Auteur |
Bericht |
MartijnS2
Porsche 944 S2
|
Rond de 800 euro is veel moois te krijgen... Alleen zie je in Tax-Free shops erg weinig in die prijsklasse is mijn ervaring. Vaak ga je dan of naar hele dure modellen van de goedkopere merken. Oris heeft wel hele mooi horloges in die prijsklasse, zelf vind ik Sinn een erg mooi merk. Verkopen eigenlijk alleen direct aan de klant, dus zonder dealernetwerk.
Het is erg leuk om in Frankfurt bij ze langs te gaan en je horloge daar uit te kiezen. Bekijk de modellen eens op www.sinn.de
Taxfree moet je wel mee opletten, op Schiphol staan de douane beambtes graag horloges te kijken
|
23 nov 2005 22:51 |
|
|
993_4S
993_4S
|
Als je taxfree koopt als je NL verlaat, mag je het gewoon weer meenemen NL in. Dus kunnen ze kijken wat ze willen. Als je het op de Malediven op de kop tikt, gewoon de verpakking met bonnetjes en al naar je werkadres in NL sturen en het horloge om je pols houden. Geen haan die ernaar kraait.
|
23 nov 2005 23:19 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
kijk dat is best leerzaam
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
23 nov 2005 23:26 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Kun je net zo goed twee horolges naar NL sturen....geen haan die er naar kraait?
|
23 nov 2005 23:43 |
|
|
993_4S
993_4S
|
als jij een horloge van 800 euro over de post van de Malediven naar Nederland durft te sturen. Moet je dat zeker niet laten.
a. Als er bij je horloge een mooie verpakking zit (en bij dergelijke prijsgroepen is dat meestal zo) wil je die niet kwijt. als je hem door de douane meeneemt kan je er mee aan de kant gezet worden. Dus stuur je hem op. Al maken ze bij de douane je pakketje open, wat gaan ze je dan verwijten? Dat je Baume & Mercier kistjes smokkelt?
b. envelopje met je aanschaf bonnetje en garantiebewijs met de post naar Nederland. Enveloppen worden niet geopend door de douane (tenzij directe aanleiding) dus komt probleemloos aan.
c. horloge om je pols, normaal doen, zal je niets gebeuren. De swatch die je om had doe je lekker in je toilettas.
Je moet dus niet 4 van dergelijke horloges kopen en er drie in je toilettas gooien, dan verhoog je de pakkans wel aanzienlijk.
|
23 nov 2005 23:48 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Even doorsparen, Michael
En dan een echte kopen.
|
24 nov 2005 0:28 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Sinn heeft inderdaad hele fraaie horloges. In mijn 356 Speedster (ja, inderdaad; een replica ) had ik een rally-set van Sinn.
Dat vond ik zo mooi, omdat het zoveel léék op een Tag Heuer setje of een Chronoswiss setje.
En dat is ook meteen het manco van Sinn: dat zijn ook (bijna) allemaal modellen die het predicaat 'beter goed gejat dan slecht verzonnen' mogen dragen!
Als je het dan al over 'nepperds' hebt...
Sinn horloges zijn eigenlijk gewoon hele dure nepperds...
You tell me waar deze horloges toch wel héééééééél veel op lijken:
Echte horloge-liefhebbers zien meteen op welk topklasse horloge(merk) deze horloges wel héééél erg lijken...
Het zijn niettemin hele fraaie klokjes, hoor!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
24 nov 2005 0:49 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ga vanaf Düsseldorf. Heb nog geen enkele keer een controle gezien bij terugkomst door de Duitse douane.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 nov 2005 0:49 |
|
|
michael
|
Is erg moeilijk. Ik zal wel eens kijken daarachter in de taxfree shop [erg veel keus]. Je kunt daar erg goed handelen over de prijs + de dollarkoers is nog altijd erg gunstig t.o.v de euro. Prijzen liggen volgens mij echt veel gunstiger daar. Kocht er voor 2 jaar terug een duikhorloge en die bleek achteraf in Nederland bijna het dubbele te kosten.
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 nov 2005 0:56 |
|
|
michael
|
Had wat uiterlijk betreft ongeveer zoiets in gedachten, lederen bandje, duidelijke wijzerplaat, niet teveel poespas erop.
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 nov 2005 0:59 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik moet wederom volgen.
Maar anders een U-boat wellicht, hebbie ook voor dat geld, is geen High end merk, maar wel leuk, en zeer populair aan het worden.
Ik ken een paar forummers (3) die een U-boat hebben.
Of inderdaad doorsparen voor een mooie TAG Heuer, een horloge dat bij een Porscherijder past.
Oja nog ff over die neppers, mijn mening:
"met een nepper laat je zien dat je een echte niet kan betalen".
|
24 nov 2005 9:28 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
En dat is dan ook weer geen schande
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 nov 2005 11:05 |
|
|
John
Cayenne
|
Daar hoor je mij niet over, maar niet piepen van kijk mij ff met mijn Roleksie, etc. etc.
Of zie mij met mijn Lowie futonnetje.
Vaak zie je het wel direct, of de persoon in kwestie een echte heeft of een nepper.
Laatst ging ik tanken hier in Den Haag bij de BP, staat een Nederlandse man (met een Noord Afrikaans uiterlijk) achter de kassa met een "nep" (anniversary) Submariner om, maar doet wel (showde er zelfs mee, maar het nep droop er af) of het een echte is, en kijkt min naar mijn Tag, ach laat hem maar, ik schaam me niet voor mijn (in het echt minder van waarde) Monaco.
Moraal:
Je ziet toch wel wie een echte waard is.
Net als die mannetjes die hier in de Residentie dik rondrijden in de betere limousines, beetje prallen/binken als je naast ze staat, echter als ik dan zie dat de rechterhoofdsteun ontbreekt en de rechterstoel naar voren staat, weet ik genoeg, hij zal wel Parker heten (yes milady).
|
24 nov 2005 11:36 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Tja...
En dan sta je naast een of ander drop-lul die in het tweede van AJAX speelt en denkt dat hij het mannetje is met een échte Breitling, IWC of Constatin Vacheron om z'n pols (en je denkt:"Ze betalen die jongens echt véél te veel")...
Ben ik dan even blij dat ik niet datzelfde klokkie omheb (dat héééél duur is)
Overigens een leuk bijkomstigheidje...
Tijdens cursussen die gegeven worden voor het expertise-vak (ik volg er nu toevallig eentje ) wordt het dragen van een heel duur horloge als fraude-indicator gehanteerd!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
25 nov 2005 1:36 |
|
|
993_4S
993_4S
|
typisch voor het bekrompen nederland.
duur klokkie - zal wel een crimineel zijn
|
25 nov 2005 7:31 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Wat heeft dat nu weer met Ajax te maken en...
zegt volgens mij meer over de vooringenomenheid van de verzekeringsbranche dan van de drager van het horloge...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
25 nov 2005 8:46 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Nee hoor, die hebben gewoon hun chauffeur uit lunchen gestuurd, om zelf wat Freude am Fahren te hebben.
Zou dat ook de schuld van Jaakke zijn?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
25 nov 2005 8:54 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wie is hier dan eigenlijk de drop-lul Diegene die ontvangt, of diegene die betaald
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 nov 2005 9:59 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Idd, je kunt nooit te veel ontvangen, wel betalen dus .....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
25 nov 2005 10:02 |
|
|
993_4S
993_4S
|
|
25 nov 2005 10:10 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Kom, kom...wel erg extreem...
Denk dat Speedy (er zullen zeker goede tussen zitten!!) de "omhooggevallen" zonen bedoelt...
|
25 nov 2005 10:18 |
|
|
993_4S
993_4S
|
Klopt (misschien), maar was alleen om even duidelijk te maken dat iemand met een duur horloge niet altijd een patser, een droplul of een crimineel is.
Vooroordelen, vooroordelen. Wat zou de wereld relaxt zijn zonder vooroordelen.
Laatst bijgewerkt door 993_4S op 25 nov 2005 10:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 nov 2005 10:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mee eens hoor 4S...ook ík heb een wat duurder horloge...en ben een heel gewone boerenl...
|
25 nov 2005 10:23 |
|
|
993_4S
993_4S
|
boerendroplul?
on topic: wat voor horloge?
|
25 nov 2005 10:32 |
|
|
John
Cayenne
|
Zal vast een mooi klokkie zijn met zo'n opengewerkte tourbillon (je weet wel met die extra gaten erin )
|
25 nov 2005 10:41 |
|
|