Vroeg me af, hebben chauffeur en bijrijder (navigator?) ook nog af en toe van stoel gewisseld of ....
nope ,ik heb alles zelf gereden en genavigeerd . Anita heeft nog geen meter in de porsche gereden sinds ik hem heb
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
16 aug 2009 17:37
Lydia
Re: VAKANTIE 2009 "WE ZIJN TERUG"
Rad911 schreef:
Herkenbaar
Niet echt!
Wow, dat moet geweldig geweest zijn, al die bergpassen. Mooie foto's ook. Krijg er zó zin in ...
16 aug 2009 17:53
turbocruiser
964 C2 1992
Amstelveen
Gave tocht hoor, prachtige foto's!
Alleen wel jammer van die bandenboer. Dat lijkt me toch basiskennis! Overigens begon ik vorig jaar zelf ook al te twijfelen aan de aanwezige basiskennis, toen ze bij de bandenwissel bij het Porsche Service punt in St Moritz olie begonnen bij te vullen nadat ze het oliepijl van de 964 met de motor uit hadden gemeten. Gelukkig dat ik het zag maar anders hadden ze hem mooi verzopen. (NB; was dus officieel een Porsche dealer!)
Ik wil overigens niet vervelend zijn maar als je banden op de manier afslijten zoals dat op jouw foto te zien is, is je wagen dan wel goed uitgelijnd? (was bij mij ook aan de hand dus vandaar dat ik het vraag).
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
16 aug 2009 17:55
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mooie routes, ik zal dit draadje onthouden voor als ik in het voorjaar weer een tripje met mijn vrouw ga maken, zonder de kinderen.
16 aug 2009 18:12
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
turbocruiser schreef:
Ik wil overigens niet vervelend zijn maar als je banden op de manier afslijten zoals dat op jouw foto te zien is, is je wagen dan wel goed uitgelijnd? (was bij mij ook aan de hand dus vandaar dat ik het vraag).
hij is vorig jaar opnieuw uitgewogen en uitgelijnd, hierbij is hij op extra toespoor gezet. dit ga ik binnenkort wel iets laten verminderen
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Gave route(s) Danny. Ook wij zijn dit jaar weer richting Duitsland, Oostenrijk en Italie gegaan. Iets minder kilometers (zo'n 2500 in 2 weken). Een aantal routes komen dan ook bekend voor! De Grossglockner blijft een favoriet maar ook de Plockenpass was fun.
Over het museum in Gmund; natuurlijk niet te vergelijken met het nieuwe Porsche museum in Stuttgart, maar wel degelijk leuk om te zien (en wat een historie!) en de routes er naar toe zijn alleen al de moeite waard! Heb je de 'alte baracke' nog gezien? De 1e produktielocatie wel te verstaan in Gmund.
Museum:
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
16 aug 2009 21:30
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Re: VAKANTIE 2009 en 2010
Dit jaar weer die kant op geweest. We hebben alleen niet zo heel veel passen gereden. Wat wel een aanrader is voor de mensen die niet in de file voor de tunnels willen staan , is er bij Eben er af en over de Radstädter-tauern en de Katschberghohe rijden . Dit kan niet met een sleurhut .(link) Vanaf Klagenfurt zijn we nog een keer de Loiblpas over gereden naar Slovenie en van daar uit over de seebergsattel terug (link)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum