondering The Firm - omdat toen ik het boek las ik al wist dat Tom Cruise de hoofdrol in de film ging spelen. Alsnog vond ik het boek beter (vooral het einde) dan de film. Domper: Las vroeger graag de Ludlum boeken. Had daar als lezer je eigen beeld bij. En toen kwam de Bourne Identity uit in '88 met ... Richard Chamberlain in de hoofdrol. Dat was toch heel anders dan ik in gedachten had toen ik het boek las...
|
05 feb 2012 9:16 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Texas Killing Fields gezien. Rommelige film, bespaar je de moeite.
|
11 feb 2012 1:01 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
A good old fashioned orgy => Echt Amerikaans maar best aardig met wat leuke momenten Trespass => Erg langdradig en niet echt geloofwaardig
|
11 feb 2012 8:52 |
|
|
horn
PF #57
|
leuk. trespass wilde ik vanavond gaan kijken
|
11 feb 2012 10:33 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Sorry
|
11 feb 2012 11:49 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Vandaag een 3D Plasma besteld. Zijn er nog leuke 3D films te vinden?
|
13 feb 2012 21:40 |
|
|
Delnoy
|
Zijn er überhaupt nog leuke films te vinden. Laatst Avatar in 3D gezien. Mooi gedaan. Voor de rest vind ik het hele 3D nog maar weinig toevoegen.
|
13 feb 2012 21:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik ook. Wilde een iets grotere maat Plasma en ben nu voor een 55" VT30 gegaan. Het 3D gebeuren krijg je er tegenwoordig gewoon bij. Maar hé, als het er toch op zit .....
|
13 feb 2012 22:24 |
|
|