Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Ik heb/had het dan ook niet over de uitvoering van het geheel ... maar vraag me gewoon af of het (echt) door Al Kaida geregisseerd is.
|
07 jan 2015 20:20 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik denk dat we iig kunnen concluderen dat dit geen incident was.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 jan 2015 20:41 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Te triest voor woorden. Het is jammer dat je dit soort extremisten steeds vaker gaat zien...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
07 jan 2015 21:08 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Niks aan de hand mensen. Geisoleerd incident!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 jan 2015 21:20 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Ik durf dit voorspelbaar te noemen. In naam van religie worden al honderden zo niet duizenden jaren misdaden gepleegd en er zullen er nog velen volgen (voorspelling ). Totdat de mens zichzelf vernietigd of tot het inzicht komt dat je beter zelf na kunt gaan denken in plaats van dan een facade achterna te lopen. Maar dat tweede gaat nog lang duren (weer een voorspelling ) Ben ik blij dat ik bijna 20 jaar geleden uit de kerk getreden ben
Laatst bijgewerkt door redriver op 07 jan 2015 21:55, in totaal 3 keer bewerkt.
|
07 jan 2015 21:28 |
|
|
swiddy
Student Technische BedrijfskundeHelden
|
Zeer trieste gebeurtenis, 12 mensen gestorven en een veel groter aantal in verdriet achter gelaten. Wantrouwen groeit, houdt deze mensen maar ver op afstand wat mij betreft.
|
07 jan 2015 21:30 |
|
|
Frans D
|
Helaas is het niet zo geïsoleerd; | | | | Citaat: In one, a 20-year-old French-Burundian posted the ISIS flag on his Facebook page, then entered a police station in the Tours suburbs, shouted "Allahu Akbar" and wounded three police officers before a fourth shot him dead.
A day later, a 40-year-old French-North African with a long history of psychiatric problems shouted the same words as he plowed into pedestrians in Dijon, injuring 11 people before being arrested after a police chase.
The deceased Tours knife attacker -- a convert named Bertrand Nzohabonayo -- appears to have been a lone wolf inspired by but not directly connected to ISIS. According to French media reports, his brother had been on the radar screen of French security services, suspected of wanting to wage jihad in Syria.
In March 2012, Mohammed Merah, a self-styled al Qaeda jihadist, killed seven people -- including soldiers and Jewish children -- in a series of attacks in the southwestern city of Toulouse.
French extremists have also been active beyond their country's borders.
Mehdi Nemmouche, a Frenchman accused of the deadly shooting at Belgium's Jewish Museum in May, recently spent a year in Syria and is a radicalized Islamist, according to French officials. Prosecutors say that when police arrested Nemmouche in France, they also seized a Kalashnikov rifle wrapped in a flag bearing the ISIS insignia.
| | | | |
http://edition.cnn.com/2015/01/07/europ ... index.htmlVerder wordt er dan nog eens de Sharia uitgeoefend in diverse wijken in Europa. Veel mensen maken zich druk over het milieu en dat hun kinderen en kindskinderen ook nog een fijn leven in de toekomst moeten kunnen hebben. Persoonlijk vraag ik me af hoe de (verre) toekomst er uit ziet, als dit kwaad zich steeds verder wortelt en er toegelaten wordt, dat Europeanen onder dwang van Islamistische wetten moeten leven.
|
07 jan 2015 22:33 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Als je gewoon heel eerlijk bent dan kun je niet anders concluderen dat in een vrije samenleving de Islam haaks staat op de opvattingen die wij willen nastreven in een democratisch vrij land zoals de onze. Daarmee zeg ik niet dat moslims hier niet welkom zouden zijn omdat het grootste deel een gematigde opvatting (lees: acceptatie van strikte scheiding tussen staat en religie) heeft. Alleen is het grote probleem dat men daar nooit eerlijk voor uit kan komen omdat volgens hun geloof de sharia boven de wet staat.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 jan 2015 22:39 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
In de koran staat er zelfs dat als je 1 persoon doodt, dat dit hetzelfde is als de volledige mensheid uitmoorden. Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen. Het kon evengoed in naam van het christendom of weetikveelwelkgeloof zijn. Zelf ben ik niet voor de Islam (beetje te denigrerend tov vrouwen vind ik), of voor gelijk welk ander geloof. Maar ik vind wel dat de moslims hier niet moeten op afgerekend worden, zij zijn altijd de dupe als er weer een aanslag gebeurt in naam van de Islam.
|
07 jan 2015 23:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja ..... deze beelden zijn schokkend voor ons, omdat wij beseffen dat het werkelijkheid is die je niet kunt "resetten". Een hele grote groep groeit echter op met vergelijkbare beelden die bedrieglijk echt worden weergegeven in games waarin ze met de grootste lol zelf vergelijkbare dingen doen Waar gaat dit heen inderdaad .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jan 2015 23:16 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Tsja, stel je eens voor dat de Katholieken hun hobby van enkele eeuwen geleden weer oppakken.... Geloof van welke orde dan ook, zou in geen enkele samenleving een hoofdrol mogen spelen. Geloof is iets wat personen lekker in hun eigen huisje moeten beoefenen, zonder dit een ander af te dwingen. De één gelooft dít, de ander gelooft dát, sommigen geloven dat een varken lekker ruikt, ik vindt dat ie stinkt!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
07 jan 2015 23:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Guido Weijers verwoordde dat erg goed in zijn oudejaarsconference
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jan 2015 23:19 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
''Het vrije woord gaat nooit verloren, al vliegen de kogels om je oren''
Amen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
07 jan 2015 23:49 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ze zijn ze op het spoor,de kl**tzakken in Reims! Hoop dat er onder de politie niet meer slachtoffers vallen.
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 jan 2015 1:23 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
|
08 jan 2015 1:26 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Dank dobbelsteen, voor deze wijze post!
_________________________________________ rouge et noir
|
08 jan 2015 1:29 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
De personen die hun games naar de realiteit brengen horen in een gesticht. Of ze nu games spelen of niet, daar gaat weinig aan veranderen. Ik ben opgegroeid met shooters en racing spellen. Toch zie je mij niet hele dagen aan de maximumsnelheid van mijn wagen rijden en elke bocht te driften. Idem voor het schietgeweld, ik heb nog nooit een geweer in mijn handen gehad. Geen behoefte aan ook. Terwijl GTA toch echt wel mijn favoriete spel was. Gek dat sommigen nog echt altijd geloven dat games zo'n invloed kunnen hebben. TV bestaat trouwens al veel langer, daar wordt ook à volonté geschoten. Moeten die dan ook verboden worden? Ja geen idee wat voor site dat is, maar ik geloof er eigenlijk geen bal van eerlijk gezegd. 99% kan misschien overdreven zijn, maar het zal er zeker niet ver van liggen.
|
08 jan 2015 1:46 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
In de Koran schijnt van alles te staan en van alles het omgekeerde : http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.htmlDoet me denken aan de Koude Oorlog, toen werd door een flink pak intellectuelen hardnekkig ontkend dat het Oostblok het echte communisme was.
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
|
08 jan 2015 2:21 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 jan 2015 8:48 |
|
|
MickRS
|
Bijbel wel eens goed gelezen?
|
08 jan 2015 9:09 |
|
|
MickRS
|
Wat mij verbaasde was de wijze waarop het jeugdjournaal hier verslag van deed. Zit ik met mijn meissies te kijken, zien ze nog net niet die agent afgeknalt worden. Je had hun koppies moeten zien En dan werden er begin jaren tachtig kamervragen gesteld over the A-team...
|
08 jan 2015 9:12 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
vrijheid van menings uiting is een kostbaar goed, maar soms vraag ik me wel af wat nog een mening is en wat gewoon een belediging is .... als ik publiekelijk jouw moeder een hoer gaan noemen is daar ook niemand blij mee, alhoewel dat dan misschien wel mijn mening is.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
08 jan 2015 9:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Onderzoek is in opdracht uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction. Naar aanleiding van dit onderzoek zijn er zelfs kamervragen gesteld. Maar wat ik zeg, slaap rustig door.
|
08 jan 2015 10:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Als ze tegen betaling mannen mee naar huis neemt valt er weinig tegenin te brengen Het grote probleem hier is dat men kritiek op de Islam gaat zien als islamfobie en men dit wil gelijkstellen aan racisme. Een fatsoenlijk debat wordt op deze manier onmogelijk gemaakt.
|
08 jan 2015 10:11 |
|
|
MickRS
|
Precies! Vandaar ook dat ik een groot voorstander ben van een Islamitische politieke partij. Daarmee geef je dit deel van de bevolking een gezicht, wordt de zaak genormaliseerd en wordt een fatsoenlijk debat wel mogelijk gemaakt. Met Aboutaleb als partijleider. Ik wil namelijk nog altijd graag denken dat hij staat voor de meerderheid van de Islamitische bevolking in Nederland....
|
08 jan 2015 10:19 |
|
|