Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 dec 2024 0:57

Antwoord op onderwerp  [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Peter R. de Vries versus Joran vd Sloot. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Dus als je een arrogante fietsbel bent, tellen je prestaties bij voorbaad al niet?
De verpakking/presentatie is belangrijker dan de inhoud...

En oh, oh, oh... wat zijn we zelf weer "nobel"
Jij doet alles wat je doet natuurlijk alleen om de goeie bedoelingen
Je werk doe je omdat het je hobbie is en je vind je werk eigenlijk zo leuk en belangrijk dat je het zelfs gratis zou doen als ze het je zouden vragen...
Prachtig hoe iedereen ineens in een filantroop veranderd als iemand anders kans ziet om een "klapper" te maken
DAT is pas om te :sick:

Nederland op z'n smalst... kop boven het maaiveld? Hup, afhakken!

Helemaal mee eens Jeroen!

18 feb 2008 11:54
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Joran zou geflipt zijn door de media-aandacht ...

RTL Nieuws schreef:
'Joran van der Sloot in kliniek'

Joran van der Sloot heeft zich laten opnemen in een psychiatrische instelling in Nederland.

Aandacht
Dat meldt de Arubaanse krant Bon Dia. De krant baseert zich op een bron uit de nabije omgeving van Joran. Zijn familie ontkent in alle toonaarden dat hij is opgenomen. Volgens de krant zou Joran 'geflipt' zijn door de recente media-aandacht over de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

BedreigingenNa de 'bekentenis' voor de verborgen camera van misdaadjournalist Peter R. de Vries is Joran van der Sloot bedreigd. Justitie op Aruba wilde hem naar aanleiding van de beelden niet oppakken.

Voorlopig zijn we nog niet gevrijwaard van d(i)e hype om J vd S :roll:

28 feb 2008 12:27
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Zeker niet zolang wij zelf er aandacht aan besteden. Vraag schept aanbod :twisted:

28 feb 2008 14:59
Profiel
Bericht 
http://www.nu.nl/news/1467475/10/rss/Van_der_Eem_beweert_Joran_al_jaren_te_kennen.html

En we gaan verder!

06 maart 2008 19:47
Profiel
Groningen
Bericht 
Riooljournalistiek van de bovenste plank. Kennen en kennen. Van gezicht? TV? Kleine gemeenschap daar ook op Aruba hè.

06 maart 2008 19:50
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
kan dit op slot. geval is triest genoeg zonder al die speculatie.

06 maart 2008 19:59
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Die advocaten zullen eens niet de hand boven elkaars hoofd houden. :wink:

06 maart 2008 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Het houdt niet op :shock:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3492027/_Van_der_Eem_bedreigt_presentator__.html?p=2,1

07 maart 2008 10:52
Profiel
Bericht 
Het gaat steeds "leuker" worden...

07 maart 2008 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
:roll:

Hmmmm, vanavond 3 forensische deskundigen aan het woord en een verklaring van een vriendin van Joran. Duidelijk werd dat je het strict juridisch de zaak niet kan afronden, echter de gedragsexperts , deskundigen gaven wel duidelijk aan dat uit analyse is gebleken dat er geen sprake is van grootspraak van Joran maar sprake is van authentieke, niet te verzinnen verklaringen. Opmerkelijk vonden de experts ook het schokkerig gedrag waarbij hij aangaf dat ze een of andere aanval kreeg; dat kan nooit verzonnen zijn. Hij kan dat alleen weten wanneer hij erbij was. Opmerkelijk was ook een verklaring van zijn vriendin, die aangaf dat een jaar na de verdwijning Joran in detail aan zijn vriendin wist te vertellen wat er gebeurd was. Later kwamen dezelfde verklaringen weer in beeld toen hij met die jongen (met die smiley) in de wagen zat. Ook aanwijzingen dat er geen sprake meer kan zijn van grootspraak. Opmerkelijk ook was de onthulling dat vader een grote rol speelt, zoals eerder hierboven beschreven. Clever!

Wat betreft Thailand.
Ik moest tegelijk denken aan de zaak Zwarte Cobra :idea:

09 nov 2008 23:24
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Wat een ranzig knulletje is die Joran toch. Moraliteit van een dood poffertje :sick:

10 nov 2008 0:05
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Faster schreef:
Opmerkelijk was ook een verklaring van zijn vriendin, die aangaf dat een jaar na de verdwijning Joran in detail aan zijn vriendin wist te vertellen wat er gebeurd was.

Huh? Heb ik nu een stuk gemist ofzo?

10 nov 2008 0:40
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Dun Thailand verhaal vanavond.
Uit alles was op te maken dat hij totaal geen ervaring had met deze handel in dames. Uiteindelijk kwam hij met 2 dames op de proppen die beiden niet naar NL wilden. Papierwerk LEEK hem ook geen probleem; geen enkele concrete ervaring dus.

De hele intro van PRdV was bovendien een flink stuk zelfbevrediging van het enorme ego van meneer zelf.

Ik ben overigens geen tegenstander van die man hoor; hij doet uitstekend werk; ik ga er ook zeker voor zitten en hij moet vooral ook doorgaan met zn werk. Maar dit is wel wat ik er van vindt ....
Mooie en knappe infiltratie; goed bij de ballen, maar juridisch ... ?

10 nov 2008 2:26
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Devils son schreef:
Faster schreef:
Opmerkelijk was ook een verklaring van zijn vriendin, die aangaf dat een jaar na de verdwijning Joran in detail aan zijn vriendin wist te vertellen wat er gebeurd was.

Nee, niks gemist
geen nieuwe feiten dus, alleen nieuwe meningen...
en mooie opname van de toegekende award.
JvdS zal voorlopig nog lekker motorrijden in het zonnetje. :popcorn:

10 nov 2008 9:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Het was voor PRdV de unieke kans geweest om naar Thaise maatstaven Joran (tijdelijk) achter slot en grendel te krijgen. Voor het voorbereiden alleen, kan je in Thailand een voorarrest krijgen. Alleen was hij zo dom geweest om eerst alles wereldkundig te maken om pas nu met de Thaise autoriteiten samen te werken. Joran is nl. weer op de vlucht geslagen nadat hij te horen heeft gekregen dat er een uitzending aan hem gewijd wordt. Ja PRdV zo maakt je het boeven wel erg gemakkelijk :bang: Het lijkt wel of het hem daar om te doen is, in dat opzicht geef ik Freek wel gelijk; het is weerzinwekkend!

10 nov 2008 9:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Devils son schreef:
Faster schreef:

Volgens mij heb jij net als mijn collega advocaten last van het bekende tunnelvisie en het wel-weten-maar-niet - willen-zien syndroom! :lol:
Dit op basis van de ijdele gedachte dat alleen advocaten, officieren van Justitie en rechters de wijsheid in pacht hebben, daarbij visies van andere gerenommeerde gedragsdeskundigen verontachtzamen. Niets is minder dan waar. Bekend zijn de vele blunders van de magistraten.
Het plegen en achterhalen van een misdrijf is meer dan alleen het toepassen van wetten en rechtsregels. Het ironische is dat juist door het beruchte tunnelvisie feiten worden gemist of erger nog verdonkeremaand en dat zelfs hierdoor onschuldige burgers in de gevangenis zijn beland.

10 nov 2008 10:23
Profiel
Bericht 
Of hij het nou verzonnen heeft of niet hij blijft een misselijk mannetje! :puker:

Justitie in Aruba bepaald voor het einde van het jaar of ze hem gaan vervolgen... Wat hij nu weer in Thailand doet of net alsof doet zal wel meehelpen met de beslissing!

Weg met die vent!!! :evil:

10 nov 2008 10:27
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Hoe moet de gemiddelde pooier in de bimmerbox zich nu voelen...die werkt al jaren voor een beetje erkenning en dan gaat een vatsige, puisterige 20er met de eer strijken....het is niet eerlijk... :D

10 nov 2008 11:10
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Faster schreef:

Volgens mij heb jij net als mijn collega advocaten last van het bekende tunnelvisie en het wel-weten-maar-niet - willen-zien syndroom! :lol:

Dat jij jezelf heel geweldig vindt moet je zelf weten, maar aangezien wij elkaar niet kennen lijkt het mij raadzaam dat je de discussie niet voert op basis van "ik weet toch veel meer dan jij". Niet bepaaldelijk constructief.

Ten aanzien van mijn opmerking: ik heb die vriendin niet horen vertellen dat Joran in detail verteld heeft wat er is gebeurd.

Ik vraag dus oprecht of ik dat heb gemist (kan, mijn vrouw wil nog wel eens door een uitzending heen praten).

Wat ik heb meegekregen is dat die vriendin vertelde dat Joran ooit heeft gevraagd of ze het niet raar vond dat ze op het strand lag met iemand die een "lijk kon laten verdwijnen", waarmee Joran gewoon op zijn reputatie gedoeld kan hebben. En verder vertelde ze over de bemoeinis van zijn vader ten aanzien van de verhoren/opsporing.

Dat Joran aan die vriendin in detail uit de doeken heeft gedaan wat er op de avond met NH is gebeurd heb ik dus niet gehoord.

Nogmaals de vraag dus: heb jij dat nu uit je duim gezogen, of heb ik (en kennelijk ook LeOH) het gemist?

10 nov 2008 12:02
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Misschien in Den Haag een veel uitgebreidere uitzending geweest :?: :idea:

ik heb in Friesland al die details ook niet voorbij zien komen maar ik heb ook maar met een half oog gekeken dus het kan zo maar aan mij liggen.

:mrgreen:

10 nov 2008 12:40
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Afbeelding

over tunnelvisie gesproken... :tongue: :wink:

10 nov 2008 13:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Of hij het nou verzonnen heeft of niet hij blijft een misselijk mannetje! :puker:

Justitie in Aruba bepaald voor het einde van het jaar of ze hem gaan vervolgen... Wat hij nu weer in Thailand doet of net alsof doet zal wel meehelpen met de beslissing!

Weg met die vent!!! :evil:

Joran biedt op Thais grondgebied vrouwen aan voor sex in Nederland. De Thaise wet is anders dan die van NL. Wat in het Calvinistische Nederland nog niet strafbaar is, is dat wel in Thailand. Vanwege de nogal slechte reputatie van Thailand op gebied van prostitutie heeft Thailand al eerder aangegeven harder op te treden tegen de sexindustrie :P Hopelijk dat de Thais nu op hem jagen.
In de Thaise gevangenis kun je maar beter niet in terecht komen. Eerlijk gezegd heb ik geen enkele medelijden met die jongen.

10 nov 2008 17:06
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:

Nogmaals de vraag dus: heb jij dat nu uit je duim gezogen, of heb ik (en kennelijk ook LeOH) het gemist?

De vraag staat nog open...

10 nov 2008 17:17
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Devils son schreef:
Ten aanzien van mijn opmerking: ik heb die vriendin niet horen vertellen dat Joran in detail verteld heeft wat er is gebeurd.

Ik heb met een oog zitten kijken, was er niet 100% bij (dat vond ik het ook niet waard eerlijk gezegd). Er was een meisje, Celes als ik me niet vergis, die 'm had leren kennen op een party en een tijd lang regelmatig met 'm was uitgeweest. Hij had verschillende toespelingen op de zaak-Holloway gemaakt (waaronder een naar aanleiding van een studie van aanspoelende lichamen, waarbij Joran opmerkte dat ze daar ook niet gedumpt was) en iets gezegd van "iedereen die ons samen ziet, denkt dat jij de volgende Natalee bent" of woorden van die strekking. Hij had in ieder geval niet gedaan alsof-ie niks met de zaak te maken had.

De uitzending zal ongetwijfeld ad nauseam herhaald worden, dus dit is goed te verifiëren...

10 nov 2008 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Het zou je sieren als je de uitzendingen voortaan niet alleen goed volgt maar ook goed begrijpt, zijn ex heeft enkele details verteld :!:

10 nov 2008 17:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende