Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 0:49

Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Q7 V12 TDI....! 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Devils son schreef:
Valt het aandeel 4wd op? :twisted: :twisted: :twisted:

Maar geen busje/KJN op het lijstje?

Afgelopen weekend in een Cayenne S gereden - het rijdt wél erg lekker... :twisted: :cheesy:

En met getinte ramen hoef je ook niet bang te zijn dat je herkend wordt... :mrgreen:

13 sep 2006 18:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
hmmmm.... dus dat zou betekenen dat good old " drifting" ," die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" , Walter een GT 2 of Carrera GT niks vindt... zou kunnen, hij zegt het, maar het verbaast me wel!

13 sep 2006 18:18
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
horn schreef:
Devils son schreef:
Valt het aandeel 4wd op? :twisted: :twisted: :twisted:

Maar geen busje/KJN op het lijstje?

Afgelopen weekend in een Cayenne S gereden - het rijdt wél erg lekker... :twisted: :cheesy:

En met getinte ramen hoef je ook niet bang te zijn dat je herkend wordt... :mrgreen:

Dat is net zoiets als met die dikke negerin, als je er naast loopt schaam je je dood, maar als je er eenmaal inzit rijdt het best lekker.... :wink: :lol:

13 sep 2006 18:20
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Dat is net zoiets als met die dikke negerin, als je er naast loopt schaam je je dood, maar als je er eenmaal inzit rijdt het best lekker.... :wink: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

13 sep 2006 18:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
horn schreef:
ik vind de Q7 best een mooie auto. Van binnen erg mooi, van buiten redelijk. Als je ze tegenkomt vind ik dat 'lompe bak' toch wel meevallen.

Maarja, ik woon dan ook in een dorp waar 2 op de 3 vrouwen zo'n ding rijden (of een X5 als hun man voetbalt, of een KJN als hun man in zijn 2e puberteit zit, of een Pajero als hun man koppelbaas is... :wink:)

Rangerover blijft mijn favo.

Iets ander, on topic lompe bak :arrow: vandaag was een klant op bezoek met een Mercedes R320 in het zwart.

Als je die auto ziet dan is het eerste waar je aan denkt... uitvaartverzorging.
Maar na een uur zag ik hem weer staan en toen dacht ik... uitvaartverzorging...

Ik vind het helemaal niks. Een soort opgeblazen Peugeot 407 break.

Afbeelding

Ik werk zelf bij een MB-dealer en (hier kan ik dat wel zeggen) dat van die uitvaartverzorging, roepen we zelf intern ook... de nieuwe ML daarentegen (met luchtvering op de "S"-stand :wink: ) is een superauto.

13 sep 2006 21:36
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Was roch ook meer voor de USA ontworpen?

13 sep 2006 21:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
hmmmm.... dus dat zou betekenen dat good old " drifting" ," die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" , Walter een GT 2 of Carrera GT niks vindt... zou kunnen, hij zegt het, maar het verbaast me wel!

Waar mensen toch het idee van krijgen dat je met een 4wd niet kan driften is mij niet geheel duidelijk...

Walter Röhrl heeft overigens wel een Carrera GT in zijn bezit, dus hij zal het niet niks vinden.

13 sep 2006 22:06
Profiel
Groningen
Bericht 
Kerstgratificatie van de baas? :o

13 sep 2006 22:59
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht Re: Q7 V12 TDI....!
Jeroen C3.0 schreef:

Moet je toch serieus gaan uitkijken met je elfje op de Duitse Autobahn.... :roll:

Totdat er een serieuse serie bochten aankomen ... :wink:

Was een tijd geleden een vergelijkingstest op Z'voort tussen KJN turbo en 911 Carrera, ik weet niet meer welk blad maaaaaaar,

DE KJN WAS SNELLER

:shock:

14 sep 2006 0:04
Profiel
Groningen
Bericht 
Autovisie volgens mij. Maar de omstandigheden waren als ik me goed herinner ook vochtig.

14 sep 2006 0:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Euh... " je zit zo lekker hoog...., dat vind ik wel prettig, lekker veilig en veel overzicht... " :roll:

Koop dan een Vito, zit je nog hoger en kost veel minder, lopen tegenwoordig ook 200+ , dus dat hoeft geen argument te zijn...

Ben absoluut geen SUV fan, heb liever een A8/S8 dan een Q7, liever een dikke vijf dan een X5, en zo'n Mercedes R.... :? Helemaal niks!

Heel veel van die busjes worden gekocht voor moeder de vrouw.
Is wel makkelijk om de kinderen in de wagen te zetten, je hoeft zelfs niet door je rug te gaan, ook niet voor het in en uitladen van de wagen. Zeker nu ze ook van die uitschuifbare vloerplaten hebben.
Heel veel vrouwen vinden het handig, en ja ze krijgen een veiliger gevoel in de wagen.

Een Vito of een V-klasse van Mercedes, rijd echt als een bestelwagen, en ik spreek van ervaring, dus zeker geen alternatief voor een Suv.

Maar ook ik ben een voorstander van een limo tegenover een SUV, maar dan is het wel handig als de vrouw met een SUV rijdt, om even wat grotere spullen op te halen. Als eerste wagen, zou er bij mij zeker geen SUV binnenkomen.

Trouwens de meeste mensen die ik ken, en de SUV als eerste of enigste wagen hadden, doen het meestal geen tweede maal.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

14 sep 2006 6:40
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Mijn Top 5 van SUV's :

1) Cayenne S
2) Range Rover Sport SE
3) BMW X5
4) de nieuwe Mercedes M
5) Volvo XC70

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

14 sep 2006 8:33
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Zowel de Volvo XC70 als de Audi Q7, vallen bij mij onder de categorie "Breaks op hoge poten"
Ik vind ze niet de uitstraling hebben van een luxe terreinwagen, waar eigenlijk de SUV's uit ontstaan zijn.
De carrosserie oogt in mijn ogen te lang en te laag.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

14 sep 2006 8:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Mijn vriend heeft een Merci Vaneo, een soort A klasse met een grote bak achteraan. Die wagen was echt geen succes en de productie is na een paar jaar al stop gezet. MAAR dat ding heeft een wegligging :shock: Hij kan er mee scheuren alsof ie in een sportwagen zit, in zijn drie vol gas door de meest krappe bochten! ( waar ik af en toe toch al denk: dat gaat een keertje mis :roll: ) Het is niet echt een SUV en haalt op bergje af in Belgie dat we naar Spa reden 170 k p u en omhoog maar 15 tot 20 k p u! Maar ja, meneer heeft er zijn plezier in, dus waarom een Cayenne aanschaffen? :D

14 sep 2006 10:00
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
rufie schreef:
Mijn Top 5 van SUV's :

1) Cayenne S
2) Range Rover Sport SE
3) BMW X5
4) de nieuwe Mercedes M
5) Volvo XC70

Van mij:

1) Porsche Cayenne
2) BMW X5
3) VW Touareg
4) MB M (nieuw model uiteraard)
5) Range Rover

Oja razend benieuwd naar deze, extreem boven ieders (zeker de mijne) budget, maar toch

Afbeelding

14 sep 2006 10:45
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Die SpykerSUV lijkt net een vis ( voorgril gapend als een vissebek ).. vreemd concept.

Mijn lijstje:
1)Cayenne Turbo S
2)VW Touareg
3)Hyundai Santa Fé ( nieuw en oud model )
4)Lincoln Navigator
5) ..?

14 sep 2006 11:58
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Mijn lijstje:

1. Range Rover.

En dat is gewoon de enige die kan (en ook niet een echte SUV, maar meer een uniek model).

Maar eigenlijk hou ik gewoon niet voor hoog-op-de-pootjes-auto's, ongeacht of het een SUV, MPV, of weet ik wat is. Wat zeg ik, ik vond mijn auto al te hoog op de pootjes staan...

14 sep 2006 12:16
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Devils son schreef:
Mijn lijstje:

1. Range Rover.

Mijn lijstje :
1. Range Rover
2. Range Rover voor als nr. 1 in panne staat

:)

14 sep 2006 12:50
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
2.2VTEC schreef:
Devils son schreef:
Mijn lijstje:

1. Range Rover.

Mijn lijstje :
1. Range Rover

+1

14 sep 2006 16:26
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Heb niet zoveel met SUV's, 4x4 en aanverwante artikelen, net iets te lang in gered als dagelijkse auto in Gabon (LR110)
Afbeelding

maar als het echt moet:

Range Rovers Sport, die vind ik echt mooi...

Afbeelding

14 sep 2006 16:37
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Heb vorige week dus met zo'n Q7 3.2 tdi gereden, maar was echt wel onder de indruk van zowel de wegligging als de prestaties. Model, tsja ieder zn smaak. Als je hem van dichtbij bekijkt, zeker van voren is ie echt kollosaal. Wat me wel opviel zijn de scharnieren van de achterbank, als je over je schouder naar achteren kijkt ziet dat er gewoon rommelig/slordig uit.

Maar, zoals gewoonlijk mogen ze hem vanavond of morgen echt wel bij me voor de deur zetten.................. 8) :wink:

14 sep 2006 17:51
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
wolf schreef:
2.2VTEC schreef:
Devils son schreef:
Mijn lijstje:

1. Range Rover.

Mijn lijstje :
1. Range Rover

+1

O m'n vorige werk noemde we het ook wel RampRover :lol:

Op zaterdag hadden ze een off-raod dag georganiseerd, en op maandag kwamen en 4 of 5 LaRo's en RaRo's met kapotte versnellingsbakken, differentieels en tussenbakken. Echte "degelijke" Engelse kwaliteit :wink:

Maar wat het model betreft mogen ze er zeker zijn.

14 sep 2006 18:46
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
De nieuwe schijnen toch wat beter te zijn.
De ouwe stonden ook wel bekend als " Prince of Darkness", matige electronica :wink:

14 sep 2006 19:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Laat mij, als vertegenwoordiger van "het merk" er maar eens wat van zeggen: De Q7 is idd. een grote, zo niet, kolossale auto die verrassenderwijs erg lichtvoetig rijdt voor een dergelijke auto. De auto is duidelijk gemaakt voor lange afstanden met hoge kruissnelheden. De uitstraling van de auto hangt erg af van de gekozen kleur. Auto wordt wereldwijd erg goed verkocht: de produktie is opgevoerd van 50.000 naar 70.000 eenheden.

14 sep 2006 22:28
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Dus hij verkoopt goed....
Maar zou je hem zelf willen rijden?

14 sep 2006 22:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende