Auteur |
Bericht |
P-911
964 C2
|
Gebruik Itunes, als je goed weet hoe het werkt best wel handy
|
07 jul 2008 16:44 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Knauf, jij hebt toch een Becker waar een cf-kaartje in kan, heb je toch geen ipod nodig?
|
07 jul 2008 20:03 |
|
|
haroldv
Zwolle
|
Bij de nieuwe modellen (met glasvezelt-technologie) wordt het lastiger, dan werkt de dension Gateway 500 het beste, weet ik uit eigen ervaring. Dan heb je gelijk een USB aansluiting en kune je het geluid van video over je speakers laten gaan.
Oudere modellen (gewone bekabeling) kan veel eenvoudiger, als je accepteert dat je de ipod gewoon met de ipod bedient. Dan kan het namelijk gewoon via AUX-in, wat de meeste radios hebben.
Kabeltje bestellen, radio eruit, kabeltje erin, radio erin: 15minuten en 25euro. Goedkope auto's (kia, bmw, etc) hebben dat al standaard tegenwoordig...
|
19 jul 2008 22:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Hmmmm, wat doe jij voor werk?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jul 2008 22:11 |
|
|
haroldv
Zwolle
|
Was bewuste grap....ik hou niet zo van BMW (of Mercedes). Sorry.
Overigens is dat wel een pluspunt, waar je bij anderen grof voor moet betalen...;-(
|
19 jul 2008 22:18 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Meneer K.
Ik heb alleen het eerste berichtje gelezen, maar koop nou maar de grootste iPod. Als je 4 Gig hebt zittie zo vol en zou je willen dat je een 8 had gekocht. Als je 8 hebt wil je een 16 enzovoort. Ken het 'probleem' uit eigen ervaring.
Dusss. Da's mijn bijdrage aan dit draadje.
Succes, Ingo
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
20 jul 2008 3:50 |
|
|
haroldv
Zwolle
|
Ja en nee. Ik heb 60gig in de auto liggen, maar vind het aan de andere kant wel weer lastig om dan de juiste cd te kiezen, onder het rijden.
Hoe groter de keuze, hoe meer je moet scrollen...en 60gig aan muziek is echt overdreven.
|
20 jul 2008 8:31 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Ik gebruik ook een kabeltje via de achterkant van mijn Becker. Ik heb een old school model (7820), waarbij je geen specifieke Ipod ondersteuning hebt, alleen geluid via de AUX ingang. Werkt goed, alleen vind ik dat het geluidsvolume soms wat aan de lage kant is. Bij zacht opgenomen nummers komt de muziek soms amper boven het motorgeluid uit De Ipod zit in een Brodit houder, dit ding is echt een aanrader (zie fotoabum van EricC4C). Hoe ga jij hem vastmaken?
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
20 jul 2008 11:37 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Dat 'probleem' heb ik al met mijn 4 Gig nano en 8 Gig iPhone... En is inderdaad nog een groter probleem met m'n 80-gig iPod voor op reis (maar dan zit ik 'rustig' in het vliegtuig en niet achter het stuur). Denk dat voor elke mp3 spelert geldt dat je het beste vantevoren een playlist kan maken. Scrollen tijdens het rijden is met elke mp3-spelert niet heel erg verkeersveilig...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
20 jul 2008 12:48 |
|
|
drknauf
|
met ipod touch is het juist fun om te scrollen groot beeld touchscreen scrollen helemaal cool
ik weet ook nog niet exact hoe ik hem ga plaatsen gewoon onder de hand rem denk ik maar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 jul 2008 13:06 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Gebruik de iphone ook in de 964. Heb een AUX input kabel liggen die zo op de iphone kan en rechtstreeks de radio ingaat
De iphone ligt gewoon onder de handrem.
|
20 jul 2008 13:48 |
|
|
zuugnap
|
kwam net nog leuk tooltje tegen voor de IpoD
De iTrip is een produkt van het Amerikaanse Griffin Technology. Het apparaatje werkt alleen op de iPod. Een beperkte markt dus, maar onder de gebruikers van de Apple-muziekspeler is de iTrip heel populair.
Het apparaatje kan gewoon op de iPod worden geklikt. Het stuurt de muziek van de iPod naar een bepaalde FM-frequentie. Op de autoradio stem je dan af op de juiste FM-frequentie en je luistert via je caraudio-systeem naar de muziek die op de iPod staat. Zonder kabels!
ronde de 50 pop .... iesie togggg
|
10 aug 2008 1:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 aug 2008 8:29 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
In die categorie heb ik nog iets in de rommelbak liggen.
TuneBase FM with ClearScan
Werkte niet zoals verwacht / beloofd. Lijkt inderdaad (zoals ook iemand over
de iTrip zegt) alsof de zender er altijd 0,05 MHz naast zit. Zoekt wel zelf vrije
frequenties, wat erg handig is.
Heb nu voor de iPhone een Becker Cascade met iPod interface. Helemaal top.
|
10 aug 2008 8:55 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Ik heb een Becker Indianapolis Pro 7950 met een Remote Kit voor mijn 8GB iPod nano (zo'n zwarte van een jaar of 2 oud). Die ligt in het handschoenenkastje (wie heeft daar eigenlijk handschoenen in liggen?) en de bediening doe ik op de Becker. Werkt prima!
Hij vervangt de CD-wisselaar trouwens. Die kan niet meer aangesloten worden.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
10 aug 2008 13:39 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik heb ook zo'n zendertje, van de firma Belkin. Werkt voortreffelijk, al is het wel moeilijk om tijdens een lange rit een blijvend 'lege' frequentie te vinden.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
10 aug 2008 14:33 |
|
|
PaulusdB
|
Tja, dan zal het wel aan mij(n radio) liggen. Voor wie het wil proberen;
voor € 40,00 (incl adapters voor alle iPods en iPhones) is-ie van jou.
Uitgebreide beschrijving
|
10 aug 2008 15:06 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
De mijne is wel van een wat ander model, frequentie wordt bij mij weergegeven op het display van de iPod.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
10 aug 2008 16:54 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Helemaal eens, ik gebruik zo'n ding in mijn daily driver, in de stad is het top, op lange stukken een drama..
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
10 aug 2008 19:26 |
|
|
zuugnap
|
niet overdrijven modje ..... heb je ook nog wel eens positieve postjes?? enne was 2005 ..... ken toch ook niet alle gadgets uit mn bolle KOP
|
11 aug 2008 23:05 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 aug 2008 23:10 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het was 200 4, de reactie uit 2005. En wellicht een optie om even de zoeken functie te gebruiken als je iets nieuws post. Doet Eric ook
|
11 aug 2008 23:28 |
|
|
zuugnap
|
als de zoek engine eens goed werkte zou ik daar zeker gebruik van maken maar je mag het voor hem opnemen
als ik ipod inklop dan krijg ik 72 onderwerpen met de daaraan gekoppelde posten , werkt wel maar ga maar eens zoeken dan, dan is een gevonden voorwerp sneller gepost dan uren bladeren!
bolle kale kop he dacht al wie gaat em inkoppen
|
11 aug 2008 23:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 aug 2008 12:56 |
|
|
PaulusdB
|
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Google doorzoekt ook alles binnen PF
|
12 aug 2008 13:40 |
|
|